חפש ב:

כיצד מזהים לוקיישן נדל"ן רווחי?

ישראלים רבים שהיו רוצים לנצל את עליית המחירים בשוק הנדל"ן הישראלי תוהים פעמים רבות כיצד מוצאים את פנינת הנדל"ן הבאה, מהם האזורים בעלי הפוטנציאל ועל מה כדי להתמקד בכדי לאתר את הנכס הרווחי ביותר?

צוות בנק נדל"ן|7.9.2016|12:35|1210 צפיות

האתגר הקשה ביותר בכל שווקי הנדל"ן המפוזרים להם ברחבי העולם, הוא להבין כיצד מזהים לוקיישן נדל"ן רווחי, שיספק את הרווחים הגבוהים ביותר כשהתשואה גבוהה יותר והמחיר נמוך והאם יש לו עתיד של עליית מחירים. ישנן סיטואציות בהן אפילו יזמים או קבלנים מומחים עלולים לפספס את ה"לוקיישן" המנצח הבאה, רק משום שנכנעו לתדמית ספציפית בזמן נתון ולא ראו קדימה, ובסופו של דבר, הלוקיישן נבחר כיעד הבא, ואחוזי התשואה שלו היו הגבוהים ביותר. לכן, כאשר מגיעים לבחון נכס כלשהו, בין אם מדובר בדירות מקבלן, דירה על הנייר, משרד להשכרה, נכס נדל"ני בחול או בהשקעה במגרשים או קרקעות, חשוב לבצע את הבדיקה בקור רוח וניתוח יבש.



נגישות באזור, מרכזיות, תוכניות עתידיות לפיתוח ועוד
ישראלים רבים עלולים לחפש את הנכס בו הם מעוניינים להשקיע לפי תחושה, או היכרות מוקדמת עם הסביבה וזו עלולה להיות טעות שתפגע בהם כלכלית, שכן דווקא היכרות מוקדמת עלולה לגרום למשקיע לחשוב שהוא מכיר את השכונה והסביבה של הנכס המדובר, ולבחון את הנכס לפי פרמטרים שגויים ולא לפי בדיקות מקיפות אחר הנגישות באזור, מרכזיות, תוכניות עתידיות לפיתוח ועוד. בהשקעות נדל"ן חשוב לבצע בדיקות ברשות המקרקעין כדי למצוא את הנתנוים אודות הטאבו, מהו ערך הנכסים הנוספים בסביבה של הנכס הנבחר. דוגמא לכך היא שכונת כרם התימנים שבעבר הרחיקה אנשים רבים בשל המצב הפיזי שלה בשנות ה-90 והרחיקה ישראלים רבים מלהשקיע באזור. היום אין אדם שלא היה משקיע בכרם התימנים, או פלורנטין ויפו, אך לפני 20 שנה, אנשים ברחו מהאזורים הללו. 

לעמוד הפרויקט נוף רמות – באר שבע באתר BankNadlan לחצו כאן

פלורנטין, כרם התימנים ועכשיו נווה שאנן
נווה שאנן בתל אביב היא דוגמא חיה לשכונה הנמצאת כיום במצב פיזי ירוד, מושכת עובדים זרים לגור בסביבה ובעיקר אוכלוסייה חלשה וישראלים מהמעמד הבינוני ומעלה לא ייתנו מבט שני, כאשר הם חולפים בשכונה. אך כבר היום, ישנם תוכניות רבות לפיתוח האזור, שיווק פרויקטים של פינוי בינוי  והקמת אזורי מסחר ותעסוקה על מנת לפתח את השכונה הוותיקה, כמו הפיתוח שנעשה בפלורנטין, שבעברה הייתה קרויה כשכונת הנרקומנים וכיום היא מוקד בילוי ומגורים של צעירים רבים, סטודנטים ומשפחות צעירות. ועד חשוב לציין כי אזורים בעלי עליית מחירים גבוה אינם בהכרח מספקים תשואה גבוהה. לשם כך נשווה בין ת"א וב"ש, בת"א הביקוש הוא הגבוה ביותר, אך בגלל מחירי הדירות הגבוהים, אחוזי התשואה עומדים על 5 אחוזים, ולעומת זאת בבאר שבע, מחירי הדירות הנמוכים, יכולים לספק למשקיע אחוזי תשואה גבוהים יותר והוא יוכל להחזיר את השקעתו מהר יותר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט דירות ברובע יזרעאל - שכונת עדן בעפולהא באתר BankNadlan לחצו כאן

כוח של שכונה לשנות את קהל הייעד שלה היא ערובה להשקעה איכותית
גם כאשר משקיעים בחו"ל, בחירה במקומות הבולטים והמפורסמים, לנו הישראלים, אינה בהכרח מבטיחה הצלחה בהשקעה. מזרח הארלם, שאולי נחשבת בישראל כבעלת תדמית בעייתית, היא בעלת היתכנות לספק רווח כלכלי גדול מבחינה נדל"נית בשל התשואות הגבוהות. בסופו של דבר, כדי להרוויח כסף צריך להתנתק מהתדמית והדעות הקדומות ולהסתכל על הפרמטרים שבאמת קובעים. לכן, דווקא השקעה בשכונות וותיקות, אשר מתחילות לשנות את קהל היעד שלהן, הן בעלות הסיכויים הגבוהים יותר להפוך להשקעה כלכלית רווחית ובמקום אוכלוסיות חלשות, יכנסו אליהן אוכלוסיות חזקות שישנו את פני השכונה והאזור.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות