חפש ב:

בירת הנגב מתעוררת לחיים

באר שבע, בירת הנגב והמטרופולין הבא של מדינת ישראל ממשיכה בקצב פיתוח שובר שיאים כשהציבור השיראלי ממשיך לרכוש נכסים בביקוש שמזכיר את גוש דן, ועיר הבה"דים עומדת בפני סיום הבנייה.

צוות בנק נדל"ן|23.8.2016|15:37|1409 צפיות

העיר הדרומית המפורסמת לכולנו כבירת הנגב, נחשבת לעיר השלישית בגודלה בארץ מבחינת כמות התושבים, אך במשך שנים רבות סבלה מהזנחה של המדינה והייתה ידועה בעיקר בזכות תחנת האוטובוס המרכזית שלה שידעה עומסים של חיילי צה"ל אשר היו בעיקר בדרכם אל הבסיסים בהם שירתו, או בזכות אוניברסיטת בן גוריון, שלמרות הצלחתה האקדמית, לא הצליחה להשאיר את הסטודנטים באזור הדרום לאחר שאלה סיימו את לימודיהם. יחד עם זאת, בשלוש השנים האחרונות עוברת באר שבע מהפכה של ממש בעזרת עיר הבה"דים המושכת אוכלוסייה איכותית לנגב, אזורי תעסוקה מתעשיית ההיי-טק שנפתחים במימון ממשלתי ושדרוג ברמת השירותים והתשתיות העירוניות. כעת רק נותר לסקרנים להכיר את באר שבע החדשה.

לעמוד נדלן בבאר שבע והדרום באתר BankNadlan לחצו כאן



התפתחות מואצת שמזכירה את ערי גוש דן ותל אביב
כיום באר שבע ירדה מספר מקומות בגודל האוכלוסייה שלה, למקום שביעי, דבר אשר יכול לשפר את תנאי המחייה של התושבים בזכות שיפור רמת התשתיות המקומיות כגון הפארקים החדשים שנבנים, מוסדות התרבות וספורט שנפתחים מחדש וקו הרכבת שמספק למעוניינים לעבוד במרכז ועדיין להינות מרמת חיים גבוהה בהרבה ממה שניתן לרכוש במרכז. מחירי הדירות הממוצעים של באר שבע עדיין נאים על סולם הנמוך משמעותית משאר ערי המטרופולין בישראל כאשר דירת 4 חדרים נמכרת בין 700 אלף ועד 1.2 מיליון ש"ח, מחירים הנמוכים במאות אלפי שקלים מערים כגון חיפה, ירושלים ותל אביב וכך גם בנוגע למכירי השכירות אשר עומדים על 1,500 ש"ח בממוצע לדירת 4 חדרים.

מטרופולין שלא זקוקה לאף אחד
אך הסיפור האמיתי של העיר הקמה לתחייה הוא העובדה שכעת לא צריך לעזוב את העיר על מנת למצוא מקומות תעסוקה, מסחר בילוי, רפואה ואקדמיה איכותיים וכך משאירה בתוכה העיר את מיטב בניה וכך בירת הנגב מתעוררת לחיים. כדי להבין את הצלחתה של באר שבע צריך לפנות לשכונות החלשות בעיר, שכונה ד', שכונה ה' ושכונה א', אשר בהן נמצאות האוכלוסיות החלשות יחד עם האחוזים הגבוהים ביותר של סטודנטים הלומדים באוניברסיטת בן גוריון. מחיר הדירות בשכונות אלה החלו לצבור עליית מחירים כאשר המחיר הממוצע לדירה בשכונות הללו עומד על 717 אלף ש"ח לדירות מקבלן ול-500 אלף ש"ח עבור דירות יד שנייה. עליות אלה מתואמות לעליית המחירים הכללית הקיימת בבאר שבע מאז החלה הבנייה בעיר הבה"דים כשמחירי השכירות עלו בכ-100 אחוזים ומחירי הדירות עלו בכ-60 אחוזים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

עתיד פיתוח של 20 אלף יח"ד חדשות
לאחרונה חתם ראש העיר, רוביק דנילוביץ', על הסכם גג עם ממשלת ישראל, בה מובטחת לבאר שבע פיתוח נוסף להקמת 20 אלף דירות מקבלן חדשות שרובן ישווקו במסגרת תוכנית מחיר למשתכן (דוגמאות לכך ניתן לראות בפרויקטים כגון נוף רמות). המטרה היא למשוך לעיר שסבלה במשך שנים רבות מעזיבת תושבים לעיר שואבת משפחות שמעוניינות לפתח את חייהם בבירת הנגב ולגדול יחד עימה. היום, עדיין ישראלים רבים מסתכלים על באר שבע, אך לישראלים שמחפשים את ההשקעה הבאה שלהם חשוב להביט אל עבר באר שבע שמספקת תשואה של 10 אחוזים ורמת חיים מפנקת לרוב האוכלוסייה בישראל.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות