חפש ב:

סיפורו של הבית ברחוב מיכ"ל

הסיפור המופרע של הבית ברחוב מיכ"ל היכה רבים מהמתעניינים במה שנראה כפנטזיה שכולנו יכולים רק לחלום עליה. אדם ערירי אשר הוריש את הדירות שבבעלותו לדיירות שלו באחד מהמיקומים הנחשקים בת"א.

צוות בנק נדל"ן|28.9.2016|16:39|4256 צפיות

בזמן שאוכלוסיית תל אביב, נאבקת להתמודד עם מחירי הדיור, שישי האחרון גרם לכולם לעצור הכל ולהקשיב לסיפור יוצא דופן, שהוכיח שוב שהמציאות עולה על כל דמיון. סיפורו של הבית ברחוב מיכ"ל, הוא מעין פנטזיה שרבים מאיתנו יכולים רק לחלום עליה. אורי גלעדי בן ה-56, נפטר לאחרונה ובצוואתו בחר להוריש את שבע הדירות שבבעלותו לשוכרות שלו בבניין מגורים משותף ברחוב מיכ"ל 20 הממוקם במרכזה של העיר ת"א בסמיכות לדיזינגוף סנטר, מרכז הבימה ושדרות רוטשילד. צוות בנק נדל"ן בחר לבדוק כמה באמת שוות המתנות החד פעמיות הללו, שבהן זכו הדיירות של בעל בית יחיד מסוגו, והתוצאות מראות כי בהשקעה נכונה, הדיירות יכולות ליהנות יחדיו מכ-20 מיליון ש"ח.

לעמוד נדל"ן בתל אביב באתר BankNadlan לחצו כאן



מחירי הנדל"ן ברחוב מיכ"ל
המחירים הממוצעים ברחוב מיכ"ל, אשר ממוקם בין שדרות בן ציון, קינג ג'ורג' ורחוב בורוחוב, גורמים לכל מי ששומע על הסיפור לעצור בפליאה. רק לפני כחודשיים, נמכרה דירת 2 חדרים ברחוב במחיר 2.5 מיליון ש"ח כשהמחיר הממוצע לדירת 2 חדרים עומד על 2.3 מיליון ש"ח. דירת 3 חדרים ברחוב נאמד בכ-2.9 מילייון ש"ח וכשמתחילים לבחון את הדירות הגדולות מגלים כי ערכן של דירות 4 חדרים ו-5 חדרים מגיע כבר למספרים דמיוניים של 4.1 מיליון ש"ח ו-4.6 מיליון ש"ח. זה בעצם הסיפור המדהים של השוכרות ברגע אחד יכולות להפוך למיליונריות וכאשר מודדים את כל 7 הדירות שהיו בבעלותו של מר גלעדי מגיעים לסכום מדהים של 20 מיליון ש"ח המחולק בין 6 דיירות ברות מזל.

לעמוד מחירון דירות ברחוב מיכל בתל אביב באתר BankNAdlan לחצו כאן

איש סגור, אשר פחד משינויים
אורי גלעדי היה היורש היחידי של בניין הנבנה בידי סבו מצד אמו, שמחה מולודוק, בשל העובדה שאחותה של אמו נפטרה לפני שזכתה ללדת, ולאחר מותה של אמו נותר אורי גלעדי היורש הבלעדי של הבניין. הוריו של גלעדי, רינה וגדעון, היו חלק מהמפלגה הקומוניסטית החדשה שהוקמה על ידי משה סנה ומשפחתו הייתה קומוניסטית נלהבת. אורי עצמו, נולד בשנת 1960, וכשלוש שנים לאחר לידתו, הוריו נפרדו ואמו גידלה אותו לבדה. הדיירים הקודמים של גלעדי סיפרו על אדם בעל קצוות מנוגדים כאשר מצד אחד השכיר את נכסיו ב-3,500 ש"ח לדירת 2.5 פלוס מטבח ומרפסת, סכום נמוך לאין שיעור, אך מצד שני היה אוסר לבצע כל שינוי בבניין או בדירות עד איסור לצביעת הקירות. "לפעמים אורי היה מופיע בשעות לא מקובלות, דופק על הדלת ומפתח שיחה...בנושא חידוש החוזה היתה לו אובססיה" מספר עליו דייר לשעבר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

הדיירות סעדו אותו כשגסס מסרטן
אורי גלעדי נפטר מסרט וכאשר עבר את שנותיו האחרונות, השוכרות שגרו בדירותיו היו אלה שסייעו לו וסעדו אותו וייתכן כי בזכות עזרה זו, בחר גלעדי לבצע אקט אחרון של נתינה. לאחת מארבע הדיירות שזכו בעולמן מחדש, החתומה על בקשת הצוואה, הוריש גלעדי שתי דירות בבניין ואת דירת מגוריו ברחוב ברכה פולד. אחותה של בחתומה, קיבלה שתי דירות בבניין ושתי הדירות הנותרות, ניתנו לשתי הדיירות הנותרות, מרצה לעיצוב ודיירת שבחרה לא למסור פרטים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות