חפש ב:

השכונות הדרומיות של תל אביב

מאזור מוחלש כלכלית לאזור עם חיי לילה בולטים וסצינה תל אביבית חזקה, הופכת דרום תל אביב להיות ההשקעה המוצלחת ביותר למשקיעים שלא מעוניינים לוותר על המרכז.

צוות בנק נדל"ן|21.9.2016|10:30|1630 צפיות

דרום תל אביב היו עד לפני כמה שנים אזור שבו רוב הדיירים החדשים שבו היו מגיעים מאריתראה שבאפריקה, מה שהפך את האזור לסוג של החצר האחורית של העיר. אך בזכות תרומתה של פלורנטין, והמשיכה שלה עבור צעירים, המוכנים גם לגור בסביבת השכונה ומגיעים לשדרות הר ציון ולשכונת שפירא, דרום תל אביב החלה לשנות את פניה. גם משקיעי הנדל"ן, ועיריית תל אביב זיהו סוף סוף את הפוטנציאל הדרומי והחלו להקים פרויקטים של התחדשות עירונית ובניית דירות מקבלן, שעתידים גם להפוך את אזורי התחנה המרכזית החדשה והישנה למרכז מסחרי גדול שימשוך את אותם עוד צעירים לחיזוק הסביבה.  אז בזמן שאתם מחפשים את ההשקעה הבאה, דעו שהשבחת הנכסים המשמעותית של תל אביב עוד לפניה.

מרחק קצר והבדלי מחירים של מאות אלפי שקלים
דרום ת"א נשמעת לרוב הציבור כאזור מלחמה בין האוכלוסיות הוותיקות לבין אוכלוסיית הפליטים האפריקאים, אך אזור זה נמצא רק 2 קילומטרים בודדים משדרת רוטשילד המפורסמת וב-7 דקות הליכה תוכלו למצוא את עצמכם מתהלכים בפלורנטין הצעירה המלאה בחיי לילה של הסצינה התל אביבית. בשנה האחרונה עוד החלו לקדם אף את השכונות הדרומיות של תל אביב כדוגמת נווה שאן שלאחרונה החלה לקרוץ לעיני משקיעי הנדל"ן שמזהים את הפוטנציאל ומחפשים להשיג תשואה נאה מנכסים  שעדיין נמכרים ב-1.2 מיליון ש"ח. אזור נווה שאנן והחיבור לפלורנטין שם את הדרום כולו על צומת דרכים בה, הצעירים מתחילים אף לגור בסביבת השכונה המוכרת בשל ירידת המחירים הדרמטית, ויחד עם זאת האזור זוכה לעניין מחודש.

לעמוד דירות מקבלן בתל אביב באתר BankNadlan לחצו כאן

2015 כשנת המפנה
שנת 2015 הייתה ללא ספק השנה בה התרחש המפנה הגדול ביותר בדרום ת"א, בשנה זו החלה העירייה לשפץ ולשדרג את התשיות העירוניות באזור, הקימה בית ספר חדש בסמוך למושב האמריקאית, ועם ההשקעה העירונית הגיעו גם פרויקטים חדשים ויוקרתיים כגון רביעיית פלורנטין, מגדל היוקרה ברחוב אליפלט ואף בניינים שהוזנחו כנכסי רפאים ברחוב סלמה, עברו התחדשות עירונית ומציגים היום פרויקטים חדשים למגורים. אך הפרויקטים הבולטים ביותר הם ללא ספק רכישת התחנה המרכזית החדשה בסכום גרנדיוזי של 400 מיליון ש"ח, לטובת בניית מגדל מגורים שיכיל 1,000 יחידות דיור, יחד עם 180 אלף מ”ר של מתחמי מסחר, תרבות ותעסוקה, ופרויקט מתחם שוק העלייה הישן בין רחוב העלייה וצ'לנוב שבמקומו יוקם מגדל מגורים של 147 יחידות דיור שיוקצו להשכרות ארוכות טווח ודיור לצעירים.

מחירי הדיור בדרום תל אביב
כאשר מנסים להבין לאן נושבת הרוח ברור כי בכל הנוגע לפעולות של הורדת המחירים, הביקוש בתל אביב, תמיד יהיה בשיאו ועם תחנת הרכת הקלה העיר תמשיך את הפיכתה לעיר אירופאית לכל דבר, בעלת רכבת תחתית ומספר פרברים, המלאים בחיי לילה ייחודיים. היום מחירון דירות של דירת 2 חדרים בפלורנטין עומד על ממוצע של 1.6 מיליון ש"ח ואילו דירת 3 חדרים על 1.97 מיליון ש"ח. בנווה שאנן המחירים אף יורדים ל-1.2 מיליון ש"ח לדירת 2 חדרים ו-1.7 מיליון ש"ח לדירת 3 חדרים, כך שאזור זה עדיין נחשב לבעל אחוזי תשואה גבוהים והשקעה מוצלחת שכבר מוכיחה את עצמה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
חוזה שיפוץ דירה מול קבלן
שיפוץ דירה הוא מהלך משמעותי, גם בהיבט של התהליך אותו אתם עוברים וגם בהיבט של היקף ההוצאות הכרוכות בביצוע השיפוץ. חלקכם בתהליך הזה נחלק לשלושה: פעם אחת בבחירת הקבלן המבצע, פעם שנייה בסגירת תנאי העסקה מול הקבלן הנבחר ופעם שלישית בפיקוח על עבודתו של הקבלן לאורך הפרויקט. מבין כל שלושת השלבים הללו, בשורות הבאות נתמקד בשלב הביניים, השלב בו עליכם לסגור חוזה שיפוץ דירה מול קבלן.
קרא את הכתבה

בדק בית בדירות למכירה
בדק בית בדירות למכירה היא בדיקה חשובה מאוד במיוחד שאנו לפני רכישה ראשונה של בית ואין לנו מושג מה קורה עם הדירה שרכשנו. בדק בית בדירות למכירה מתבצע בדירות למכירה בטרם נכנסים הדיירים לגור בדירה. באמצעות בדק בית בדירות למכירה ניתן לדעת מהם הליקויים בדירה אשר אינם נגלים לעין ומה עלינו לתקן בטרם נעבור לגור בדירה עצמה.
קרא את הכתבה

מובילים מומלצים השוואת מחירים – איך עושים זאת?
אם נעזרתם בחברת נדלן מובילה והצלחתם למצוא את המבנה שהייתם זקוקים לו, בין אם מדובר במבנה פרטי, ציבורי, במבנה לעסק, כמו גם משרד, חברה או ארגון, כאשר המבנה ישמש אתכם להשקעה או לשימוש אישי, ואתם כעת נמצאים במהלכו של מעבר - חשוב שתדעו כיצד בוחרים מובילים מומלצים וכיצד בוחרים את אלה שיכולים לאפשר לכם את הצעת המחיר הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות