חפש ב:

בנייה חדשה בהרצליה משלבת בין זכאים ומשפרי דיור

שכונת גליל ים בהרצליה הופכת אט אט לפרויקט ייחודי בו קמים פרויקטים יוקרתיים במחיר של למעלה מ-3 מיליון ש"ח, לצד פרויקטים להשכרות ארוכות טווח הזוכים לשכר דירה מפוקח בזכות מחיר למשתכן.

צוות בנק נדל"ן|24.8.2016|15:29|1354 צפיות

תחילה כששומעים על שכונה בה יקומו דירות יוקרה לצד דירות להשכרה ארוכת טווח עם שכירות מפוקח לצעירים, ואליהם יצטרפו פרויקטים מיועדים למשפחות משפרי דיור, ניתן לחשוב שמדובר על איזו אוטופיה שמתרחשת אי-שם בשווייץ. אך בדיוק זו המטרה של שכונת גליל-ים החדשה הקמה בשנים האחרונות בהרצליה. היום השכונה עדיין נמצאת בשלב בניית התשתיות אך רק בשל כך מדובר בהזדמנות עבור ישראלים רבים המחפשים לגור במרכז ולמצוא פרויקטים הנמכרים המחירים מוזלים יחסית. השכונה עצמה נבנית לצד קיבוץ גליל ים הסמוך (ומכאן השם) והיא נהנית מפיקוח ממשלתי בזכות הסכם הגג שהרצליה חתמה עליו עם ממשלת ישראל, כששכונת גליל ים נמצאת בחלק מסעיפיו, יחד עם עוד שני מתחמים שעתידים להיבנות בעיר. כך הבנייה חדשה בהרצליה משלבת בין זכאים ומשפרי דיור:

לעמוד נדל"ן בשרון והסביבה באתר BankNadlan לחצו כאן



הסכם גג יוסיף להרצליה עוד 8,000 דירות חדשות
במסגרת הסכם הגג, עליו חתמה העירייה עם ממשלת ישראל, הוחלט כי חל מהנכסים ייבנו במגרת מסלול מחיר למשתכן וחלק אחר במסגרת דיור להשכרה ארוכת טווח. שאר הנכסים בו ימכרו בשוק החופשי לישראלים שאינם נחשבים לזכאים ממשרד הבינוי והשיכון ובמקביל, רשות מקרקעי ישראל התחייבה להקמת שני מחלפים חדשים והרחבת רחוב ז'בוטינסקי הסמוך, על מנת לסייע בהקמת פארק מטרופוליני חדש. הסכם הגג כולו יוסיף להרצליה עוד 8,00 דירות מקבלן כאשר בשכונת גליל ים ייבנו כ-3,000 יחידות דיור חדשות, במתחם קריית שחקים (שייבנה לצד קניון שבעת הכוכבים) ייבנו כ-2,000 יחידות דיור ומתחם אפולוניה, על קו החוף, שבו ייבנו כ-3,000 יחידות דיור חדשות.

הרצליה מובילה את ערי השרון במספר הדירות שבנייתן החלה
בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמו כי שנת 2015 הייתה שנה מוצלחת מאוד לעיריית הרצליה כאשר נבנו החלו להיבנות בה כ-1,500 יחידות דיור עבור משפחות צעירות וזוגות צעירים חסרי דירה וברבעון הראשון לשנת 2016 החלו להיבנות כ-740 דירות נוספות. מדובר על פער עצום בין הרצליה לשאר ערי השרון כשבכפר סבא נבנו ברבעון הראשון 610 יחידות דיור, ברעננה, שהתמקמה במקום השלישי, נבנו 338 דירות חדשות ואחריהן נמצאות רמת השרון עם 54 דירות מקבלן והוד השרון עם 34 דירות שבנייתן החלה. אחת מהסיבות לריבוי הנכסים הנבנים בעיר היא שחרור פרויקטים של התחדשות עירונית שעד עתה עוקבו כדי לא ליצור עומס על התשתיות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט חוף התכלת באתר BankNadlan לחצו כאן

בניית הדירות בגליל ים כבר החלה
לפני כחמישה חודשים התקבלו היתרי הבנייה להקמת הפרויקט גליל ים, וכרגע צפוי להתקדם השלב הראשון של השכונה, כאשר מתוכננים להיבנות 21 בנייני מגורים שיאכלסו כ-660 דירות. נכון להיום, החלו להיבנות ששת הבניינים הראשונים במתחם, והערכות היזמים הן כי בניית 21 הבניים כולהתסתיים במהלך חמשת השנים הבאות והאכלוס של הדיירים הראשונים צפוי להיעשות בסוף שנת 2018. אל זכאי הדיור יתווספו עוד כ-1,470 דירות במסגרת פרויקטי מחיר למשתכן כש-20 אחוזים מהם, כ-300 דירות, יימכרו במחירי השוק החופשי על מנת לייצר רווח לקבלנים והיזמים, אך אלה עדיין יימכרו במחיר נמוך יחסית מהשוק, רק בשל העבודה שיימכרו בצמוד לבנייני מחיר למשתכן.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות