חפש ב:

רמת גן משחררת את פקק התמ"א

בעיריית רמת גן החלו לשחרר את החסמים שקמו עבור פרויקטים של תמ"א 38 בעיר. החשש של העירייה היה שהתשתיות לא יוכלו לכמות התושבים החדשה אך כעת צפיפות הדירות שייבנו תהיה נמוכה ממה שאושר בעבר.

צוות בנק נדל"ן|22.8.2016|15:46|1377 צפיות

לאחר שבשנים האחרונות פעלו בעיריית רמת גן לעצור את שצף פרויקטי התמ"א 38 שקמו בעיר, הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בעיר, בחרה לאשר את התוכנית אשר קובעת את רמת הצפיפות אשר מותרת להיבנות בכל פרויקט שקיים היום ואלה שמתוכננים להיבנות במסגרת של פרויקט פינוי בינוי. הסיבה לכך הייתה החשש של ראשי העירייה שבפרויקטים מסוג זה, אין שינוי בתשתיות האזוריות ואלה לא יוכלו לעמוד בדרישות התושבים לאחר שמספרם יגדל לרמה שהתשתיות לא היו ערוכות לה, אך כעת, ובזכות תקנת הצפיפות החדשה יוכלו להוריד במעט את מספר הדירות שיוכלו להיבנות בפרויקטים מסוג זה כך שהתשתיות הקיימות יוכלו לעמוד בעומס. כעת אין ספק שרמת גן משחררת את פקק התמ"א הקיים מזה שנתיים בעיר.

לעמוד נדל"ן ברמת גן באתר BankNadlan לחצו כאן



הפרויקטים ברמת גן מאופיינים בעיקר מתמ"א 38
השנים האחרונות, במיוחד בתקופת ראש העיר הקודם מר צבי בר, לוו במספר רב של פרויקטים של תמ"א 38 ואישורי הבנייה ניתנו בקלות יחסית,ף דבר אשר יצר ברמת איזון נוח במחירי הדיור שלא עלו בדומה שלאר ערי גוש דן, אך ככל שהתקדמו הפרויקטים כך קמו מחאות תושבים וותיקים אשר הסבירו כי העירייה מעמסיה על התשתיות המקומיות ללא הבחנה, עד שאלה בסוף לא ייעמדו בדרישות הבסיסיות ולא יוכלו לשרת את כלל הציבור, התושבים החדשים והוותיקים. בעירייה החליטו להקים, כתגובה לכך, תוכנית עירונית בשם רג/53, וזו קבעה מדיניות ברורה לפרויקטי תמ"א 38. בשנת 2014 הוגשה התוכנית להתנגדויות ובמשך כשנתיים (בשל ההתנגדויות הרבות) דנו על יכולתה של התוכנית לשרת את תושבי העיר.

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן

בשנתיים האחרונות הייתה עצירה בבנייה בעיר
כעת, משאושרה התוכנית העירונית, החלו להיות משווקים פרויקטים חדשים של התחדשות עירונית שעוכבו במשך השנתיים משום שהקבלנים והיזמים לחא ידעו את כדאיות העסקה. לבסוף, הוועדה אישרה את קווי הבניין החדשים ברחבי העיר כאשר מספר הדירות שיזמים יוכלו לבנות יהיה נמוך בכ־15 אחוזים מכפי שיכול היה לבנות בעבר. הדבר אומר שקווי הרחוב החדשים יוכלו להוסיף מדרכות, שבילי אופניים הרחבת כבישים, ונטיעת עצים לטובת כלל הציבור והיא תאפשר הסתכלות בראיית רחבה של כלל הרחוב בו נבנה פרויקט תמ"א. בנוסף לכך אושר הגבלת הגובה כשבעבר, שטחים של 600 מטר ומעלה יכלו לאכלס בניינים מקומת קרקע ועד 8.5 קומות ואילו כעת תוכניות אלה יוגבלו עד 7.5 קומות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

פרויקט השקמה 11
ברמת גן קיימים מספר פרויקטים של תמ"א 38 כולל פרויקט השקמה 11, שמקודם על ידי חברת פייב סטארס, ושוכן בין רחוב השקמה לרחוב הרא”ה, ונהנה מקרבה ייחודית לכל הדברים הנחוצים לתושבים. תמהיל הדירות העשיר כולל דירות גן, דירות 4 חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוז ייחודי החל מ-1,795,000 ש"ח. הפרויקט נמצא במרחק נסיעה קצר מכפר המכבייה, הפארק הלאומי והספארי וכן קניון גבעתיים. הקרבה לדרך אלוף שדה ולכביש 4 משלימה את התמונה ומבטיחה נגישות מעולה לתל אביב ולצירי תנועה ראשיים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות