חפש ב:

קרקעות לפני הפשרה -חלק ב'

השקעה בקרקעות הוא האקזיט הנדל"ני הבא ויכול לספק את הרווח הגדול ביותר שמשקיע נדל"ן יכול להרוויח. לשם כך צוות בנק נדל"ן הכין לכם מספר קרקעות הנמצאות לקראת הפשרה.

צוות בנק נדל"ן|8.9.2016|15:45|2422 צפיות

קרקעות חקלאיות בנס ציונה 
נס ציונה נחשבת לאחת הערים המתפתחות ביותר בישראל ועם זה מגיעות עליות המחירים. מחירי הדיור בנס ציונה, עלו בשנים האחרונות בכ-80 אחוזים והמחירים ממשיכים לעלות. העיר נהנית מקרבה לאזור גוש דן, אך ככזו שאווירת התושבים בה, היא של מושב כפרי וכך גם פרויקטי הנדל"ן המשווקים בדרך כלל דירות צמודות קרקע. פרויקט קרקעות "נס ציונה הירוקה" של המרכז הארצי לקרקעות, הוא בדיוק הפרויקט המציע הזדמנות כלכלית למשקיעי נדל"ן אשר מחפשים נכס בעל  אחוזי תשואה גבוהים כשהחלקות נמכרות במכירה מוקדמת רק ב-599,000 ש"ח.  הקרקע לא זמינה לבנייה מידית, סדר גודל של תקופת ההפשרה עומד על 5 שנים.



קרקעות חקלאיות בתל אביב 
אין עוד הרבה מה לומר על תל אביב שלא נאמר בעבר. העיר השנייה בחשיבותה בישראל, אחרי ירושלים, הינה העיר ללא הפסקה ומושכת אליה את כלל אוכלוסיית ישראל בזכות מרכזי תעסוקה ומסחר גדולים, חיי לילה מפוארים והיכרות על כל סוגי האנשים שנכיר במהלך חיינו. מה שחסר לתל אביב זה דירות, והרבה. תל אביב היא למעשה המקום בו מתרחש משבר הנדל"ן הישראלי והוא זה שמשפיע על מחירי הנדל"ן בישראל כולה. אבל מה שלא יודעים על תל אביב זה שהיא עדיין מסתירה בחובה מספר קרקעות שעוד מסוגלות לספק עשרות אלפי יחידות דיור ולהגדיל את היצע הדירות המצומצם. אחת מן הקרקעות לפני הפשרה, היא 3700 הממוקמת בצפון מערב העיר. הפרויקט תוכנית 3700 צפון מערב העיר ת"א מציע יחידת קרקע לבניה רוויה החל מ- 970,000 אלף ש"ח בלבד! מדובר בהשקעה שמחזיקה את אופציית האקזיט הגדולה מכולם שכן ערך הקרקע לאחר שתופשר נאמד על 2.5 מיליון ש"ח ומחירי הנכסים שייבנו באזור הזה כבר עתה נאמד על 4 מיליון ש"ח.

קרקעות חקלאיות ברחובות 
משקיעי נדל"ן רבים רואים ברחובות כמקום ההשקעה הבא. קצב ההתפתחות של העיר גורם לכך שהשקעת נדל"ן ברחובות היא השקעה משתלמת, ובמיוחד לטווח הארוך. הערכות המשקיעים רואים ברחובות כבעלת אחוזי תשואה גבוהים מאוד. היום, המרכז הארצי לקרקעות מציעה הזדמנות נדירה להשקעה בקרקע בעתודות הקרקע שנותרו בעיר רחובות בצפון מזרח העיר במחיר של 269,000 ש"ח בלבד. הפרויקט קרקעות "רחובות החדשה" ממוקם סמוך לשכונת רחובות החדשה הנמצאת בתנופת פיתוח ומאופיינת בריאות ירוקות ,פארקים מכל עבר ,בתי ספר, גני ילדים,מרכזי בילוי וקניות איכותיים. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

קרקעות חקלאיות בחדרה 
חדרה היא עיר בבנייה. השנים האחרונות הטיבו עם העיר הקרובה לחיפה ותל אביב ויכולה לספק את הצרכים של התושבים משני צדיי המפה המידה וייבחרו לגור בעיר ולעבוד בשנייה. בימים אלו מוקמת בחדרה שכונת היוקרה "פארק חדרה". השכונה החדשה תציע לתושביה סביבה ירוקה ובטוחה, עם איזון מושלם בין שטחי מגורים, שטחים פתוחים, מבני ציבור ומסחר. פרויקט ראדיסון על הפארק מוקם סביב שכונת פארק חדרה היוקרתית, בשטחים שיועדו על ידי הרשות המקומית לבניה והרחבה של העיר. הקרקע בשכונת הפארק בחדרה משווקת היום  ב-319,000 ש"ח בלבד, והיא אושרה ע"י הוועדה המחוזית למגורים כשהתשואה הצפויה לפרויקט הינו כ-10 אחוזים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות