חפש ב:

סיקור עולמי מזהה האטה בעליית מחירי הדיור בישראל

אתר Global Property Guide זיהה בסקר שביצע כי עליית מחיר הנדל"ן האטה. אך האם זה אומר כי מחירי הדיור יעצרו וירדו, או שמא מדובר בתקופה המזכירה את מבצע מע"מ אפס, שלאחריה יזנקו המחירים.

צוות בנק נדל"ן|28.9.2016|15:30|4550 צפיות

לפי הסקר, שביצע האתר Global Property Guide, הסיקור עולמי מזהה האטה בעליית מחירי הדיור בישראל. ברבעון השני לשנת 2016, רשמו מחירי הנדל"ן עלייה של 3.3 אחוזים כשהתקופה המקבילה אשתקד, רשמה עליית מחירים של 7.7 אחוזים. למעשה מדובר בעלייה השנתית הנמוכה מאז הרבעון הראשון של שנת 2014. עוד מדגים הסקר כי מחירי הדיור בפועל ירדו בכ-1.8 אחוזים במהלך הרבעון השני של 2016 לעומת הרבעון הקודם, בדומה לנתונים שהציגו לאחרונה בלמ"ס. ישראל עצמה, דורגה במקום ה-21 בקצב עליית מחירי הדיור, לאחר שבשנים האחרונות פתחה בעשירייה המובילה יחד עם מדינות כמו סין, ניו-זילנד, גרמניה ועוד.

לעמוד נדל"ן בחו"ל - השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן



מחירי הדיור באירופה ממשיכים לעלות
הסקר ממשיך לדווח על שאר מדינות העולם כשברבעון השני, על מחירי הדיור בכ-30 שווקים מתוך 46 המדינות שפרסמו נתונים. שישה  מתוך עשרה שווקי הדיור החזקים בסקר הגלובלי היו מיבשת אירופה. חמשת שווקי הנדל"ן החזקים ביותר, לפי הסקירה של הרבעון השני לשנת 2016 הם: סין עם עליית מחירים שנתית של 20.3 אחוזים, ניו-זילנד עם 10.4 אחוזים, רומניה עם 10.1 אחוזים, גרמניה עם 9.8 אחוזים וטורקיה עם 9.6 אחוזים. שווקי הנדל"ן שרשמו את הירידות הגדולות ביותר הם: רוסיה עם ירידת מחירים של 12.4 אחוזים, מצרים עם ירידת מחירים של  11.2 אחוזים, הונג קונג 10.7 אחוזים, מונגוליה 10.5 אחוזים ומונטנגרו ירידה מחירים של 10.1 אחוזים.

לעמוד דירות מקבלן באתר Banknadlan לחצו כאן

שוקי הדיור באסיה 
שוק הנדל"ן הסיני עבר השנה שינוי גדול כאשר שני הביצועים השנתיים הגבוהים בסקר, היו שייכים לו, בעקבות הצעדים הממשלתיים שנעשו לחיזוק שוק הנדל"ן. מחירי הדירות יד-שניה בשנגחאי רשמו ברבעון השני זינוקים שנתיים של 20.3 אחוזים, בניגוד מוחלט לשנת 2015, אז ראו ירידות מחירים של 0.12 אחוזים ומדובר בנתון הגבוה ביותר, כשבמהלך הרבעון האחרון, מחירי הדיור גדלו ב-6.6 אחוזים. גם שוק הנדל"ן היפני נשאר חזק, למרות היחלשות הכלכלה, כשמחירי הדיור גדלו ב-5.7 אחוזים, לעומת הממוצע השנתי של 5.4 אחוזים. עם זאת ב-6 משווקי אסיה עדיין ראו ירידות מחירים כך שהיבשת עדיין חצויה בין המדינות האסייתיות לבין המדינות המוסלמיות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

במזרח התיכון נרשמה האטה בשוק הדיור
המזרח התיכון מחולק ל-4 שווקים כאשר בשתי מדינות נרשמו צמיחות מתונות, ושתי המדינות האחרות ראו ירידות חדות. שוק הנדל"ן הישראלי רשם בסקר את עליית המחירים המתונה בעוד ששוק הנדל"ן המצרי ראה צניחת מחירים של 11.2 אחוזים, ולמעשה רשמה את הירידה השניה בגודלה, מבין המדינות שנסקרו בדו"ח. מדובר בצניחה גדולה עוד יותר משום שבשנת 205 ראה השוק המצרי עליית מחירים של 0.9 אחוזים, כך שלמעשה מחירי הדירות במצרים ירדו ב-15.4 אחוזים ברבעון השני לשנת 2016 לעומת הרבעון הראשון. כדי לנסות ולמנוע ירידת מחירים נוספת, נשיא מצרים, אישר חוק המסיר את המגבלות על בעלות זרה על קרקע ונכסים במצרים, ואפשר לממשלה, להעביר קרקע לסקטור הפרטי כחלק מתוכניות משותפות ציבוריות-פרטיות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות