חפש ב:

דיור בר השגה לערביי יפו

עיריית תל אביב מקדמת פרויקט מגורים של דיור בר השגה לערביי יפו, כאשר בפרויקט ייבנו 24 דירות לקהילה הערבית. מחירי הדירות ינועו מ-730 אלף ש"ח לדירת 65 מ"ר ועד מיליון ש"ח לדירת גן או גג.

צוות בנק נדל"ן|10.8.2016|15:52|1152 צפיות

עיריית תל אביב חתמה אתמול (יום ג') על הקמת פרויקט מגורים חדש של דיור בר השגה לערביי יפו. הפרויקט ייבנה ברחוב מיכאלנג'לו, ובמסגרתו יקימו 24 דירות חדשות לטובת בני הקהילה הערבית, על ידי חברת משה חדיך בניין והשקעות בע"מ. הפרויקט ייבנה על מגרש שגודלו כ-900 מ"ר ונמצא בבעלות העירייה. מחירי הדירות בפרויקט ינועו מ-730 אלף ש"ח לדירות בשטח של 65 מ"ר ועד מיליון ש"ח לדירות גג וגן בבניין מגורים של 3 קומות, והקריטריונים לרכישת הדירה ברב הזכאים בפרויקט יקבעו על ידי נציגי העירייה. הפרויקט עצמו נמצא כבר בתהליכי הוצאת אישורים להיתרי בנייה ועל שטח המגרש כבר קיימות תוכניות עיצוב מאושרות, יחד עם תוכנית בניין עיר (תב"ע).

לעמוד נדל"ן בתל אביב באתר BankNadlan לחצו כאן



עיריית תל אביב-יפו מקדמת את הנושא של דיור בר השגה
פרויקט זה הינו חלק מתוכנית שלמה של עיריית תל אביבי לקידום הנושא של דיור בר השגה לאוכלוסיות יותר חלשות ושילובן באוכלוסייה העירונית, כאשר בתל אביב-יפו, איכלסו בשנים האחרונות 85 דירות בנות השגה, במספר פרויקטים שונים החל ברחוב מכאלנג'לו ביפו ועד לפרויקטים בשכונות שפירא ויד אליהו. עיריית תל אביב-יפו מתקצבת כ-10 אחוזים מתקציבה הכולל לטובת נושא דיור בר השגה, וכיום מקודמים עוד מספר פרויקטים שונים להקמת 2,600 דירות מקבלן, שמתחלקים לפרויקטים בכיכר ושוק העלייה בהם ייבנו 147 דירות שמחצית מהן מיועדים לדיור בר-השגה, ושני פרויקטים בשכונת יד אליהו הכוללים בנייה של 28 דירות ברות השגה ברחוב גליפולי ובנייה של 100 דירות ברות השגה ברחוב שדרות החי"ל.

פרויקט 3700 בצפון מערב תל אביב
כמו-כן, פרויקט 3700 בצפון מערב ת"א, הינו הפרויקט הראשון מסוגו, זה שנים רבות, המתוכנן לחבר את תחום הדיור בר השגה בשכונה החדשה שתקום בצפון העיר. בשכונה מיועדים להיבנות כ-12 אלף דירות חדשות המשתרעות על כ-2,000 דונם של קרקעות מדינה, כאשר 2,000 דירות מתוכן מיועדות לדיור בר השגה עבור רכישה והשכרה. פרויקטים נוספים מסוג זה הפרוסים גם במרכז העיר הם פרויקט מגדל הצעירים, אשר יקום ברחוב ארלוזורוב ויכלול 50 דירות ברות השגה להשכרה ופרויקט במבואות יפו אשר מיועד להקים כ-3,600 דירות ברות השגה.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

בת"א מסבירים כי רק הממשלה היא זו שתוכל להסדיר את הנושא
בעיריית תל אביב-יפו מצהירים כי ישנה תוכנית מיועדת עבור הקלה על מצוקת הדיור של האוכלוסיה הערבית בעיר, ולכן ראו לנכון לקדם פרויקטים שונים בדרום העיר וביפו, שמתוכננים להיות המודלים הראשונים ובתקווה שיצליחו, יוכלו להפוך לגורם משפיע ללחוץ על הממשלה שתעגן בחקיקה את הנושא של דיור בר-השגה. בעיריית ת"א ישנה תוכנית שלמה המיועדת לחלק מחדש את האוכלוסייה העירונית כאשר, ישנו רצון לחבר בין אוכלוסיית הצעירים והמשפחות (שעד עתה התמקמו בשכונות מסויימות) ולערבב ביניהן, אך בסופו של דבר,  נציגי עיריית תל אביב מסיבירים כי ממשלת ישראל צריכה להיות זו שתקצה את הקרקע הנדרשת עבור נושאים אלה.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות