חפש ב:

קרקעות לפני הפשרה

השקעה בקרקעות ומגרשים יכולה להיות האקזיט הנדל"ני הגדול ביותר שמשקיע נדל"ן יכול להרוויח, אך לשם כך צריך לדעת אילו קרקעות לבחור וכמה הן קרובות להשקעה, לשם כך צוות בנק נדל"ן הכין לכם מספר קרקעות קרובות להפשרה.

צוות בנק נדל"ן|8.9.2016|12:15|2016 צפיות

בישראל ישנן מעט מאוד קרקעות להשקעות נדל"ן, בייחוד בכל הנוגע לאזורי הביקוש הגדולים במרכז. אך עם זאת, היום בישראל עדיין ישנן מספר קרקעות המיועדות למגורים ובעלות פוטנציאל רווחי רב עבור המשקיעים שלהם, הקרקעות מפוזרות בת"א, חולון וראשון לציון, אך ישנן גם בקרקעות באזור השרון הצפוני הקרובות להשקעה ויכולות להחזיר את ההשקעה לבעליהם מהר מכפי שניתן לצפות. במידה ואתם מתעניינים, או מחפשים קרקעות לפני הפשרה, צוות בנק נדל"ן יציג עבורכם מספר פרויקטים הקרובים ליום המיוחל. לפני שנתחיל, נציע לכם להתעניין גם בפרויקט מתחם ה-1000 בראשון לציון, שם הקרקע כבר הופשרה לבנייה ונמצא בשלבי השיווק האחרונים.



קרקעות חקלאיות בפרדס חנה 
בפרדס חנה ישנה קרקע חקלאית הקרובה לתהליכי ההפשרה. הפרויקט הספיציפי נקרא נחלה - קרקע חקלאית בפרדס חנה, ומדובר בקרקע חקלאית פרטית בטאבו אשר משווקת על ידי חברת נחלה - אדמות חקלאיות, החל מ-169,000 ש"ח. גודל הקרקע המוצעת למכירה הוא  420 מטר והיא ממוקמת בלב שכונת מגורים רסקו בפרדס חנה, קרוב למרכז, אבל לא קרוב מידיי כדי שבעליה יוכלו ליהנות מאווירה פסטורלית ונוחות אידאלית ממש במרחק של דקות נסיעה מהמרכז. אך הסיפור הכי חשוב לכל משקיע נדל"ן הוא התשואה. כיום ניתן להעיד על פרדס חנה שאחוז התשואה ביישוב הינו מהגבוהים בארץ. רבים מהזוגות הצעירים הבינו כי עליהם להרחיק מעת מהמעגל הראשוני הקרוב לערים הגדולות ועל כן כמות ההשקעות הנדל"ן בעיר הולכות וגדלות מידי שנה.

קרקעות חקלאיות בתל אביב 
פינוי שדה דב הוא נושא שכבר דובר עליו רבות בתקשורת הישראלית, כאשר במקום מתוכננת לקום שכונת מגורים חדשה ופינוי שדה התעופה האזרחי כבר יצא לדרך וכאן טמון סוד ההצלחה של משקיע הנדל"ן, סיכויי הפשרה של הקרקע המיועדת הם גבוהים מאוד, שכן מדובר בפרויקט שגם המדינה וגם העירייה מקדמות כתשובה להיצע הדירות הדליל הקיים במרכז. מחיר של הקרקעות באזור כעת הן 850 אלף ש"ח (בכל זאת מדובר בת"א), אך כשהמחיר העתידי על הקרקע המופשרת הוא כ-2.5 מיליון ש"ח, והמחיר על דירה באזור הוא 4.5 מיליון, הרווח האפשרי הוא עצום. כיום, חברת K-GROUP משווקת את מכירת הקרקעות בתוכנית שדה דב\מסלולים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

קרקעות חקלאיות בחולון
תכנית ח – 500 הינה תכנית מתאר מקומית של העיר חולון. התכנית חלה על חטיבת קרקע בשטח של כ- 4,080 דונם בין שד' ירושלים, פארק פרס, מתחם ימית 2000, קריית שרת וקריית פינחס איילון בצפון, וכביש 4 במזרח. התכנית מציעה פיתוח עירוני בעתודת הקרקע האחרונה והמשמעותית ביותר של העיר. בשטח התכנית מתוכננות כ- 13,700 יחידות דיור (בקירוב) שיתחלקו בין מתחמי התכנון השונים בתהליך איחד וחלוקה מחדש. מדובר על כ-1,300 יחידות דיור המיועדות לצמודי קרקע (בבנייה שאינה גבוהה) ועוד כ-12,400 יחידות דיור בבנייה לגובה והחלקות באזור משווקות היום ע"י חברת פרופרטי ב-3,032 ש"ח למ"ר.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות