חפש ב:

הקלות בדיור לנכי צה"ל

הצעת שר האוצר כחלון ושר השיכון גלנט, למתן הקלות ברכישת מגרשי לבניית בית צמוד קרקע עבור נכי צה"ל אושר על ידי מועצת מקרקעי ישראל. כעת יוכלו נכי צה"ל לקבל הנחה של עד 70 אחוזים.

צוות בנק נדל"ן|6.9.2016|14:46|1831 צפיות

בהחלטה ראוי לציון, אישרה אתמול (יום ב') מועצת מקרקעי ישראל, את הצעתם של שרי האוצר והשיכון, משה כחלון ויואב גלנט, להעניק לנכי צה"ל בדרת 100 אחוזים, הקלות של 70 אחוזים ברכישת מגרש לטובת בנייה דירה ייעודית. לפי הנתונים שסיפק אגף השיקום במשרד הביטחון, בישראל היום ישנם 600 נכי צה"ל, אשר דורגו בדרגת נכות מיוחדת (100% - דרגת נכות מיוחד הניתנת לנכה למשך 3 שנים או לצמיתות), ועפ"י ההצעה שאושרה, נכי צה"ל בדרגת 100 אחוזים, יזכו להנחה של 60 אחוזים שעלותם מגיעה עד שני מיליון ש"ח. במידה ומחיר המגרש יעלה על שני מיליון ש"ח, ייאלצו נכי צה"ל לשלם את יתרת המחיר בעצמם.

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



מדינת ישראל תספק הקלות של עד 70 אחוזים ממחיר המגרש
אגף השיקום במשרד הביטחון הוציא עוד בשנת 2012 סקירה מיוחדת, על ידי מומחה, אשר תגדיר את הצרכים לאנשים המשתמשים בכיסאות גלגלים, כאשר מתאימים לנכה דירה. לשם כך, יש להעריך את מידותיו הכוללות בתוכם את רוחב הכיסא כדי שיוכל לנוע בחופשיות החל משבילי גישה, שיפוע מירבי, רוחב דלתות, רוחב מעברים, מידת מינימום לחדר שינה של 20 מ"ר, חדרי שירותים ורחצה בגדלים מיוחדים, חדר למטפל, מקום אחסון לציוד מיוחד כגון כיסא גלגלים וציוד רפואי ומעלית לפי הצורך. כמו-כן נדרש שהדירה שנמצאת עבורו תהיה במרחק קרוב או בצמידות לבית הוריו של הנכה במידה ויזדקק לעזרתם.

לעמוד הפרויקט דירות ברובע יזרעאל - שכונת עדן בעפולה באתר BankNadlan לחצו כאן

מדינת ישראל תשתתף בעלות בניית הדירה
בנוסף על הפטור הקיים שמשחרר את נכי צה"ל משימוש במכרזים, ראה בכך יואב גלנט חשיבות להוסיף את סבסוד רכישת הדירה כערך עליון בסיוע לנכים לחזור לשגרת חיים, עד כמה שניתן, ובמהירות יחסית לפי הצרכים של כל נכה ונכה. לפי דברי גלנט למדינת ישראל, החובה לדאוג לשיקום החיילים שנלחמו להגן על ביטחונה, לרווחתם ולביטחונם הכלכלי. "בתחילת הדרך, לנכי צה"ל יש את משפחתם והוריהם שיעמדו שם איתם במאבקים הקשים, אך המדינה נדרשת לעמוד שם תמיד, ובעיקר להכין אותם ליום בו יעמדו ברשות עצמם. בד בבד כאשר מדובר בנכי צה"ל שמצבם רגיש עוד יותר ומרותקים במקומם, נאלצים להשתמש בכיסא גלגלים או סובלים מעיוורון".

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט אשדר טריו - חיפה באתר BankNadlan לחצו כאן

עד עתה נכי צה"ל זכו רק להימנע מתחרות המכרזים
ההצעה החדשה עוסקת גם בסוגיית קבלת המשכנתא עבור נכי צה"ל מאחר שאלו מוגבלים בעצמאותם, ולכן מתקשים לקבל משכנתאות והלוואות ומשכנתאות ולכן לא יכולים להתחרות במכרזים לשיווק קרקעות, אשר רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) מפרסמת בשל עליית מחיר הקרקעות בישראל, בייחוד אם מדובר באדם שהוריו ומשפחתו נמצאים במרכז הארץ. עד עתה, ההקלה היחידה עבור נכי צה"ל הייתה הימנעות מהתחרות במכרזים וכעת, הקלות התשלום והמשכנתאות, יקלו על נכי צה"ל לנסות ולפתוח דרך חדשה ועל כך יש לברך.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות