חפש ב:

מבצעי הנדל"ן של חודש ספטמבר

חיפשתם לרכוש דירה חדשה? התעניתם להשקיע באזורים החמים הבאים של שוק הנדל"ן? כבכל תקופה, צוות בנק נדל"ן הכין עבורכם מספר פרויקטים שחשוב להכיר ונמצאו כבעלי הפוטנציאל הרווחי ביותר.

צוות בנק נדל"ן|7.9.2016|14:11|1791 צפיות

נדל"ן בצפון גליל והסביבה 
מזה שנים רבות לא קמו פרויקטים חדשים באזור הכרמל בחיפה, אך לאחרונה פרויקט הכרמל הירוק - חיפה החל את שיווקו ומציע דירות 4 ו-5 חדרים, ודירת פנטהאוז, בעלות מפרט יוקרתי, החל מ- 2,100,000 ש"ח. הפרויקט נבנה על קרקע פרטית בו ייבנו שני בנייני בוטיק בני 9 קומות, כשכל הדירות יזכו ליהנות מנוף ירוק מהפנט של העמק הפרוס, איכות חיים גבוה יחד עם אינטימיות מרבית של שתי דירות בלבד בכל בקומה, חניה פרטית, ובתכנון אדריכלי ייחודי. הפרויקט עצמו ממוקם ברחוב נעמ"ת המבוקש, ודיירי הפרויקט ייזכו לגישה מהירה למנהרות הכרמל, הטכניון, גרנד קניון ומוקדי פנאי ותרבות הטובים בעיר. מועד האכלוס של הפרויקט מתוכנן לאוקטובר 2018 וישנו ליווי בנקאי מטעם בנק איגוד.



נדל"ן בשרון והסביבה 
העיר חריש ממשיכה להפוך את אזור השרון. חריש, הנבנית על חורבות הקיבוץ שהוקם ופשט רגל, היא אזור הנחשב להשקעה הבאה של מדינת ישראל. ישראל מפתחת את העיר בתקווה שתתקדם בעקבות מודיעין והיום ניתן לראות בה דף חלק ומחירי הנדל"ן בהחלט יכולים לעלות ככל שהעיר תיבנה ותתפתח. אחד הפרויקטים המעוניינים בעיר הוא פרויקט שיר בחריש, של חברת רייסדור ייזמות בע"מ ומדובר על קומפלקס של 11 בניינים בני 6-9 קומות, שייבנו בהם כ-300 דירות בסטנדרט גבוה. הדירות נמכרות החל מ-995,000 ש"ח לדירת 4 חדרים ומועדי האכלוס יכולים להשתנות לפי נוחות הרוכשים.

נדל"ן בתל אביב והמרכז
פרויקט עדן טאוור פארק הים, הינו אחד הפרויקטים היותר מסקרנים שנבנים היום במרכז. מדובר במגדל יוקרה בעל 45 קומות שייבנה בשכונה החדשה בדרום בת ים, פארק הים. השכונה ממוקמת בצמוד לחוף הים וכל בעל דירה יוכל ליהנות מנוף משגע שבימי ראות טובים יציג לו את כל גוש דן ושטחי הטבע המפרידים בין חולון בת ים וראשון לציון. כמו-כן בשכונה החדשה נבנים יחד עם הפרויקט עוד מספר פרויקטים למלונות, מקומות מסחר ותעסוקה, כך שהשכונה עתידה להיות מהחזקות ביותר בבת ים. כיום קבוצת אלדר מציעה דירות ב-20% פחות ממחיר השוק כדירות 3 חדרים נמכרות בעלות של 1,439,000 ש"ח ודירות 4 חדרים נמכרות בעלות של 1,800,000 ש"ח. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

נדל"ן בבאר שבע והסביבה 
אין ספק כי כולם מכירים שהיום באר שבע נמצאת בתקופת פיתוח ובנייה חסרי תקדים לבירת הנגב. קידום של קריית ההיי-טק שנעשית בעזרת מדינת ישראל, יחד עם עיר הבה"דים שמושכת לבאר שבע אוכלוסייה חזקה של משרתי קבע ומשפחותיהם, מוסדות החינוך מהאיכותיים בישראל והשיפור ושדרוג התשתיות שנעשה בעיר, הפך אותה לאחד ממוקדי הכוח העולים בישראל וכיום אין סיבה מדוע לא להשקיע בעיר. פרויקט נוף רמות – באר שבע, נבנה בשכונת רמות ב' בצפון העיר ומיועד להיות שכונה תיבנה בסגנון המושבים המקיפים את העיר הדרומית. הפרויקט הספציפי מציע בניין בוטיק בן 5 קומות הנבנה בתכנון האדריכלי חכם והחדשני, הדירות גדולות במיוחד ובעלות חללים מוארים, וחדרים מרווחים. מחיר הדירות 4.5 עד 5 חדרים עומד היום על 1,290,000 ש"ח וישנם כמובן גם פנטהאוזים, דופלקסים ודירות גן. עוד מיוחד הפרויקט משום שהוא כבר נמצא בבנייה ומועד האכלוס שלו הוא אוקטובר 2017.


באתר בנק נדל"ן תוכלו למצוא עוד פרויקטים רבים ומבצעי הנדל"ן של חודש ספטמבר
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות