חפש ב:

הסיפור של ברוקלין וההשוואה הישראלית

עד לפני כמה שנים ברוקלין עמדה מול שיאי ביקוש שהובילו לעליות מחירים, אך כעת היצע הדירות עלה על הביקוש וכיום כבר מפורסמים הסכמי שכירות ארוכי טווח במחירים נמוכים מהממוצע.

צוות בנק נדל"ן|27.9.2016|12:47|2350 צפיות

ברוקלין, נחשב לרובע המאוכלס ביותר מבין רובעי העיר ני-יורק. מתגוררים בה כ-2.6 מיליון איש ואם הייתה עומדת בפני עצמה, הייתה נחשבת לעיר הרביעית בגודלה בארה"ב כולה. תיאור זה בא כדי להמחיש עד כמה אפשר ללמוד מהעיר שעד לא מזמן ספגה מכה קשה בעקבות המשבר הכלכלי שפקד את ארה"ב בשנת 2008, זכתה לעדנה מחודש עם השנים, ראתה עליות מחירים ובסוף הצליחה לעצור בזמן את מחסור ההיצע מול הביקוש האדיר. כאשר בוחנים את המצב המתרחש בברוקלין לעומת ישראל, נדמה כי היה עדיף אם ישראל כולה הייתה מתנהגת כעיר ואולי אז, היו מתרחשים בה מספיק פעולות פשוטות, כדי להגדיל את היצע הדירות ולהוביל להורדת מחירי הנדל"ן. 

לעמוד מחירון דירות באתר BankNadlan לחצו כאן



הורדת המחירים בברוקלין
הסיפור של ברוקלין וההשוואה הישראלית
מגיע כאשר מגלים כי בתקופה האחרונה, כ-19 בנייני מגורים חדשים השלימו את בנייתם או נמצאים עדיין בבנייה באזור פלטבוש, בין הברקליס סנטר נורת' לשדרת מירטל. השלמת הבניינים תוסיף עוד 6,500 דירות למלאי הדירות בעיר ניו יורק כשאליהם יתווספו 4 בנייני מגורים חדשים הנבנים בשדרת מירטל ויוסיפו בעצמם כ-1,000 יחידות דיור. מקרה זה הוא תוצאה ישירה של רצון אמיתי של מקבלי ההחלטות בעיר להפוך את שוק השכירות של ברוקלין מביקוש כבד לעודף היצע וכך להוביל להורדת מחירים ודוגמא בולטת לכך, היא שכבר עתה ניתן לזהות כי בעלי הנכסים החלו להציע חוזי שכירות ארוכי טווח כשהחודשיים הראשונים הם ללא תשלום(!) כשבשנת 2016 כבר מזהים ירידה של 4 אחוזים במחירי השכירות.

לעמוד הפרויקט ברוקלין - ניו יורק באתר BankNadlan לחצו כאן

פתוח כלכלי יחד עם בניית מגדלי מגורים
את הסיבה לשגשוג בפינה זו ברוקלין, ניתן לזקוף לשינוי שנעשה בעיר בה פיתחו מספר של מגדלי מגורים ומשרדים אשר יוכלו להתחרות עם הרובע המקביל ג'רזי על רקע האופרציות של "בק אופיס". לכך הצטרפו יוזמות ליצירת מתחמי אמנויות מסביב לאקדמיה למוזיקה והמיזם המכונה כיום פסיפיק פארק, שיצרו עניין באזור שעד שנת 2004 נחשב לאזור עני לעומת מרכז העיר ני-יורק והאופציות שיש לתושבים שם.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מה אפשר לקחת מברוקלין לישראל
כדי להבין כעת, מה צריכה המדינה לעשות על מנת שזו תוכלל סוף סוף להוריד את מחירי הנדל"ן בישראל, יש לשים שתי כותרות מול העיניים. פיתוח תעשייתי ומסחרי בפריפריה והגדלת היצע הדירות במרכז. המדינה צריכה לפעול לקדם הקמה של מקומות תעסוקה חדישים בערי הפריפריה במקום לבנות שכונות חדשות. אזורי מחסר ותעסוקה יוקרתיים יוכלו למשוך את השוק הפרטי לבדו לבנות עוד מגדלי מגורים והדוגמא הבולטת ביותר לכך היא העיר באר שבע שבזכות פארק הסייבר ועיר הבה"דים (ולא בזכות הקמת פרויקטים לאלפי יחידות דיור), הפכה למבוקשת ביותר בקרב ערי הפריפריה. מנגד, מדינת ישראל צריכה לדאוג להגדלת הפרויקטים בעיקר במרכז, שם נמצא משבר הנדל"ן האמיתי. הגדלת היצע הדירות בפריפריה לא ישנה את משבר הנדל"ן משום שהמשבר האמיתי קיים במרכז. ברגע שהיצע הדירות במרכז יגדל, ירדו מחירי הנדל"ן ובכל הערים יאלצו להוריד מחירים על מנת להמשיך ולמשוך אליהן תושבים חדשים. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות