חפש ב:

חברות הבנייה הזרות נרשמו בישראל

משרדי האוצר בחרו את ששת חברות הקבלן הזרות שיפעלו בישראל כקבלני משנה ויקבלו אישור מיוחד לביצוע עבודות בניה למגורים בישראל. החברות יחוייבו לבנות בהיקפים של מאות אלפי מ"ר, ויעסיקו עד 1,000 עובדים זרים.

צוות בנק נדל"ן|26.10.2016|17:58|2662 צפיות

משרדי הבינוי והשיכון והאוצר והבינוי הודיעו היום (ד') על ששת חברות הבנייה הזרות שזכו במכרזים וקיבלו את האישורים לביצוע עבודות בנייה למגורים בישראל. החברות,נבחרו במכרז מתוך 50 חברות אשר הגישו מועמדות והן צפויות להתחיל ולפעול בישראל עוד בשנת 2016. ששת הבחרות מגיעות לישראל מסין ופורטוגל  ויהיו רשאיות לבנות בישראל בנייני מגורים ולנהל פרויקטים של בניה למגורים. החברות מחויבות מתוקף המכרז לפעול בפרויקטים רחבי היקף של מאות אלפי מ"ר עבור מגורים במהלך שהותן בישראל. במשרד השיכון והבינוי מודיעים  כי מדובר בשישה חברות בנייה המשתייכות לשורה המובילה בעולם, והן נבחרו בהליך בחירה מוקפד ומחמיר שהוביל המשרד, בו נבדק הרקע והניסיון הבינלאומי בבנייה באיכות גבוהה, והיכולת להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות ואיתנות פיננסית.

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



שישה חברות שמתוכן חמישה מגיעות מסין
החברות המגיעות לישראל חולקו לפי דרגות כאשר שלושת החברות המובילות הן: חברת Beijing Construction Engineering, בבעלות ממשלתית סינית הפועלת בענף הבנייה משנת 1953. החברה עובדת היום בכל רחבי הגלובוס וניהנת מהיקף ההכנסות של למעלה מ-2 מיליארד דולר; חברתJiangsu First construction Corporation, גם בבעלות ממשלתית סינית שהוקמה ב-1949 וניהנת ממחזו הכנסות שנתי של מעל למיליארד וחצי דולר; וחברת Everbright International Construction Engeeniring הסינית אשר בנתה עשרות בנייני מגורים בסין, מלזיה וערב הסעודית וזוכה למחזור הכנסות של מיליארד דולר בשנה.

לעמוד אמלוני על האגם - אשקלון באתר BankNadlan לחצו כאן

מחזורי מחירות מעל לחצי מיליארד דולר לכל חברה
שלושת החברות הקטנות יותר הן: חברת JiangSu NanTong No. 2 Construction Engineering, חברה סינית גם כן שהוקמה בשנת 1985 ועוסקת בבניית תשתיות, בנייה למגורים, הפעלת מנופים ומתקני הרמה ופועלת בסין קנדה וסינגפור. החברה מעסיקה מעל ל-3,000 עובדים ומחזור ההכנסות שלה עומד על 4 מיליארד דולר בשנה. החברה עדיין השתייכה לדרג השני בשל היותה "חברה צעירה" במונחים של שוק הנדל"ן הסיני; חברת China Haushi Enterprise Co Ltd שהוקמה בשנת 1982 ובונה עשרות פרויקטים לבניית מגורים בסין ובהונג קונג; ולבסוף, חברת Mota Engil Engenharie E Construction, S.A המגיעה מפורטוגל והוקמה בשנת 2006. החברה בעלת ניסיון עשיר בבניית מגורים כשבין היתר פעלה בפולין, צ'כיה, ופרו. החברה נחשבת לקטנה מבין ששת החברות כשמחזור ההכנסות שלה עומד על 400 מיליון דולר בשנה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

המטרות הן להגדיל את היצע הדירות ולקצר את משך הבנייה
חברות הבנייה הזרות נרשמו בישראל
לפי תנאי סף שאותם החברות היו צריכות למלא ולהציג. תנאי הסף הם מחזור הכנסות שנתי של לפחות 300 מיליון דולר בממוצע, מלאי של ציוד וחומרים לבניה של לפחות 30 אחוזים מכלל רכוש החברה, ניסיון קודם של 15 פרויקטים לבניית מגורים לפחות כאשר לפחות פרויקט אחד מתוכם הוא בנין מגורים מעל 15 קומות, ולבסוף חובת הוכחה על פעילויות מחוץ למדינת האם. לאחר שנבחרו, החברות יקבלו היתרים להביא עימם עד 1,000 עובדים זרים מטעמם, אשר מוגדרים בכעלי ניסיון וידע רחב מהעובדים הזרים הקיימים היום בישראל.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות