חפש ב:

הרצליה, בירת השרון

הרצליה נחשבת לאחת הערים הבולטות והחזקות במדינת ישראל. בעיר ניתן למצוא פרויקטים נדל"ניים מכל הסוגים החל מדירות לקנייה, משרדים וקרקעות להשקעה ובצוות בנק נדל"ן יכירו לכם את המבצעים החמים.

צוות בנק נדל"ן|8.8.2016|12:19|2233 צפיות

כשמביטים לראשונה על הרצליה, רוב אנשי הנדל"ן רואים בה כממשיכה העיקרית למטרופולין התל-אביבי, ולכן היא גם דומה לה מאוד בכל האספקטים העירוניים. הרצליה זוכה לפיתוחים נדל"ניים רבים החל מדירות מקבלן, פרויקטים תיירותיים ותרבותיים, עסקאות מסחריות ועסקיות והמיקום הבולט שלה בסמיכות לתא אביב ועל קו החוף, הופך אותה לעיר השנייה לביקושים של נדלן מסחרי ופרטי בארץ. מצד אחד הביקוש בעיר הופך את הרצליה לאחת הערים היקרות בישראל, עם פרויקטים יוקרתיים של דירות החל מדירות 5 חדרים מ-3 מיליון ש"ח, אך מצד שני, העיר זוכה גם לפרויקטים של תמ"א 38, פינוי בינוי ודיור בר השגה, שנועדו לספק פתרונות לזוגות צעירים לרכוש או לשכור דירות בעיר.

לעמוד נדל"ן בהרצליה באתר BankNadlan לחצו כאן



מגורים בהרצליה
הרצליה ידועה לציבור הישראלי בעיקר בזכות שכונות היוקרה שלה כגון נווה ישראל, הירוקה המערבית, גליל-ים החדשה והיוקרתית והמפרוסמת מכולן, הרצליה פיתוח. באזורים אלה ניתן למצוא בעיקר בתי מגורים צמודי קרקע, וילות וקוטג'ים כשהמחיר ההתחלתי לדירה חדשה באזור יעמוד על 3 מיליון ש"ח ואילו דירת יד שנייה בשכונות "הזולות" בעיר כגון נחלת עדה תחל מ-2 מיליון ש"ח. לאחרונה, נחתם הסכם גג בין עיריית הרצליה למדינת ישראל בו מתוכננות להיבנות כ-7,500 דירות חדשות במסגרת פרויקט "מחיר למשתכן", שאותו מקדם שר האוצר משה כחלון, בשכונות אפולוניה קריית שחקים וגליל ים. הדירות מתוכננות להיבנות כדירות קטנות וצפויות להימכר בפחות ממיליון ש"ח.

קרקע להשקעה בהרצליה
אחד הפרויקטים הגדולים שידעו באזור המרכז, הוא פרויקט חוף התכלת הממוקם בסמיכות למרינה הרצליה ומיועד להוסיף לעיר עוד כ-9,000 דירות חדשות לכשיוקם, על שטח של 2,265 דונם המיועדים לשטחי תעסוקה ומסחר ושטח של 25 אלף מ"ר עליו עתידים להבנות חמישה בתי מלון חדשים. הפרויקט שנקרא גם תכנית הר 2200 א' מיועדת להיבנות בעוד כ-10 שנים אך השקעה בקרקע שכזו עכשיו, שמכירה נאמד בכ-600 אלף ש"ח,  יכול להתברר כאקזיט מוצלח באזור שבו קרקע מופשרת תימכר בכ-2 מיליון ש"ח ואילו דירה עתידית (עם נוף לים לא נשכח) תימכר בכ-4 מיליון ש"ח. אין ספק שמדובר בפרויקט גרנדיוזי שישנה את הרצליה ולמעשה כמעט ויחבר אותה פיזית, עם שכנתה ת"א כשפרויקט ת"א 3700 יצא לפועל.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט חוף התכלת בהרצליה באתר BankNadlan לחצו כאן

נדל"ן עסקי בהרצליה
לאחרונה הרצליה הוכרה כעיר בעלת הביקוש הגבוהה ביותר למשרדים בישראל, וכך עקפה את המובילה התמידית, תל אביב, במספר הפרויקטים העסקיים המתוכננים. להרצליה יש יתרון בולט בכך שמחירי הנדל"ן עדיין אינם גבוהים לעומת המחירים בת"א ובנוסף לכך, רוב המשרדים "הוותיקים", עדיין נחשבים למשרדים חדשים יחסית ובעלי שירותיים איכותיים לשוכרים האפשריים, כך שאין זה מפתיע שהרצליה הפכה למבוקשת בעיקר על ידי חברות הייטק שמעוניינות להישאר במרכז הפועם ולנסות ולהימנע מהמחירים התל אביבים בזמן שהם עדיין נמצאים בפרויקטים איכותיים ויוקרתיים. לסיכום, הרצליה הופכת עם השנים למתחרה אמיתית של העיר הלבנה בכל אספקט ועם מספר האוכלוסייה שהולכת וגדלה ייתכן כי נראה את המטרופולין השני של אזור המרכז קם מוקדם משציפו לו ויספק לה את התואר הנחשק הרצליה, בירת השרון.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
טיפים לעיצוב משרד נדל״ן
אנשי נדל״ן יכולים לעצב לעצמם משרד נפלא. עיצוב פנים יעיל יכול לשנות את החלל, להשפיע על הלקוחות, ולצבוע את העסק באווירה הטובה ביותר.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות