חפש ב:

שוק הנדל"ן במחוז צפון וחיפה

שוק הנדל"ן הצפוני, עומד בפני שינוי מעניין כאשר רכבת העמק תיכנס לעבודה מלאה וכבר היום ישנם פרויקטים רבים ועליות מחירים בגליל, והעיר הגדולה, חיפה, כבר מזמן הפכה לאבן שואבת למשקיעים.

צוות בנק נדל"ן|8.9.2016|13:10|2333 צפיות

אזור הצפון בישראל, נחשב למקום שקט, כזה שנוסעים אליו לטיולים יוצאי דופן במידה ואתם אוהבי היסטוריה וטבע, אך כעת, אזור הצפון כולו, נמצא בתהליכי שינוי, כאשר רכבת העמק משנה אותו מהייסוד והשקעת המדינה להעתקת משרדי הייטק לצפון, יכולה להיות יריית הפתיחה שתגרום לאנשים לעבור לצפון במטרה להעתיק גם את עבודתם. אל כל זה מצטרפת העיר הגדולה חיפה, ובעירייה כבר מקדמים את בניית שלושת השכונות החדשות בקרבת הר הכרמל, שדרוג התשתיות בשכונות הוותיקות ושיפור מתחמי הבילוי העירוניים והטבעיים כגון הקמת פארקים חדשים, ניקוי נחל הקישון, והגדלת מערכת התחבורה הציבורית כדי לשחרר את התושבים מעול המכונית הפרטית והפקקים המתלווים לה. אלה הם הפרויקטים המעניינים ביותר בשוק הנדל"ן במחוז צפון וחיפה:



נדל"ן בעפולה 
עפולה היא אחת הערים שייהנו ביותר בזכות רכבת העמק, חוץ מהקמת מתחם התחנה החדשה שייבנה על מבניה של תחנת רכבת העמק הוותיקה, שנוסעיה ביקרו עד סוריה ומצריים, קמים בעיר מספר פרויקטים לפיתוח העיר ושדרוג רמת החיים של תושביה. חברת אלמוגים החזקות, משווקת היום את פרויקט דירות ברובע יזרעאל - שכונת עדן בעפולה המציע דירות 4 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים החל מ-1,020,000 ש"ח בפרויקט יוקרה המציג שלושה מגלי מגורים שיזכו ליהנות מבריכת שחייה שתמוקם בין שלושתם ותפנק את דייריה ברמת חיים שעד כה לא הכירו. אך הדבר הכי חשוב הוא שמדובר בפרויקט שכבר נמצא בבנייה כשהאכלוס המיועד הוא לעוד שנה.

נדל"ן בחיפה 
חיפה הינה העיר הגדולה ביותר באזור הצפון וכמטרופולין הבולט, היא מכילה את מספר הפרויקטים הרב ביותר בשני המחוזות יחדיו. חיפה מציעה לתושביה מגוון חיי לילה בולטים, מוסדות חינוך ברמות הגבוהות ביותר, מערכת תחבורה הציבורית המשופרות בישראל וככזו שגם פועלת בשבת הודות לציבור הנוצרים הגבוה החיי בעיר, אבל הכי חשוב, מדובר בעיר שופעת טבע ובעלת נוף מהמם לתושבי הכרמל. אחד מן הפרויקטים המדוברים ביותר כיום הוא פרויקט הכרמל הירוק - חיפה, המציע דירות בנות 4-5 חדרים החל מ- 2,100,000 ש"ח. הפרויקט נבנה ע"י חברת סלע ובינוי בע"מ וממקום בשכונת אחוזה. לפרויקט יש גישה נוחה ומהירה למנהרות הכרמל, הטכניון, גרנד קניון ונהנה מנוף ירוק מהפנט של העמק הפרוס מבעד לחלונותיו. מועד האכלוס בפרויקט הוא בעוד שנתיים באוקטובר 2018.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

נדל"ן בגליל 
אזור הגליל הישראלי עדיין נחשב לשקט בשוק הנדל"ן הישראלי, אך לאחרונה ערים רבות כגון כרמיאל ומעלות חתמו על הסכמי גג עם מדינת ישראל לפיתוח התשתיות והקמת שכונות חדשות ופרויקטים חדשים על מנת למשוך את הישראלים שמחפשים מעט שקט בחייהם, אך עדיין מעוניינים לעשות זאת בעסקה זולה ומבטיחה. כזהו פרויקט אלוני התבור, המציע קרקע חקלאית להשקעה ב-97,000 ש"ח בישוב הצפוני האיכותי, כפר תבור, אשר זכה לציון 9 מתוך 10 במדד החברתי-כלכלי בישראל. הקרקע החקלאית נמצאת בתהליכי הפשרה כך שמדובר בהזדמנות להשקיע בבית במחירים שעדיין לא נראו בישראל כשמגרשים סמוכים לזה הנמכר כעת כבר חצו את רף המיליון.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות