חפש ב:

הפרויקטים המעניינים ביותר לקראת החגים

תקופת החגים נחשבת לתקופה רגועה בשוק הנדל"ן, בעיקר בשל מיעוט ימי העבודה, אך עם זאת ישנם מספר פרויקטים מעניינים ביותר. לשם כך, צוות בנק נדל"ן ריכז עבורכם מספר פרויקטים שעדיין לא הכרתם.

צוות בנק נדל"ן|26.9.2016|16:36|1248 צפיות

LOCATION 187 - תל אביב 
אחד מהפרויקטים המעניינים ביותר לקראת החגים, הוא פרויקט המגורים location 187 - תל אביב הממוקם ברחוב גאולה הוותיק בתל אביב, מציב רף גבוהה של פרויקט יוקרה יוקרה בשכונת כרם התימנים שממוקמת במרכז תל אביב ונהינת מנוף משגע לחוף ימה של העיר הלבנה. בפרויקט ייבנו 2 בניינים בני 10 ו - 14 קומות שייכללו יחדיו 91 דירות יוקרה הצופות לים. מחירון הדירות של בנק נדל"ן בשיתוף מכון השמאים של לוי יצחק מחשב את מחירי הדירות באזור החל מ-1.92 מיליון ש"ח לדירת 2 חדרים ועד ל-3.85 מיליון ש"ח לדירת 5 חדרים, כך שהדירות המוצאות בפרויקט החל מ-3.8 מיליון ש"ח הן מחיר מציאה לפרויקט יוקרה במיקום שלא הרבה זוכים ליהנות ממנו.



נוף רמות – באר שבע 
פרויקט נוף רמות - באר שבע הינו פרויקט בוטיק בן 5 קומות, אשר נבנה בשכונה החדשה של בירת הנגב. התכנון האדריכלי נחשב לאחד מהפרויקטים החדשניים שעוצבו בבאר שבע והוא עוצב בסטנדרטים הגבוהים ביותר תוך מתן דגש על הפרטים הקטנים ביותר. הפרויקט שנבנה על ידי חברת נימבוס יזמות ובניה 1994 בע"מ, יהנה מדירות גדולות בעלות חללים מוארים, ומרווחים כשבסביבו של הפרויקט ייבנו אף שירותי קהילה רבים. היתרון של הפרויקט מול רבים אחרים הינו העובדה שהוא כבר נמצא בתהליכי בנייה כשמועד האכלוס שלו מתוכנן לאוקטובר 2017 וכרגע עוד ניתן לרכוש בו דירות 4.5 ו-5 חדרים מ-1,290,000 ש"ח.

סי טאואר - Sea Tower II - בת ים 
פרויקט סי טאואר - Sea Tower II - בת ים הינו פריקט ייחודי למשפרי הדיור שמחפשים פרויקטים במחירים שפויים לעומת השוק המשתולל של תל אביב והרצליה. הפרוקיט הייחודי של חברת יעקבי רום כנרת בע"מ יבנה בשכונת פארק הים בבת ים אשר מתוכננת לחבר את בת ים לטיילת של ראשון לציון ולהקים בעיר את רחבת התיירות הגדולה שלה בזכות מלונות יוקרה בני 5 כוכבים, בתי קפה טרנדיים, מסעדות ואמפיתאטרון. כיום, ניתן לרכוש בפרויקט דירות 4 חדרים החל מ-1,950,000 ש"ח כשהאכלוס המיועד הוא לעוד 3.5 שנים. כדי להבטיח את הצלחתו של הפרויקט, דורשים בחברה כי הרוכשים יהיו בעלי הון של 1.1. מיליון ש"ח.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מדורגי רוטנשטיין - כפר יונה 
בכפר יונה משווק בימים אלה פרויקט מדורגי רוטנשטיין - כפר יונה המציע דירות 4 ו-5 חדרים החל מ-1,623,000 ש"ח. מדובר בבניין בוטיק מדורג, בעל מרפסות ענקיות, מעוצב בחיפוי אבן בשילוב חיפוי דמוי עץ, ובן 4 קומות בלבד. הפרויקט ממוקם בקצה הצפון מערבי של כפר יונה, בשכונת "גבעת אלונים", מרחק נסיעה קצר מנתניה ולכן נהנה מנוף כפרי ופתוח, הצופה לשדות ופרדסים. בפרויקט ייבנו 6 בנינים כשלאורכם מתוכננת לקום שדרה עם גינות, שבילי הליכה ואופניים ופארק משחקים לילדים. פרויקט זה גם כבר נמצא בשלבי בנייה כששלושת הבניינים הראשונים מיועדים לאכלוס עד ספטמבר 2018. 

טיסות זולות

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות