חפש ב:

מיקרוסופט עוברת לת"א

מיקרוסופט, ענקית התוכנה, בחרה למקם את הקמפוס החדש שלה בארץ במגדל הנבנה בימים אלה על ידי החברות אמות וגב ים ברחוב הסמוך ליגאל אלון.

צוות בנק נדל"ן|28.9.2016|12:16|3613 צפיות

בחודש מרץ האחרון פרסמה מיקרוסופט מכרז לבעלי קרקעות למשרדים, המוכנים להציע לה עסקאות להקמת הקמפוס החדש. המתחם מיועד להשתרע על כ-50 אלף מ”ר ויכלול 2,200 מקומות חנייה. מדובר בהתרחבות משמעותית לחברה כשעד עתה, פעלה מיקרוסופט בשני מתחמים בהרצליה וברעננה המשתרעים על פני 22 אלף מ"ר ו-17 אלף מ"ר כל אחד. בסופו של דבר, ובהחלטה שעתידה לעודד את מתחמי התעסוקה התל אביבים, בחרה חברת מיקרוסופוט, ענקית הטכנולוגיה והתוכנה, את מתחם תוצרת הארץ בת"א, הנמצא בבעלות אמות השקעות וגב ים, כמתחם בו תקים את הקמפוס החדש שלה. נציגי החברה החליטו כי מיקרוסופט עוברת לת"א כשהקמפוס העתידי יאחד בתוכו את מרכז השיווק הנמצא ברעננה ואת מרכז הפיתוח הממוקם כיום בהרצליה. 

לעמוד נדל"ן עסקי באתר BankNadlan לחצו כאן



רקע מבטיח לשת"פ עתידי
המתחם עצמו ברחוב תוצרת הארץ 8 בת"א משתרע היום על פני 7,600 מ"ר כשבעברו פעל בו מפעל לייצור נייר, אותו חכרה חברת נייר חדרה מהעירייה, כשבשנת 2002 הוארך ההסכם עד שנת 2059 במחיר 29 מיליון ש"ח. בשנת 2010 רכשו את המתחם מידיד חברת נייר חדרה, החברות אמות השקעות וגב ים בתמורה לכ־64 מיליון שקלים כשחלקה של גב ים בעסקה עומד על 70 אחוזים ואילו חלקה של אמות השקעות עומד על 30 אחוזים. הסיבה לשיתוף הפעולה המפתיע בין החברות נוצר משום שחברת אמות השקעות החזיקה, עוד לפני הרכישה, מגרש סמוך למתחם בדרך השלום 5, ואלה חתמו על הסכם שיתוף פעולה שמסדיר את יחסי הכוחות בין הצדדים בנוגע להקמת פרויקט הכולל את שני המתחמים, בהם ייבנו שני בנייני משרדים, חנויות ושטחי מסחר.

לעמוד הפרויקט 456 - משולש העסקים וההיי-טק של גוש דן באתר BankNadlan לחצו כאן

הפרויקט שיבנה במתחם יהיה בן 150 אלף מ"ר
הפרויקט עצמו עתיד להיות מהפרויקטים היותר גדולים שקמו בת"א, כאשר שני הבניינים שייבנו יהיו בעלי 70 ו-30 קומות בשטח כולל של 150 אלף מ"ר, אשר קיבל אישור תב"ע, ומדובר בהחלט בפרויקט יוקרתי וראשון מסוגו העתיד להצטרף לשינוי העסקי שמתכננת עיריית תל אביב. הערכות המתכננים, מקצים את הבניין הנמוך יותר, שכבר נמצא בתהליכי בנייה, משתרע על פני 53 אלף מ"ר ועלות בנייתו נאמדת בכ-215 מיליון ש"ח, לחברת מיקרוסופט, כשזו עתידה להתחיל את תהליך האכלוס לקראת יולי 2018. דמי השכירות המוערכים לבניין הקטן נאמדים על כ-105 ש"ח למ"ר, בדומה למחירים במגדל אלקטרה הסמוך, שם ממוקמת המתחרה העיקרית של חברת מיקרוסופט, גוגל.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

במיקרוסופט חיפשו מתחם שיתאים לשם החברה
המכרז המקורי עבר כמה וכמה שינויים כשבתחילה ביקשו במייקרוסופט להקים מספר בניינים כחלק מפרויקט הקמפוס שלהם כשלמכרז הסופי הגיעו שלושה מתחמים נוספים: אמדוקס ברעננה; מתחם בהרצליה פיתוח; ומתחם נוסף בהרצליה, מצדו המזרחי של כביש החוף, אך בסופו של דבר השיקול העיקרי שהנחה את החברה לא היה חיסכון כלכלי אלא החשיבות לנגישות המתחם, קרבה לתחבורה ציבורית, חדשנות ונראות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות