חפש ב:

משרד הבינוי מוביל צעד להגלת היצע הדירות עבור הדיור הציבורי

משרד הבינוי והשיכון בראשות יואב גלנט, חתמו החודש על הסכם עם חברת עמידר. במסגרת ההסכם, תחל תוכנית לאומית שבמסגרתה, יירכשו דירות מפרויקטים של התחדשות עירונית לטובת זכאי הדיור הציבורי.

צוות בנק נדל"ן|20.9.2016|10:28|1208 צפיות

משרד הבינוי מוביל צעד להגלת היצע הדירות עבור הדיור הציבורי כאשר בחודש ספטמבר, בטקס חגיגי בלוד, יצא לדרכה תוכנית לאומית, עליה חתמו משרד הבינוי והשיכון וחברת עמידר, שבמסגרתה, יהיה אפשר להגדיל את היצע הדירות עבור זכאי הדיור הציבורי, הממתינים שנים ארוכות לממש את זכאותם. במסגרת התוכנית, יירכשו דירות מפרויקטים של התחדשות עירונית לטובת זכאי הדיור הציבורי, אך המהלך העיקרי שבהחלט יישנה את אופי הפרויקט הוא פתיחת תנאי הזכאות לדיור הציבורי לקהלים חדשים כגון סטודנטים, זוגות צעירים וקשישים, באמצעות היערכות לעמידה בפרויקטים של התחדשות העירונית, פינוי-בינוי ותמ"א 38 באזורי הביקוש והפריפריה.

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



דירה אחת תשודרג ל-5 דירות חדשות
יו"ר חברת עמידר, ד"ר יצחק לקס הסביר כי תפיסת העולם של החברה, "עמידר החדשה", אינה לספק לדיירים ארבע קירות בלבד, אלא ליצור יזמות עסקית בראייה חברתית. המטרה היא להגיע לדירות ולמבנים השייכים לחברה ועליהם להקים פרויקטים של התחדשות עירונית במסגרות של תמ"א 38 או פינוי בינוי. כך דירה אחת, תשתדרג ל-5 דירות חדשות, ובפתיחת קהלים חדשים לזכאות, השכונות יוכלו לקבל דיירים מגוונים שיתנו זריקת מרץ לסביבה שלהם, ורמת החיים תשתפר. "הפרויקט מביא לכך שדירה אחת במרכז בונה על בסיסה חמש דירות וכל דירה מהחמש משמשת לשיפוץ חמש אחרות. כלומר כל דירה היא שוות ערך ל-25 דירות משופצות בפריפריה" הצהיר שר הבינוי והשיכון, יואב גלנט.

לעמוד הפרויקט דירות ברובע יזרעאל - שכונת עדן בעפולה באתר BankNadlan לחצו כאן

מחסור בשוק הדיור הציבורי
משנות השבעים של המאה הקודמת, נבנו פחות ופחות דירות במסגרת הדיור הציבורי בישראל, עד שהיום רק 65 אלף דירות שייכות למסגרת הדיור הציבורי, אך למרבה הצער, מספר הזכאים הממתינים לדיור ציבורי רק הולך וגובר והדבר מחייב ישראלים רבים להמתין שנים ארוכות מבלי שיש להם קורת גג הולמת, וחלקם גרים ברחוב, או בשדרות אוהלים בגנים ציבוריים. הבעייתיות הגדולה עוד יותר היא שחלק מהדירות שכן מפורסמות בדיור הציבורי מכריחות את הזכאים לעבור ערים, במקרה הטוב, ובמקרה הרע לאבד את מקום עבודתם שכן רוב הדירות נמצאות בשכונות חלשות ומרוחקות מאזורי התעסוקה הגדולים. כך, במקרים רבים משפחות נאלצו לוותר על הדירה כדי להישאר במקום עבודתם.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט מגדלי בצלאל - באר שבע באתר BankNadlan לחצו כאן
זכאי הדיור ציבורי
התקנות הישנות של משרד הבינוי והשיכון בכל הנוגע לקבלת הזכאות לדיור ציבורי היו משפחות, כולל חד-הוריות ומחוסרות דירה, עם שלושה ילדים קטינים ומעלה שמקבלות השלמת הכנסה במשך שה או זכאים להבטחת הכנסה במשך שנתיים. בנוסף למשפחות ישנם קשישים המתקיימים מקצבאות קיום של המוסד לביטוח לאומי, משפחות בהן אחד מבני המשפחה נכה ומרותק לכיסא גלגלים, זוג נשוי שאחד מבני המשפחה נכה בשיעור של 75% ואין לו כושר השתכרות יציב, זוג נשוי עם ילד אחד לפחות כשאחד מבני המשפחה מקבל גמלת נכות של 100% מהביטוח הלאומי. זכאים נוספים הם זוגות נשואים מעל חמש שנים ללא ילדים, זוגות נשואים מעל חמש שנים עם ילד קטין אחד לפחות, בזמן שאחד מבני הזוג נכה בדרגת 75 אחוזים לפי דרישות הביטוח הלאומי, ולאיש מבני הזוג אין כושר השתכרות יציב. כעת יצטרפו לכל אלה, סטודנטים וזוגות צעירים בתקווה שהדבר יחזק את השכונות החדשות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות