חפש ב:

באילו ערים נמכרות דירות בקצב הכי מהר

צוות בנק נדל"ן בחר לבדוק את הערים בהם קצב המכירות הוא הגבוה ביותר. אז מי העיר בה יש הכי הרבה עסקאות נדל"ן? בכתבה הבאה:

צוות בנק נדל"ן|8.9.2016|14:14|1264 צפיות

משרד האוצר, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה (הלמ"ס) והשמאי הממשלתי ממשיכים להתנגח על מצבם של מחירי הדיור והאם הם "זה שעולה או זה שיורד" ובינתיים רוכשי הדירות הישראלים, ומשקיעי הנדל"ן נאלצים לבצע בדיקות משל עצמם כדי לאמוד את מחירי הדיור החדשים. בנק ישראל מבחינתו, הציג דו"ח המראה שביולי היקף המשכנתאות שנטלו אזרחי ישראל עמד על 5.35 מיליארד ש"ח, מה שאומר ששוק הנדל"ן עדיין מלאה בעסקאות, בין אם מדובר בדירות מקבלן או דירות יד שנייה. כעת נותר רק להבין מיהן הערים הבולטות בשוק, והיכן מתבצעות רוב המכירות בישראל.



היכן יש הכי הרבה עסקאות?
הערים הבולטות ביותר בשוק הנדל"ן הישראלי היום הן ראשון לציון, אשקלון ובאר שבע. הנתונים מראים כי במחצית הראשונה של 2016 ושנת 2015, אשקלון מוקמה כמובילה במחצית הראשונה עם 283 עסקאות במחצית הראשונה לשנת 2016, ועם 1,459 עסקאות שנעשו בשנת 2015 כולה. נתונים אלה נאספו מאתרי הנדל"ן השונים ולפי מספר הפרסומים והעסקאות ששוקו ונסגרו בהם. במקום השני התמקמה לה באר שבע, בירת הנגב כשגם היא ממלאת את המקום השני ב-2016 עם 253 עסקאות ובשנת 2015 עם 1,352 עסקאות שבוצעו. במקום השלישי ממוקמת ראשון לציון, במספר עסקאות המכירה, כשבמחצית השנה לשנת 2016, נחתמו בה 181 עסקאות ובשנת 2015 כולה נעשו 1,158 עסקאות.

לעמוד הפרויקט נוף רמות – באר שבע באתר BankNadlan לחצו כאן

היכן נחתמות העסקאות הכי מהירות?
כאשר בודקים היכן מתרחשות העסקאות המהירות ביותר לשנת 2016, כרמז לאזורים בעלי פוטנציאל רווח גבוהה, נחשף כי  העיר בעלת הביקוש הגבוהה ביותר היא מעלה אדומים, שם נמכרות דירות בממוצע של 3.4 חודשים. במקום השני נמצאת הרצליה שם זמן סגירת העסקה ארוכה רק במעט עם ממוצע זמן של 3.5 חודשים ונועלת השלישייה המובילה הינה קרית אונו, בה נסגרות עסקאות בתקופת זמן של 3.7 חודשים בלבד. ההשוואה הופכת למעניינת כאשר משווים את מהירות העסקאות לעומת שנת 2015, אז במקום הראשון הייתה הוד השרון שעסקאות בה נעשו ב-3.6 חודשים, וקרית מוצקין וקרית ים, שם נסגרו עסקאות ב-4.4 חודשים. בחינה זו יכולה להראות לציבור מיהם הערים בהם העסקאות נחשבות לנוחות יותר עבור הרוכש ולכן העסקאות נסגרות מהר יותר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט עדן טאוור פארק הים - בת ים - EDEN TOWER באתר BankNadlan לחצו כאן

לניגוד הנתונים יש השפעה רעה על שוק הנדל"ן
המאבק המתמשך בין ארגוני המדינה השונים , עלול לעורר מעט בלבלו בשוק הנדל"ן שכן רוכשי דירה ראשונה, משפרי הדיור, או משקיעי הנדל"ן, מחשבים את הלך הרוח וסיכויי הצלחת העסקה לפי נתוני הממשלה ולכן כאשר יש סכנה לטוהר המידות, חייבת להתבצע עצירה מוחלטת על מנת שהשוק יוכל להתנהל, ללא חשש שמנסים להוכיח על חשבונו, הצלחה פוליטית. עד שבעלי הכוח יחליטו לשתף פעולה זו עם זה, לציבור הישראלי יש עדיין כמה סקרים שהוא יכול לבצע על מנת להבין את הלך הרוח של מחירי הדיור ודעת לאן הם מתקדמים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות