חפש ב:

רחובות היוקרה של ישראל

מחירי הנדל"ן ממשיכים לעלות והפעם נבדוק את הרחובות היקרים ביותר בישראל בזמן שאנחנו ממשיכים לתהות מתי יגיע היום בו אראלה תתקשר גם אלינו.

צוות בנק נדל"ן|26.10.2016|16:55|5117 צפיות

תקופת החגים הרגיעה את רובינו, אך עתה, אנו שבים לחיים הלחוצים ביותר, במדינה הלחוצה ביותר בשוק הנדל"ן הלחוץ ביותר. משרד האוצר ממשיך להתעמת עם אגודת הקבלנים, מחירי הדיור עדיין לא יורדים, כוח האדם הזר עדיין לא מגיע, וחברות קבלניות שונות פושטות רגל ועוצרות פרויקטים שישראלים רבים כבר שילמו עליהם. הפעם, בחרנו לנסות ולהתעלם מכל אלה ולהכיר את הרחובות היקרים ביותר בישראל כדי לנסות ולהבין,  כמה בדיוק צריך להרוויח כדי לא רק לצפות בטלוויזיה ביפים והעשירים, אלא כדי לחיות כמוהם. אז עד שנגשים את חלומותינו הרחוקים, הנה רחובות היוקרה של ישראל:

לעמוד דירות יוקרה חדשות באתר BankNadlan לחצו כאן



רחוב הרברט סמואל תל אביב
רחוב זה אינו מוכר בשמו הרישמי לאזרח הממוצע על בכינויו הדורש, "הטיילת של תל אביב" המשתרע ממלון מרינה בריכת גורדון, עד אזור הדולפינריום. הרחוב זוכה לקו ראשון לים, ומאכלס את כל בתי המלון הגדולים של העיר הגדולה, מגדלי דוד ובניין האופרה. העסקאות המתקיימות ברחוב זה, נמכרות בממוצע של 120 עד 130 אלף ש"ח למ"ר(!) ולכן האזור בעל צביון יוקרתי של אוליגרכים, צרפתים ושאר תושבי חוץ שרובם משתמשים בדירותיהם רק בתקופת הקיץ. העסקאות היקרות ביותר שנחתמו באזור זה היו בשנת 2014, בהרבט סמואל 10, אז נמכרה דירה בקומה 21 ב-110 מיליון ש"ח. גודל הדירה הגיע ל-690 מ"ר ומנכרה ב-160 אלף ש"ח למ"ר.

לעמוד הפרויקט מגדלי אינפיניטי בתל אביב באתר BankNadlan לחצו כאן

רחוב פינסקר ירושלים
רחוב פינסקר בירושלים ממוקם בשכונת טלבייה. הרחוב זוכה לציטוט המפורסם של הגשש על כך שהוא "יושב בצנטרום של הפיילה". שכונת טלבייה הוקמה בתחילת שנות ה-20 של המאה הקודמת כשכונה ערבית שקטה וירוקה, קרובה למרכז העיר ומאופיינת בבתים ציוריים. השכונה זוכה גם לקרבתו של בית הנשיא ומחלק מהדירות יש נוף לעיר העתיקה. המחיר הממוצע למ"ר בפרויקטים החדשים ברחוב נמכרים בין 60 ל-70 אלף ש"ח למ"ר. הרחוב זוכה לביקושים מכל הספקטרום ובית אוריינטלי ייחודי יכול להשיג מחירים גבוהים הנמכרים בין 16 ל-50 מיליון ש"ח. גם רחוב זה "סובל" ממחסור בדיירים, שכן רוב הרוכשים בו נחשבים כתושבי חוץ המעוניינים לשמור לעצמם נכס בקרבת העיר העתיקה. בישראל תופעה זו נקראית "דירות רפאים".

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט LOCATION 187 - תל אביב באתר BankNadlan לחצו כאן

רחוב גלי תכלת הרצליה
רחוב גלי תכלת בהרצליה הינו רחוב מעגלי בצורת פרסה, הממוקם על הרכס הראשון של החוף לים בהרצליה פיתוח. למחירים ברחוב יש הבדל בין הפאה המזרחית למערבית בשל הקרבה לים כשמחיר ממוצע של קרקע בלבד(!) בחזית המערבית נמכר בין 70 ל-80 אלף ש"ח למ"ר ובמידה ומדובר בנכס בנוי, המחירים עולים בקלות ל-150 אלף מ"ר. הרחוב נחשב לאחד המקומות היקרים בישראל בשטח מישור החוף, ונבנים בו רק צמודי קרקע. דיירי הרחוב הרבים מתחלקים בין אנשי עסקים ודיפלומטים כמו השגריר האמריקאי, האיחוד האירופאי מחזיק באזור מגרש, ובנוסף יש באזור אתר ארכאולוגי אשר מצריך אישורים מיוחדים לכל עבודת בנייה. העסקה היקרה ביותר ברחוב נעשתה בשנים האחרונות כשבית ישן ברחוב גלי תכלת המשתרע על 200 מ"ר בנוסף לדונם קרקע נמכר במחיר של 82 מיליון ש"ח.

מחפשים אחר צלם מומחה לצילומי עיצוב פנים וצילום נדל"ן? Dbpicture מציעים מגוון רחב של שירותי צילום עבור פרויקטי נדל"ן ובנייה בדגש על צילומים אוויריים עם רחפן מקצועי.

לפרטים נוספים היכנסו לאתר:
https://dbpicture.co.il/aerial/

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות