חפש ב:

נדל"ן עסקי לכבוד החג

אחד השווקים המעניינים היום בשוק הנדל"ן הישראלי הוא שוק הנדל"ן העסקי. בישראל קמים היום מספר רב של פרויקטים עסקיים וחברות רבות מחפשות לרכוש נכסים ולהשכיר משרדים מבעלי נכסים רבים. אז האם לקראת השנה הבאה כדאי להשקיע בנדל"ן עסקי?

צוות בנק נדל"ן|27.9.2016|15:9|2428 צפיות

שוק הנדל"ן הישראלי כבר ממזמן מספק מספר סוגי השקעה לישראלי המעוניין להשיג אפיק נוסף להבטחת הכנסה בחיי הפנסיה הקשים בישראל. משקיעי נדל"ן רבים הבינו כי השקעה בנדל"ן עסקי, הפכה בשנים לאפיק ההשקעה המועדף והכדאי ביותר. שכן התשואה נחשבת למשמעותית וניכרת אפילו בטווח הקצר. אך הסיבה הבולטת ביותר, היא יציבות של השוק לעומת שוק ההון. הבורסה כבר ידעה שלושה משברים כלכליים שריסקו מדינות ופגעו בכלכלת העולם כולו כגון המשברים בשנות ה-20 של המאה הקודמת, המשבר של שנת 2001 לאחר פיגועי ה-11 בספטמבר, והמשבר האמריקאי של שנת 2008. מנגד שוק הנדל"ן נחשב ליציב יותר. אחד המאפיינים הבולטים, שמייחד את שוק הנדל"ן העסקי מהזה הפרטי, הוא רמת המחירים אשר נחשב לגבוה יותר, כשלעיתים מדובר בצורה משמעותית ביחס לנדל"ן פרטי. לכן, הכנו עבורכם מספר פרויקטים של נדל"ן עסקי לכבוד החג:



נדל"ן עסקי במרכז 
פרויקט 456 - משולש העסקים וההיי-טק של גוש דן, הינו אחד מהפרויקטים הגדולים הקיימים באזור המרכז. חברת MSN המקדמת אותו משווקת את הפרויקט החל מ-7,450 ש"ח למ"ר, כשהפרויקט עצמו יכיל 3 בניינים מפוארים, אשר עתידים לספק 10 אחוזי תשואה בשנה. הפרויקט הינו מרכז מסחרי גדול שימוקם סמוך לצירים המרכזיים: 4, 5, ו-6, בין פתח תקווה, רמת גן ותל אביב כאשר הוא יזכה אף לתחנת רכבת כשתקום תחנת הרכבת הקלה של המרכז. למשקיעים המעוניינים להשתתף בהשקעה נדרש לספק הון עצמי של 250 אלף ש"ח כדי להבטיח את עמידותו של הפרויקט.

נדל"ן עסקי בשרון 
באזור השרון מתוכנן לקום פארק עסקי נוסף של החברה לפיתוח קיסריה - אדמונד בנימין דה רוטשילד. פרויקט פארק העסקים קיסריה עתיד להיות מהפרויקטים הגדולים והמתקדמים בישראל. הפארק מתוכנן להתפרש על פני 3,500 דונם וידגול בקידום איכות סביבה, עמידה בסטנדרטים בינלאומיים של תכנון, פיתוח ובנייה. הפארק ינוהל ע"י החברה לפיתוח קיסריה, אשר הקרקע באזור שייכת לה, והיא המנהלת והאחראית למכלול השירותים הניתנים לעסקים הפועלים בו. הפארק עצמו ימוקם סמוך לצירי התחבורה המרכזיים לחיפה ולת”א כשבתוכו תיבנה תחנת רכבת שתשרת את תושבי האזור ועובדי הפארק. השכרת משרדים בפארק החדש תחל מ-45 ש"ח למ"ר, כאשר על המשקיעים חלה התחייבות להשכרת 300 מ"ר החל מ-13,500 ש"ח.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

נדל"ן עסקי בדרום 
אזור הדרום, הוא האזור הפורח ביותר בקרב משקיעי הנדל"ן בישראל. הקושי ברווחיות באזור המרכז הוביל את המשקיעים השונים לחפש אחר פרויקטים ייחודיים באזור הדרום, אשר זוכה לעליית המחירים הגדולה ביותר בקרב כל מחוזות הפריפריה. פרויקט השקעה ביחידת גן באילת הינו פרויקט ייחודי מסוג השקעה בדירת מגורים לצורך השכרה. הפרויקט ממוקם באזור הסניף של אוניברסיטת בן גוריון באילת ומושך אליו סטודנטים רבים המחפשים מגורים באווירה צעירה ואיכותית. יחידת דיור בפרויקט תעלה למשקיע מ-399,000 ש"ח בלבד ותספק יחידת גן בגודל כ-30 מ"ר מסודרת, מרוהטת ומאובזרת הרשומה על שמו בטאבו. בקומפלקס המגורים  ישנו לובי מאויש 24/7, בריכת שחיה ומכון כושר גדול, אשר מספקים לדיירים את האקס פקטור שאין בנכסים אחרים בעיר. על המשקיע להגיע עם הון עצמי של 195,000 ש"ח, כאשר חברת הניהול מאשר תשואה מובטחת של 8 אחוזים לשלושת השנים הראשונות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות