חפש ב:

מהם הצעדים החשובים ברכישת הדירה

אתם עומדים לקראת חתימה על עסקה ולא ביצעתם בדיקה מקיפה, כדי שתמתינו עד שעברו על כל הסעיפים בכתבה הבאה כדי לדעת מה יהיה עתידו של הבית החדש שלכם, או הנכס שאתם משקיעים בו.

צוות בנק נדל"ן|31.8.2016|12:56|1352 צפיות

כשמחפשים לרכוש דירה חדשה, ישנם ישראלים רבים שבודקים את הנכס עצמו ותו לא וכך עלולים לפספס נקודות חשובת שבמידה מסוימת גם עלולות להשפיע על מחיר הדירה. רוב הישראלים בודקים את רמת האוכלוסייה בשכונה החדשה ומרחיקים לכת עד רמת החינוך ואחוזי הפשיעה, אך ישנם גורמים משמעותיים שהם עלולים לפספס שלהם יש השפעות בולטות על צורת החיים שלהם בדירה החדשה, או עד כמה יהיה אטרקטיבי הנכס החדש שבו הם מעוניינים להשקיע. לשכם כך, צוות בנק נדל"ן הכין עבורכם רשימה של כמה נושאים, שיסבירו לכם מהם הצעדים החשובים ברכישת הדירה, וגם אם עלולים להראות קטנים, להשפעה שלהם על חייכם, יש משמעות גדולה.

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



פארק קהילתי ומצבה הפיזי של השכונה
לרוב, למשפחות רבות ישנה חשיבות בכל הנוגע לעובדה האם קיים באזור פארק עירוני או גינה קהילתית. לריאה ירוקה שכזו יש משמעות בולטת על אורח החיים של תושבי האזור, החל ממרחב משחקים לילדים, טיולים עם הכלב וכאן צריך לוודא עד כמה רחוק נמצא הפארק או הגינה. ישנם שאלות רבות שניתן לברר עם הקבלן או היזם על מנת להבין עד כמה רחוקה הגן או הפארק, והאם מדובר בגינה המתאימה לילדים. לנושא זה מצטרף הנושא של מצב השכונה עצמה שעלולה להתגלות כחתול בשק ולאכזב רוכשי דירות רבים כאשר הם מתוודעים לשירותים החסרים להם כגון קופת חולים קרובה, או מרכז קהילתי וכו'. במקרים רבים ישתלם לכם מאוד לצאת לסיבוב בשכונה כדי להכיר את השעות הרועשות ומיהם השכנים החיים בסביבת המגורים החדשה שלכם.

לעמוד הפרויקט נוף רמות - באר שבע באתר BankNadlan לחצו כאן

פקקים תשתיות
לפי מדד האושר, ישראלים רבים הודו שככל שהמרחק שלהם מהעבודה הוא קצר יותר, הדבר משפיע ישירות על רמת האושר שלהם. אז נכון שלא כולנו יכולים לעבוד במרחק צעידה קלה מהבית שלנו, אך ניתן לברר האם העבודה נמצאת במרחק נסיעת אופניים או לחפש שכונה עם אפשרויות תעסוקה רבות יותר. דוגמאות לכך הן שכונות הממוקמות לצד מוסדות לימוד כגון אוניברסיטאות, ומרכזים אקדמיים בהן ניתן לחסוך זמן רב שהייתם "מבלים" בפקק כלשהו. רמת התשתיות עצמה היא בהחלט גורם שישפיע על חייכם, כשתדעו מהי הדרך של הילד לבית הספר והאם אתם עלולים להפוך לרשת הסעות בכל בוקר. כדי לעשות בדיקה איכותית, גם אם הבית ספר נראה לכם קרוב למקום המגורים, בדקו כמה כבישים הילד עובר בהליכה והאם הם סואנים בשעות הבוקר ואחה"צ.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט דירות ברובע יזרעאל - שכונת עדן בעפולה באתר BankNadlkan לחצו כאן

מושג היוקרה ועתיד השכונה
אחד הטרנדים העכשוויים בישראל היום הוא פרויקטים של התחדשות העירונית. לכן, רצוי לבדוק מה מצבה של השכונה והאם הבניין בו אתם גרים, או הבניינים הצמודים לאזור מגורכם עתיד לעבור פרויקטים של תמ"א 38 או פינוי בינוי. נכון שתהליכים אלה עלולים לקחת זמן רב וכשמודיעים על פרויקט שכזה, לא מן הנמנע כי הוא אף יבוטל, אך מידע אודות התוכניות הצפויות לשכונה יכינו אתכם לבאות. בנוסף לכך, תמיד משתלם לבקר במרכז המסחרי הגדול והקרוב ביותר כדי להכיר את האוכלוסייה העירונית האם ישנם סטודנטים, אימהות עם עגלות או פנסיונרים שיושבים בבית קפה השכונתי. ככל שהאוכלוסייה בשכונה הטרוגנית יותר, כך היא תתאים יותר עבורכם. בכל הנוגע ליוקרת השכונה, צריך להבין כי המדדים הקיימים בישראל מספקים היותר מספרים של ממוצע בלבד ולא דווקא את הציונים הגבוהים ביותר.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות