חפש ב:

חדרה ממשיכה בתנופת הבנייה

רבים מהמעוניינים להשקיע בנדל"ן תמיד מחפשים אחר הפוטנציאל הרווחי הבא בו יוכלו לייצר את התשואה הגבוהה ביותר. אז עבור כל משקיעי הנדל"ן הפוטנציאלים חדרה היא התשובה החדשה.

צוות בנק נדל"ן|24.8.2016|14:52|1458 צפיות

במשך 8 השנים האחרונות, ישראלים רבים סובלים ממצוקת הדיור שעדיים פוקדת את מחוזותינו ועליית המחירים שמגיעה עימה. נכון שרק בשנה האחרונה הממשלה החלה ליישם מספר תוכניות שבתקווה ישנו את השוק הישראלי, אך עד אז, ולזוגות הצעירים שמחפשים אחר דירות מקבלן, האופציה הבולטת מכולם היא חדרה מספקת לתושביה החדשים את רמת החיים הגבוהה אותה הם מחפשים בדירות שלהם ובמחיר שפוי, ובמרחק נסיעה של 30 שעת נסיעה ברכבת מתל אביב וחיפה, המטרופוליטנים הגדולים של ישראל. עבור המשקיעים, מחביאה חדרה מספר רב של נכסים החל ממגרשים וקרקעות להשקעה, דירות חדשות ויד שנייה ונדלן עסקי בעיר אשר צומחת ומתוכננת להציג מספרי תשואה גבוהים לשוק הישראלי. כך חדרה ממשיכה בתנופת הבנייה.


 
שנת 2015 הייתה שנת שיא במתן אישורים להתרי בנייה
שנת 2015 הייתה שנה מבורכת הן עבור עיריית חדרה והן עבור תושביה כשעל פי דוח הוועדה המקומית של תכנון ובניה, נבנו בה מספר שיא של דירות חדשות אשר זיכו את העירייה במענק ממשרד הפנים על השיפור במתן היתרי הבנייה ועידוד הצמיחה של העיר. גם בשנת 2016 פרויקטים נדל"ניים רבים צצים במחוזותיה של חדרה אשר נהנית מקו חוף שיזכה בקרוב לטיילת חדשה ובעלת גישה נוחה לשני הכבישים המרכזיים של ישראל, כביש 6 וכביש 4. כל אלה מצטרפים לתוכנית המתאר העירונית עלייה חתמה עיריית חדרה עם ממשלת ישראל לבנייה נוספת של אלפי יחידות דיור ומסחר, הקמה של בתי מלון וחדרי אירוח כפרי כדי לחזק את תיירות הפנים ולא להישאר עיר מנומנמת שתושביה רק גרים בה ואת חייהם הם מנהלים בחיפה או ת"א.

לעמוד נדל"ן בחדרה באתר BankNadlan לחצו כאן

מחירי הנדל"ן בחדרה עלו בכ-250 אלף ש"ח בשנים האחרונות
פרויקטים רבים כגון סביוני נוף חדשה של אפריקה ישראל הנבנית בשכונת בית אליעזר, פרויקט החוף הלבן הנבנה על קו החוף של העיר, הם רק שתי דוגמאות מתוך פרויקטים נוספים אשר סיפקו לחדרה התחדשות סביבתית שהופכת אותה לעיר דומיננטיות במפת השרון. כעת, מי שרכש דירת 4 חדרים בעיר לפני כשלוש עד חמש שנים במחיר של כ-800 אלף ש"ח בממוצע, יוכל להינות כיום מעליית מחירים של 200-300 אלף ש"ח כשהמחיר הממוצע היום על דירת 4 חדרים עומד על כ-950 אלף ש"ח. כבר היום ממוצע השכירות בעיר עומד על כ-3,800 ש"ח לדירת 4 חדרים ואפשר לנחש שככל שמשבר הנדל"ן עדיין לא נפתר וההרחבה של העיר, מחירי הנדל"ן עוד צפויים לעלות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד מחירון דירות בחדרה באתר BankNAdlan לחצו כאן

יש עוד למה לצפות
הפיתוח העירוני של חדרה מביא לאזור משפחות צעירות רבות הרואות בה כפתרון העיקרי שלהם למחירי הדיור היקרים בישראל וכשהעירייה רואה את המשפחות מגיעות מתחילים גם לפתח את התשתיות העירוניות כשמערכת החינוך של העיר זכתה לאחרונה לתקציב גדול יותר, ובהמשך צפוי להיפתח מרכז מסחר ועסקים בסמוך ליער חדרה, "פארק העסקים אגרובנק" שמתוכנן לספק מגוון אפשרויות תעסוקה, ופארק עירוני חדש בשכונת חלומות פארק חדרה, כך שאין ספק שיש עוד למה לצפות.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות