חפש ב:

לידיעת הסטודנטים - כמה עולה דירה ליד האוניברסיטה

שנת הלימודים החדשה נפתחה ברחבי הארץ וסטודנטים רבים מתחילים את שנת הלימודים לאחר שניסו במשך זמן רבל למצוא את הדירה הקרובה ביותר למוסד בו הם לומדים. לשם כך צוות הפורטל הכין עבורכם את מדד הנדל"ן סביב מוסדות הלימוד להשכלה גבוהה.

צוות בנק נדל"ן|2.11.2016|15:44|1738 צפיות

סיומה של תקופת החגים מסמלת את תחילת שנת הלימודים האקדמית וסטודנטים רבים עתידים להתחיל כעת את אחת החוויות המשמעותיות של חייהם. עם זאת, אחת הבעיות הקשות ביותר של הסטודנטים הרבים בישראל היא היכן לגור משום שמכללות ואוניברסיטאות רבות נמצאות במחסור חמור של מעונות לסטודנטים ולכן רובם נאלצים להתגורר בסביבת מוסד הלימוד שלהם. לכן, בזמן ששנת הלימודים נפתחת, סטודנטים רבים עדיין נמצאים במעברי דירה שונים. לשם כך, צוות בנק נדל"ן ביצע סקירה מיוחדת עבורכם ואסף את המידע אודות גובה השכירות הממוצעת ברחבי הארץ, בנכסים אשר קרובים למוסדות לימוד אקדמיים, אוניברסיטאות ומכללות מקצועיות. אז לידיעת הסטודנטים - כמה עולה דירה ליד האוניברסיטה:

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן



נכסים בקרב מוסדות אקדמאים בתל אביב
העיר תל אביב נחשבת למוקד משיכה עבור רבים מהישראלים ולכן היא זוכה גם למספר רב של מוסדות לימודים, חלקם להשכלה גבוהה כגון, המכללה למנהל, סמינר הקיבוצים, מכללת לוינסקי, אוניברסיטת תל אביב ועד רבים אחרים. עבור הסטודנטים שלא הצליחו למצוא חדר מוזל במסגרת המעונות, השכונות הסמוכות הופכות להיות המוקד הבא ובצפון תל אביב, שם ממוקמות האוניברסיטה וסמינר הקיבוצים, השכונות המבוקשות ביותר הן מעוז אביב - 4,400 ש"ח לדירת 2 חדרים ו-5,200 ש"ח לדירת 3 חדרים; הדר יוסף - 3,500 ש"ח לדירת 2 חדרים ו-4,600 לדירת 3 חדרים; נווה אביבים - 4,600 ש"ח לדירת 2 חדרים ו-5,800 ש"ח לדירת 3חדרים; ורמת אביב - 4,500 ש"ח לדירת 2 חדרים ו-5,400 לדירת 3 חדרים.

לעמוד נדל"ן בבאר שבע והדרום באתר BankNadlan לחצו כאן

נכסים בקרב מוסדות אקדמאים בבאר שבע
באר שבע היא מהערים הבולטות ביותר בקרב אוכלוסיית הסטודנטים בזכות אוניברסיטת בן גוריון, מכלל ספיר, והמוסדות ללימודי רפואה. בבירת הנגב קיימות מספר שוכונת שהפכו עם השנים לשכונות הסטודנטים לאחר שאלה "השתלטו" על הנכסים בסביבת האוניברסיטה. עם זאת בשונה מתל אביב, בבאר שבע מחירי השכירות אינם שונים במידה בולטת בין השכונות המרוחקות והקרובות לאוניברסיטה כשמחירי הדיור בשכונה ד' עומדים על 1,450 ש"ח בממוצע לדירת חדר, בדומה לשכונה ב', שם ניתן למצוא נכסים במחירים דומים; לדירת 2 חדרים מחירי השכירות נאמדים בכ-1,750 ש"ח בממוצע בשכונה ד' ובשכונה ב'; בשכונת רמות החדשה אשר גם צמודה לאוניברסיטה, ישנה עלייה בולטת במחירים והמחיר הממוצע הוא 2,300 ש"ח לדירת 2 חדרים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד נדל"ן בחיפה והסביבה באתר BankNadlan לחצו כאן

נכסים בקרב מוסדות אקדמאים בחיפה
בחיפה מוסדות הלימוד הגבוהים נמצאים בצורה שונה משאר המוסדות בארץ שכן העיר זוכה לרמת התחבורה הציבורית הגבוהה ביותר בארץ. לכן, סטודנטים רבים מוכנים גם להרחיק מהמוסדות, ושמים יותר לב לשכונות בעלות אמצעי תחבורה רבים. מהנתונים ניתן להבין כי שכונת נווה שאנן היא השכונה המועדפת על הסטודנטים השונים שכן הן למעשה אוסף של מספר שכונות קטנות שנרשמו מחדש כשכונה אחת בעלת 50 אלף תושבים. מחירי הדיור בשכונה הם מ-1,600 ש"ח לדירת סטודיו עד ל-4,100 ש"ח לדירת 4 חדרים. שכונות נוספות אשר נבחרות על ידי סטודנטים רבים הן שכונות רמות, זיו, רמת אלון ורמז, אך חשוב לציין שמחירי הנדל"ן זהים ברובם בין כל השכונות שכן המרחק למוסד הלימודי אינו פקטור משמעותי.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות