חפש ב:

מרכז מסחרי כאטרקציה לשכונות מגורים

לרוב הציבור בארץ חשוב להתגורר בסמוך למרכז קניות שכונתי. דרישה זו למעשה ההיא ציון דרך חשוב אשר מספקת לציבור רמת חיים גבוהה, ומחזקת את הטענה כי רוב הישראלים היו מעדיפים ללכת ברגל למקומות הבילוי והתעסוקה.

צוות בנק נדל"ן|20.10.2016|11:44|3021 צפיות

הציבור הישראלי אוהב קניות והשנים האחרונות מעידות שהוא מעדיף לבצע את הקניות כמה שיותר קרוב לבית. סקר שנערך ע"י חברת אלדר העלה כי 68 אחוזים מהישראלים היו רואים במרכז מסחרי כאטרקציה לשכונות מגורים. הסקר העלה כי 70 אחוזים מהנשים רואות במרכז מסחרי שכונתי כערך חשוב לעומת 65 אחוזים מהגברים ובכל הנוגע לאופי החנויות במסחר, 34 אחוזים מהנשים ו-27 אחוזים מהגברים העדיפו כי תמוקם רשת מזון, 20 אחוזים מהנשים ו-13 אחוזים מהגברים היו מעדיפים רשתות אופנה ולבסוף, כ-12 מהנשים ו-7 אחוזים מהגברים רואים בבית מרקחת כמצרך חשוב שיהיה בסמיכות לדירה שלהם. הסקר עצמו הקיף 508 נשאלים מגילאי 18 ומעלה ובסיומו ניתן להבין כי הציבור הישראלי נותן חשיבות הולכת וגודלת לזמן הפנוי שנותר לאחר העבודה.

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



חשיבות הזמן מדירה את הציבור מהקניונים הגדולים
בעולם המערבי, הזמן הפך למשאב היקר ביותר, ולכן ישנם יותר ויותר ביקושים למסחרים קרובים לאזורי המגורים ולאחר שנים שבהם הקניון היה המרכז אליו כולם הגיעו לבצע את הרכישות שלהם, כעת מרכזי המסחר השכונתיים, זוכים להכרה מחודשת בזכות הקרבה ותחושת ההיכרות של הדיירים עם הסוחרים. שוק הקניונים הישראלי כבר הגיע לשיאו, בייחוד במרכז הארץ ובתקופה, בה הישראלים מחפשים כיצד להוזיל את יוקר המחיה, הקמעונאים בוחרים לצאת מקניוני הענק לטובת מרכזי קניות קטנים הקרובים לשכונות המגורים. כך מכירי המוצרים מוזלים בשל שכר דירה מוזל יותר של עד 30 אחוזים, ופלח השוק הופך למדויק יותר עבורם. המסחרים השכונתיים עוברים שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, וממרכזים קטנים שלא נבנו לפי חשיבה על תמהיל החנויות ובמקרים רבים הוזנחו, כיום הם הופכים למרכזי מסחר המנוהלים ע"י אנשי מקצוע ונבנים לפי ביקושים ספציפיים לסיפוק הצרכים היום-יומיים של תושבי השכונות.

לעמוד הפרויקט אמלוני על האגם - אשקלון באתר BankNadlan לחצו כאן

באזור הצפון כבר פועלים להקמת שני מרכזים שכונתיים חדשים
באזור הצפון זיהו שני חברות יזמות, את הפוטנציאל של מרכזי המסחר השכונתיים  כאשר בעתלית עומד להיפתח לראשונה קניון בילוי לתושבים ולמטיילים צפונה. הקניון יקרא "דרך הים" וזה ייבנה ע"י חברת נופי המצודה בצומת עתלית, בהשקעה של כ-35 מיליון ש"ח. הקניון יתפרש על פני שטח של 4,000 מ"ר וישרת את תושבי עתלית, טירת חוף הכרמל וכביש החוף. בקריית ים יבנה מרכז מסחרי משולב בפרויקט מגורים שייבנה ע"י חברת נתיב פיתוח. פרויקט נתיב ים בקרית ים יהווה מתחם מגורים שיכלול 4 מגדלי מגורים, ובמרכזו יוקם פארק עם מרחבים ירוקים, פינות הצללה, גינות משחק ושבילי גישה יחד עם מרכז מסחרי שכונתי לנוחות התושבים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

ערי הפריפריה מבקשות להשאיר את התושבים אצלהם במקום שיסעו לת"א
גם בשפלה מזהים את היתרון ברצון של תושבי האזור ליינות מרמת חיים גבוה ונגישה יותר לעומת הנסיעה המפרכת למרכז, כאשר באשקלון חברת דונה פועלת להקים את המרכז השכונתי הראשון בשכונת אגמים החדשה. ב-2015 החל זינוק של 32 אחוזים בדרישה לבנייה מסחרית בעיר לעומת השנה המקבילה ושכונת אגמים שצפויה לכלול 6,000 דירות מקבלן תהנה ממרכז מסחרי ראשון בשכונה אשר כבר קורץ למספר קופות חולים שמעוניינות לתת מענה לקהל שכיום צריך להתנייד לאזורים מרוחקים בעיר. גם באשדוד נבנים עוד ועוד מרכזים שכונתיים כגון זה שנבנה במע"ר דרום של אשדוד ע"י חברת אחים דוניץ. במסגרת הפרויקט יקום שטח מסחרי בהיקף 4,500 מ"ר שיכלול מנעד רחב של עסקים כגון בנקים, רשתות מזון, אופנה, בתי קפה ומקומות בילוי, כשמעליו ייבנו 2 מגדלים עם למעלה מ-200 דירות מקבלן. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות