חפש ב:

שכונה בישראל בה 70 אחוזים מהרכישות הן מקבלן

באזור הדרום נמצאת שכונת רובע הבונים בקריית גת בה נרשמו עסקאות רבות של דירות חדשות מקבלן. מה הופך את השכונה הזו לכל כך מבוקשת ומה זה אומר לגבי הדרום כולו?

צוות בנק נדל"ן|23.8.2016|12:47|1329 צפיות

ישנה שכונה בישראל בה 70 אחוזים מהרכישות הן מקבלן? בצפון מערב קרית גת קמה לה בשנים האחרונות שכונת רובע הבונים אשר עדיין לא חוברה סופית לעיר והיום היא עדיין סובלת ממחסור של תשתיות מספיקות עבור התושבים, אך עם התקדמות הבנייה בשכונה והתקדמות הפיתוח בשכונת כרמי גת החדשה שקמה מצפון לה, נדמה שעתידה של השכונה הוא ורדו מאוד, והמחירים הקיימים בה היום, מושכים אליה מספר רב של משקיעים אשר שמים את פעמיהם אל עבר הפריפריה הדרומית ולהזדמנויות החדשות שהיא מציעה. לאחרונה אף נמדד כי ישנה 70 אחוזים מהעסקאות בשכונה היו עסקאות של רכישת דירות מקבלן ורק 30 אחוזים מהעסקאות היו של יד שנייה.

לעמוד נדל"ן בשפלה והסביבה באתר BankNadlan לחצו כאן



דירות 4 חדרים החל מ-1.2 מיליון ש"ח
תחילה נעבור על המחירים. בשכונת רובע הבנים החדש בקריית גת, נמכרו לאחרונה דירות 4 חדרים, בגודל 100 מטר מרובע ועוד 12 מ"ר מרפסת, במחיר כולל של 1,175,000 ש"ח. הדירה עצמה ממוקמת בקומה שלוש מתוך שלוש-עשרה קומות ונבנתה בשנת 2010. בחישוב ש"ח למ"ר, ערכה של הדירה עומד על 11,750 ש"ח עבור מטר מרובע. מנגד, מחירי הדירות החדשות היום בשכונה עומדים על 1.3 מיליון ש"ח לדירת 5 חדרים, 10,900 ש"ח למ"ר. הדירה הראשונה נמכרה למעשה בכ-50 אלף ש"ח מעל למחירה בשוק והסיבה לכך הוא הביקוש שמתחיל להיווצר באזור, בייחוד בקרב משקיעי הדיור שהחליטו לעזוב את מרכז הארץ וחיפוש אחר השקעות אשר יכולת התשואה שלהם גבוהה יותר.

לעמוד נדלן בבאר שבע והדרום באתר BankNadlan לחצו כאן

משקיעי הנדל"ן עוברים לדרום
נתוני השכונה החדשה בקריית גת הפכו אותה לכזו שמועדפת על ידי המשקיעים משום שהיא קרובה לצירי התחבורה הראשיים, וכאשר מקשרים אותה לשאר יישובי הפריפרייה בשפלה, מחירי הדירות בה, הם מהנמוכים באזור. מעבר לכך, אפשרויות הבנייה אשר משלבים גם בנייה רוויה לצד דירות קרקע, יחד עם עליית המחירים הנעשית בהתאם להתקדמות הפיתוח של התשתיות האזוריות, יוצר משיכה גוברת בקרב שוכרי הדירות המבקשים לשכור דירות במכירים נוחים יותר עבור רמת חיים גבוהה, ומחירי השכירות הגבוהים ביותר, באזור זה עומדים על 4,000 ש"ח לדירת 4 חדרים.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

החיבור בין המרכז לדרום
לבסוף, קרית גת נהנת מעוד אספקט שמייחד אותה אל מול המתחרות שלה באזור השפלה. העיר נחשבת קרובה גם לאזור הדרום בכלל ולבאר שבע בפרט. כך יכולים משקיעי הדיור למשוך לנכסים שלהם גם רוכשים פוטנציאלים המעוניינים לעבוד בדרום הארץ או במרכז ובגוש דן. יחד עם הפיתוח המאסיבי שמתרחש בדרום הארץ, ישנה אופציה חדשה למשקיעי הדיור ואלה כבר מתכוננים ליום בו השכונות החדשות שקמות בבאר שבע,  כדוגמת נוף רמות, והפיתוח המאסיבי שמתרחש באופקים, נתיבות, יחד עם תחנות הרכבת החדשות שנפרסו באזור, יהפכו את האזור כולו לאבן שואבת עבור רוכשי הדירות הישראלים והביקוש שייווצר יעלה את אחוזי התשואה האפשריים, שכבר עכשיו עומדים על 5 אחוזים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות