חפש ב:

450 דירות חדשות בק.ביאליק במסגרת תוכנית למשתכן

מחיר למשתכן יוצא בפרויקט חדש בקריית ביאליק. במסגרת הפרויקט ייבנו כ-700 דירות חדשות כאשר הפרויקט יחולק לשני שלבים, 450 בראשון ו-300 בשני. בינתיים נרשמו להגרלה 7,000 זכאים.

צוות בנק נדל"ן|2.11.2016|13:52|982 צפיות

שר האוצר כחלון הגיע בשלישי לקריית ביאליק במסגרת הגרלה נוספת של דירות מוזלות השייכות לפרויקט מחיר למשתכן. הדירות ייבנו בשכונת "נאות אפק", והפרויקט עצמו יחולק לשני שלבים ולשני מתחמים שונים, כאשר בשלב הראשון ייבנו 450 דירות חדשות בק.ביאליק במסגרת תוכנית למשתכן ולאחר מכן תיפתח הגרלה נוספת ל-300 דירות מוזלות נוספות. תנאי המכרז שהוצגו לחברות הקבלן דרשו כי דירת 3 חדרים בשטח 100 מ"ר תימכר בסביבות המחיר 980 אלף ש"ח, דירת 4 חדרים, בשטח כולל של 114 מ"ר תימכר בסביבות המחיר 1.14 מיליון ש"ח ודירות 4.5 חדרים , בשטח כולל של 128 מ"ר יימכרו בסביבות המחיר מ-1.29 מיליון ש"ח.


לעמוד נדל"ן בצפון גליל והסביבה באתר BankNadlan לחצו כאן



שכונת נאות אפק
נאות אפק היא מהשכונות הגדולות ביותר שנבנות היום בישראל. בסך הכל השכונה צפויה לכלול כ-4,500 דירות מקבלן, כאשר מתוכן כ-1,000 דירות ויחידות דיור יהיו מוזלות במסגרת התוכניות הממשלתיות מחיר למשתכן של משרד האוצר ומחיר מטרה של משרד הבינוי והשיכון. השכונה תיבנה משני הצדדים של כביש עוקף הקריות, בחלקה המזרחי של קריית ביאליק, לאחר שגבולותיה נקבעו במסגרת הסכמי הגג שחתמה עיריית קרית ביאליק מול מדינת ישראל. בשכונה גם מתוכננים לקום מספר מבני משרדים מסחר, מבני חינוך, תרבות וציבור, ואף פארק שכונתי מרכזי ואצטדיון על מנת להשאיר את תושבי הקריות באזור ולא לנדוד לערים השכונות, וכך כלכלתה של העיר תגדל יחד עם תושביה. 

קריית ביאליק תוסיך עוד 12.5 דירות חדשות
במהלך הנחת אבן הפינה לשכונה החדשה, במשרד האוצר הודיעו כי המדינה תשקיע מעל למיליארד שקלים בהקמתה, כשמטרה נוספת של ההשקעה היא לספק משאבים לפיתוח השכונות הוותיקות של העיר. באוצר לא מעוניינים לייצר מציאות של שכונות וותיקות ומוזנחות הממוקמות לצד שכונות חדשות ויוקרתיות ותושבי העיר מופרדים בגטאות של עניים ועשירים. ראש עיריית קריית ביאליק הודיע כי העיר נערכת לבניית 12.5 אלף דירות שייבנו במסגרת פרויקט "האות אפק" ופרויקטים עתידיים נידונים בוועדות המחוזיות, אלה עתידים להפוך את העיר לשלישית בגודלה בקרב ערי החוף הצפוניות. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד נדל"ן בחיפה והסביבה באתר BankNadlan לחצו כאן

מחיר למשתכן לא תיעלם בשנים הקרובות
בכל הנוגע לתוכנית מחיר למשתכן, שר האוצר משה כחלון המשיך ופירט כי מדינת ישראל השקיעה בתוכנית שלו מעל לשישה מיליארד שקל. "אל תשכחו שמדובר במשבר דיור של עשר שנים שצריך לפתור - וזה לא קורה ביום אחד" אמר שר האוצר והמשיך לפרט כי מדינת ישראל היום מקדמת פי שלושה יותר פרויקטים ממה שקודם בשנת 2009, כאשר גם הבנייה גדלה פי שניים. כאשר נשאל לגבי העובדה שהדירות במסגרת התוכנית הן דירות גדולות ממה שזוגות צעירים דורשים, ענה שר האוצר כי כרגע משווקים את הדירות הקיימות על מנת להימנע משינויי תב"ע שעלולים לעכב את הפרויקטים בשלוש שנים. עוד הוסיפו במשרד האוצר כי הם רואים בראשי הרשויות, את בעלי הכוח האמיתיים לפתרון למשבר הדיור ושותפיים של משרד האוצר. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות