חפש ב:

העיר התחתית בחיפה מקבלת דחיפה בדמות מאות דירות ושטחי מסחר חדשים

כחלק מתוכנית המתאר של העיר חיפה, מתחם חדש, אשר גבולותיו הם נמל חיפה, המושבה הגרמנית והעיר התחתית יקבל דחיפה משמעותית בדמות מאות דירות חדשות ושטחי מסחר.

צוות בנק נדל"ן|4.8.2016|18:5|1308 צפיות

עיריית חיפה ממשיכה פרויקטים נוספים לפיתוח העיר והגדלת האוכלוסייה כאשר לאחרונה, אישרה המועצה הארצית לתכנון ובניה את קידום תוכנית "חזית הים" שבמסגרתה ייבנו מאות דירות בעיר התחתית בחיפה, כשמסילת הברזל שמחלקת את העיר לים תשוקע מתחת לאדמה. השטחים המחברים את גבולות המתחם, בין המושבה הגרמנית, לשטחי נמל חיפה וממגורת דגון יוסבו לרובע מגורים ובילויים. הרעיון הגדול מאחורי התוכנית הוא הסרת ההפרדה הקיימת היום בין הים לעיר התחתית בחיפה, שנגרם על ידי מסילת הברזל וזו כאמור תשוקע מתחת לאדמה.

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



עיריית חיפה מתכננת להוסיף לחיפה עוד אלפי תושבים חדשים
העיר התחתית בחיפה מקבלת דחיפה בדמות מאות דירות ושטחי מסחר חדשים, כשבתוכנית ייבנו כ-500 דירות מקבלן בחלק המערבי של המתחם, מעל לחניון הציבורי הקיים בצמוד לאזור אל-עתיקה, ולהערכת הציגי עיריית חיפה, תוספת הדירות החדשות תחזק את השכונה, ע"י משיכה של סטודנטים ומשפחות צעירות שיצרו תמריצים להתחדשויות עירוניות באזורים הסמוכים לשכונה החדשה. "לאישור התוכנית משמעות היסטורית עבור העיר חיפה, והיא משקפת את פרי המאמץ המתמשך של העירייה לפתח ולשקם את העיר התחתית וליצור אזורי פעילות חדשים שימצבו את חיפה כעיר חוף מהמובילות בעולם" הסביר ראש העיר, מר יונה יהב.

לעמוד דירות מקבלן בחיפה והסביבה באתר BankNadlan לחצו כאן

בחיפה קמות היום שלוש שכונות חדשות למשפחות הצעירות
פרויקט זה מצטרף לשלל הפרויקטים הקמים היום בחיפה כמו פרויקט הכרמל הירוק אשר מציג דירות בבנות 4 עד 5 חדרים, החל מ-1.89 מיליון ש"ח. פרויקט מגורים חדשני המתוכנן לקום על קרקע פרטית בייזמות חברת סלע בינוי. במתחם יקומו דירות 4 ו-5 חדרים מרווחות, דירות גן ודירות פנטהאוז-דופלקס בשני בנייני בוטיק בני 9 קומות. יחד איתו יקום פרויקט נאות פרס, של חברת אשטרום בחיפה, המציע דירות 4-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים, החל מ-1,485,000 ש"ח. תמהיל הדירות עשיר ומגוון ומציע דירות בנות 4-5 חדרים רחבות ידיים הממקסמות את שטחי הפנים. חללי המגורים מתוכננים בסגנון מודרני, הנהנות מ-3 כיווני אוויר ונוף פתוח לכיוון הים. פרויקט גדול נוסף שכבר נבנה בימים אלה הוא שכונת קריית אליעזר החדשה, בה שווקו 405 דירות חדשות בשני מתחמים גדולים. השכנוה עצמה מתוכננת להתפרש על שטח כולל של 114 דונם, בהם מיועד 83 דונם למגורים, 18 דונם למבני ציבור ו- 19 דונם לשטחים ציבוריים פתוחים. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

המחיר הממוצע לדירה חדשה בחיפה עומד היום על 1.5 מיליון ש"ח
מחירי הדיור הממוצעים בחיפה כיום מתחלקים ל-789 אלף ש"ח לדירת שתי חדרים. למשפחות צעירות, או משפרי דיור, ישנם מספר רב דירות חדשות מקבלן, בעלות שלושה חדרים ומעלה, הנמכרות היום החל מ-1.1 מיליון ש"ח לדירת 3 חדרים ועד 2.1 מיליון ש"ח לדירת 5 חדרים. המחירים נוגעים לדירות הממוקמות בבנייני מגורים ולא לבתים צמודי קרקע אשר מחירם עול מתחיל מ-2.5 מיליון ש"ח, ומשתנה לפי השכונה המדוברת.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות