חפש ב:

נישה חדשה בשוק הנדל"ן העסקי

לאחרונה נראה כי שוק המשרדים בישראל נמצא בהיצע חסר תקדים, אך למרות כל זה, שוק המשרדים לטווח קצר ממשיך לגדול, וכעת מצטרפת שחקנית חדשה לשוק ומתכננת להקים 50 מרכזי משרדים בחמש השנים הבאות.

צוות בנק נדל"ן|6.9.2016|14:8|2216 צפיות

היום, ישנה תופעה אשר הולכת וגדלה, כשניתן למצוא מספר רב של אנשים עובדים, הזקוקים בעבודתם לשני דברים עיקריים, לפטפופ וטלפון נייד. וכשמאחדים את התופעה הזו עם הרצון של חברות רבות לעבור לעבודת בנטוורקינג עם העולם, ניתן להבין כיצד קם לו שוק חד'ש בשוק הנדל"ן עסקי אשר נקרא, שוק משרדי ההשכרה לטווח קצר. כך, הצליחו החברות הגדולות בשוק הישראלי, מיינדספייס, WEWORK וריג'ס, בטווח של כשנה וחצי בלבד, להכפיל את שטחי המשרדים בבעלותן. מסוף שנת 2014, החזיקו שלושת החברות יחדיו כ-22,800 מ"ר של שטחי משרדים בישראל, אך היום הן כבר שולטות בכ-45 אלף מ"ר ולפי טענת הנציגים שלהם, זו רק ההתחלה. חברת ריג' אקספרס לדוגמא, כבר הכריזה כי מטרת העל שלה היא לרכוש, ב-5 שנים בלבד, 50 מכרזי משרדים.

לעמוד 



התחזיות לשנתיים הבאות הן גידול בהיצע המשרדים
הכרזה זו נראית לא הגיונית כאשר בוחנים את ענף הנדל"ן העסקי שכן, רוב התחזיות קבעו כי בעוד שנה, אזור גוש דן יעמוד מול היצע חסר תקדים של שטחי משרדים  בהיקפים של מאות אלפי מ"ר, הרבה מעל לביקוש העתידי. דוגמא אחת לכך היא חברת אינטל שבשנים 2013 עד 2014 החזיקה בכ-104 אלף מ"ר של שטחי משרדים, לאחר שנה גדלה בעוד 100 אלף מ"ר ובשנת 2016 צפויה לגדול בעוד כ-200 אלף מ"ר בת"א, ר"ג ובני ברק. לכן, הסיסמא, "הגדלת מספר המשרדים להשכרה" נשמע כעת לא רציונלי. אך לכאן בדיוק מגיע שוק השכרת משרדים לטווח קצר אשר מבצע מהפכה בתחום. 

לעמוד הפרויקט 456 - משולש העסקים וההיי-טק של גוש דן באתר BankNadlan לחצו כאן

שוק נישה של השכרת משרדים לטווח קצר
כיום השוק החדש מהווה פלח קטן שאינו משפיע בצורה בולטת על המחירים, אך כאשר שופטים את קצב הגידול של החברות הגדולות בתחום, מדובר באופציה חדשה שעושה את צעדיה הראשונים בישראל. המטרות של החברות החדשות הללו הם לא עסקים ענקיים כגון אינטל, גוגל או אמדוקס, אלא חברות בענף הייטק ודיגיטל, שמחפשות משרדים קטנים לצוות המצומצם שלהם וכאשר הם גדלים הם ממשיכים הלאה. כדי להבין את אופי השוק החדש, ראוי לתאר אותו כנישה, אבל כנישה שהולכת וצוברת תאוצה בקרב חברות רבות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

שוק הנדל"ן העסקי עומד בפני שינוי
התחזיות הצופות גידול היצע המשרדים וירידת המחירים האפשרית בשוק בשל כך, הוא מצב שאינו בהכרח ייפגע בשוק הקטן של השכרת משרדים לטווח קצר, שכן לטענתו הם פונים לקהל לקוחות מסוים שמחפש בדיוק את מה שהשוק החדש מציע, חללי עבודה חדשניים ויוקרתיים המציעים גמישות לחברה. זאת ועוד, המודל החדש מציע את הפתרון להפיכת דירות מגורים למשרדי וחללי עבודה, הקיימים לרוב באזור המרכז, ולפי שיטת הפעולה שלו, עוד יכול לספק את הדרישות של בעלי המשרדים ואלה יפנו את בנייני המגורים, מה שגם יגדיל את היצע הדירות למגורים בשוק המבקש לכל תוכנית שתגדיל ולא מעט את היצע הדירות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

עסקאות נדל"ן המלוות בייעוץ מדויק
קרא את הכתבה

מה צריך לדעת על בדיקת מבנים?
אם אתם עומדים לרכוש נכס וכבר עברתם שלבים שונים של ייעוץ משכנתאות, אתם כנראה לקראת הצורך בבדיקת מבנים. מה יהיה עליכם לבדוק ובמי צריך להסתייע? אין ספק שכדאי לדעת מראש ולהכין תוכנית עבודה ברורה. נסביר.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות