חפש ב:

דירה קטנה בישראל או פרויקט יוקרה במנהטן

שוק הנדל"ן ידוע לכולם כשוק יקר שעומד להגיע לשיא המחירים האפשריים שלו. לעומתו שוק הדיור בארה"ב נמצא בעלייה מתמדת מאז היציאה של ארה"ב ממשבר 2008 והזמן להשקיע בו הוא עכשיו.

צוות בנק נדל"ן|31.8.2016|15:13|2108 צפיות

ישראלים רבים תוהים האם להצטרף לגל ההצלחה של משקיעי הנדל"ן בישראל ולרכוש דירה כהשקעה עתידית בזכות מחירי הנדל"ן שממשיכים לעלות בארץ. אך בעוד אחוזי התשואה בישראל מצטמצמים ל-2 עד 7 אחוזים בלבד כשמחירי הדיור מגיעים לעליית מחירים שקורבה להיעצר, בארצות הברית, עליית מחירי הנדל"ן רק החלה כשבשנה האחרונה ארה"ב הצליחה לצאת מהמשבר הכלכלי שפקד אותה בשנת 2008, וכעת מחירי הדיור במדינת האפשרויות הבלתי מוגלות החלו לעלות, לספק תשואות של 15 אחוזים לשנה, ומשקיעי נדל"ן רבים רואים בה כאופציה המוצלחת ביותר להתחרות בשוק הנדל"ן האירופאי, או הגרמני לייתר דיוק, וכשמדברים על סכומים, במחיר של דירה קטנה בישראל, תוכלו להשתתף בפרויקט יוקרה של יזמי נדל"ן אמריקאים.

לעמוד הפרויקט HAP VENTURE - השקעות במנהטן באתר BankNadlan לחצו כאן



היסטוריית הנדל"ן האמריקאי 
בארצות הברית הגיעו לשפל כלכלי בשנת 2008 כשהבנק השני בגודלו במדינה כולה, פשט רגל לאחר שלקוחותיו הרבים לא הצליחו לספק את המשכנתאות שהתחייבו אליהם לטובת רכישת דירה. הדבר הוביל לפשיטת רגל כלל ארצית ברחבי אמריקה שהובילה אזרחים רבים לצמצם את הרגלי הצריכה שלהם, ובדינה שחייה בזכות הרגלי הצריכה, עסקים אמריקאים מוכרים וגדולים כדוגמאת חברות רכב גדולות ובעלות היסטוריה ארוכה, איבדו את פרנסתם ואזרחים נאלצו למשכם את בתיהם, מה שלא הספיק עבור בנקים רבים שכעת החזיקו בנכסים שעלותם ירדה בעשרות אחוזים. הדבר הוביל לירידת מחירים כלל ארצית ברחבי ארה"ב, אך עם השנים, הכלכלה האמריקאית התגברה וכעת נראה כי שנת 2017 תהיה שנת היציאה מן המשבר. בעקבות כך מחירי הנדל"ן החלו לעלות כשמשקיעים אמריקאים וזרים החלו להשקיע מתוך הבנה כי מחירי הדירות יעלו בקרוב וכך קרה.

לעמוד נדל"ן בארה"ב באתר BankNadlan לחצו כאן

מודלים של השקעות נדל"ן בארה"ב
בארה"ב כיום יש מספר דרכים להשקיע בנדל"ן עבור המשקיע הישראלי. הראשונה והמוכרת מכולן היא רכישה "פשוטה" של דירת מגורים\משרד וכדומה, שינוהל ע"י משרד מקומי ויושכר בתמורה לשכ"ד או שיפוצו ומכירתו במחיר גבוהה מסכום הרכישה. השקעה זו נחשבת לבטוחה אך גם מעט בעייתית עבור רוב משקיעי הנדל"ן בשל ההון העצמי הגבוה הנדרש יחסית למשקיע הישראלי. מודל נוסף של השקעה מבוסס על כלכלה שיתופית. מדובר למעשה בקבוצת משקיעים הפועלת בשותפות ביזום פרויקט נדל"ן בחו"ל וקבלת רווח דו ספרתי על ההשקעה בתום המכירה. חברה בולטת בתחום זה הינה קרן HAP, בה נוקטים בשיטה בה המשקיעים הופכים למלווים שלה ולא לשותפי הון, והחברה מצידה משקיעה את הונה האישי בפרויקט הרבים שלה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן

אופן ההשקעה במודל החדש
בחברות ההשקעה החדשות החברות פונות למלווים רק לאחר קבלת היתרי הבנייה, כשהחברות משקיעות כ-20 אחוזים מכספן בכל פרויקט.  כך הן מנסות לייצר זהות אינטרסים בינן לבין המשקיעים, ומכיוון שמדובר בהשקעה ישירות אצל היזם פערי התיווך והעלויות נחסכים. אומנם הרווח של משקיעי ההון גבוה יותר לעומת המלווים, אך כך גם הסיכון. בסופו של דבר במודל ההלוואה אחוזי התשואה נחשבות לאיכותיות מאוד בהשוואה לבנקים או לבורסה ויכולות להיות דו ספרתיות. בנוסף לכך, משך הזמן של ההלוואה נחשב לקצר במיוחד ואורח כשנתיים בלבד. לדוגמא, בישראל כדי להגיע לרווחים ממשיים מקבלת התשואה, זמן ההשקעה הנדרש מגיע לכ10 עד 15 שנה ואילו בארה"ב מדובר בהשקעה של כ-5 שנים בלבד. אז מה עדיף לכם? דירה קטנה בישראל או פרויקט יוקרה במנהטן?

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות