חפש ב:

האם בחריש הפתרון?

העיר חריש מתחילה להסתמן ביעד מתפתח מאוד, אשר יכול להיות הפתרון למשפחות רבות שמחפשות לקנות את דירתם הראשונה במחיר סביר ולהינות מעיר הזוכה להשקעה של המדינה ואיכות חיים גבוהה.

צוות בנק נדל"ן|22.8.2016|15:16|1060 צפיות

העיר חריש ממשיכה להפוך את אזור השרון. העיר האחרונה שנבנתה בישראל היא מודיעין וכיום, מדינת ישראל נמצאת בתהליך בנייתה של העיר החדשה חריש, שנבנית על חורבות הניסיון הקודם ליישב את האזור. רוב הישראלים מכירים את נושא העיר כחריש כמאבק שהתחיל בתור שתוכננה לקום לטובת הציבור החרדי, אך לאחר מאבק של אוכלוסיות רבות, המדינה אישרה שהעיר תשווק לכלל אזרחי ישראל ולא לטובת ציבור ספציפי כלשהו. כעת נדמה שדווקא הציבור החרדי החליט לא לרכוש נכסים בעיר החדשה (כנראה בשל המחאה של הציבור בעקבות פניית הפרסה של הממשלה), והיום הנכסים המתוכננים בעיר נמכרים במחירים מוזלים לרוב הציבור הישראלי. לכן, נשאלת השאלה האם בחריש הפתרון?בינתיים התשובה נראית חיובית בהחלט.

לעמוד נדל"ן בחריש באתר BankNadlan לחצו כאן



עיר שתאכלס במשך 10 השנים הקרובות כ-100 אלף תושבים
תכנונה של העיר הוא לאכלס במהלך עשר השנים הקרובות כ-100 אלף תושבים כשהיום, קצב השיווק והבנייה בעיר שובר שיאים בכל מחזור. הבנייה בחריש נעשית בצורת בנייה מודרנית, אשר נשענת על תשתיות משופרות וחדשניות, שמסוגלות לנצל בצורה יעילה את תנאי השטח, והיא מכילה שטחים ירוקים רבים לטובת הציבור הישראלי שייבחר להקים את ביתו יחד עם עם מבני ציבור וחינוך, ותחבורה ציבורית מסודרת שתקשר את העיר לחיפה ותל אביב. כיום כב ישנן מספר שכונות שהוקמו כשבקרוב ישווקו עוד 12.5 אלף דירות מקבלן

קצב בנייה מהפכני
חריש ממוקמת באזור פרדס חנה-כרכור והיא נמצאת במרחק נסיעה סביר לחלוטין כדי שתוכלו להינות מאורך חיים ירוק, שלו ובריא יותר. העיר מרוחקת כ-15 דקות נסיעה מקיסריה, חצי שעה מרעננה וכפר סבא וכ-45 דקות נסיעה מחיפה או תל אביב. בנוסף לכת, העיר גם תזכה בקרוב לתחנת רכבת שתקל על ציבור העובדים להגיע בקלות יחסית לאזורי התעסוקה והיא הופכת למעין גשר עבור אוכלוסייה שמעוניינת לעבוד בשלושת אזורי התעסוקה הגדולים ביותר בארץ: תל אביב, חיפה ואזור השרון. אך מעבר לכל היתרונות של העיר, ישנו היתרון הבולט מכולם והוא מחירי הדיור. בזמן שמחירי הדירות בישראל ממשיכים לעלות, בעיר חריש ישנה אופציה נדל"נית מיוחדת במינה משום שמדובר בעיר בבנייה שכביכול אין הבטחה להשקעה מוצלחת. אך עם הידיעה שחריש הפכה לפרויקט ממשלתי שהצלחתו תגדיר את הצלחת הממשלה והעובדה שניתן לרכוש בה דירת 4 חדרים גדולה בפחות ממיליון ש"ח הופכת את האופציה הזו להבטחה של ממש.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

פרויקט שיר בחריש
פרויקט שיר בחריש הוא אחד מתוך רצף הפרויקטים הנמצאים בתהליכי בנייה בעיר כשבפרויקט זה משווקות דירות 4 חדרים החל מ-995,000 ש"ח. מדובר בפרויקט של חברת רייסדור ייזמות בע"מ, שבו ייבנו 256 יחידות דיור ב-5 מבני מגורים בני 8-9 קומות מעל קומה מסחרית בשטח של 1,500 מ"ר, וב-6 מבני מגורים בני 6-7 קומות. חריש עצמה מתוכננת להיבנות עם מספר כפול של שטחים ירוקים מכל עיר אחרת בישראל, בנוסף ל-65 פארקים כשהבולט מתוכם יהיה פארק עירוני מרכזי ענק שישתרע על כ-100דונם ובמרכזו תקום בריכה אקולוגית ואמפי-תאטרון שיוכל לאכלס עד 5,000 מושבים.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות