חפש ב:

עיריית ת"א החלה בתכנון קרקעות צפון מערב

בעלי הזכויות בפרויקט צפון מערב תל אביב 3700 קיבלו זריקת עידוד מטעם העירייה שהחלה לתכנן את הייעוד עבור הקרקעות באזור זה והוועדה המקומית תיתן עדיפות בהיתרי בנייה לבעלי זכויות שיתאגדו.

צוות בנק נדל"ן|3.8.2016|14:11|2311 צפיות

עיריית תל אביב החלה לקדם את תוכנית 3700 בצפון מערב העיר (שטח הסמוך לשדה דב). העירייה פועלת לקדם במהירות את אישורי התוכנית המופרטת לאזור ולכן בעלי זכויות שהתאגדו יוכלו לזכות בקידום מהיר יותר של היתרי בנייה. בשל כך, בשבועות האחרונים עיריית ת"א החלה בתכנון קרקעות צפון מערב ע"י יצירת קשר עם בעלי הזכויות והמשקיעים השונים, ולברר מי מתוכם בחרו להצטרף לקבוצות מאוגדות על מנת שיוכלו לאשר בהוראה אחת את התכנון המיועד לקרקעות השונות, ללא צורך להתמודד עם בעלי זכויות עצמאיים אשר עלולים להתנגד לתוכניות העירייה. תוכנית 3700 היא חלק משלושה פרויקטים גרנדיוזיים שמתוכננים לשנות את פניה של צפון ת"א, וכעת 2 מהן (שדה דב ו-3700) עתידות לצאת לפועל.

לעמוד תוכנית 3700 צפון מערב העיר ת"א באתר BankNadlan לחצו כאן



תוכנית 3700  צפון מערב ת"א
תוכנית 3700 קודמה תחת שני חלקים ביצועיים. בחלק הראשון התוכנית קיבלה תוקף בתחילת שנת 2015, אז חולק המתחם כולו המוארך כ-2000 דונם לכחמישה מתחמים קטנים. כך יכולה העירייה לקדם היתרי בנייה במתחם מסוים לאחר שמאושרת בו התוכנית המפורטת בזמן שמתחמים אחרים עדיין לא השיגו את האישורים הסופיים. הפירוט הסופי חייב לכלול את מיקום הכבישים, הבניינים, שטחים ציבוריים וכו', כמו גם טבלאות ההקצאה של השטחים לפי מיקומם. בפעולה זו מקווים בעירייה כי יוכלו לזרז את אישורי התכנון ולמנוע מצב בו ישנם חילוקי דעות בין בעלי הזכויות אשר עלולים לגרור את אישורי ההיתרים במשל שנים ארוכות. במקרה ספציפי זה ידוע כי ישנם אלפי בעלי זכויות על הקרקע ולכן תוכנית שלא כדרך קבוצות מאוגדות עלולה להסתבך במשך שנים.

לעמוד מגרשים וקרקעות להשקעה באתר BankNadlan לחצו כאן

בעלי הזכויות מחולקים במספר מתחמים על מנת למקד את היתרי הבניה
נכון להיום עדיין ישנם מקרים בודדים בהם בעלי זכויות מסויימים ב"מתחם 1" הועברו לאזורים במתחמים אחרים משום קרבתו של מתחם 1 לשדה דב, ולכן מספר מצומצם של בעלי הזכויות או קבוצות מסוימות "זכו" לפצל את זכויותיהם בשני המתחמים הנפרדים, אך לשם כך פועלת העירייה לפצות את אותם בעלי הזכויות ולתת להם את האופציה לבחור מאילו מתחמים הם מעדיפים לקבל את זכויותיהם המלאות. טענת העירייה היא שהדרך היחידה לקדם את הפרויקט היא ע"י התאגדויות מקומיות שיאשרו פה אחד את תוכניות העירייה וכך יהיה אפשר לקדם את התחלת הבנייה במהירות, על מנת לייצר אינטרס משותף של בעלי הזכויות בקבוצות בינם לבין העצם, אינטרס כללי של כל הקבוצות המאוגדות ובסופו של דבר אינטרס של הקבוצות עם העירייה לקידום הפרויקט. 

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

לעמוד הפרויקט פרופרטי - תא 3700 צפון מערב תל אביב באתר BankNadlan לחצו כאן

המתחם כולו עתיד לאכלס כ-12 מיליון דירות חדשות
הפרויקט עצמו משתרע מצידו הצפוני של שדה דב, ובמקום עתיד לקום רובע מגורים יוקרתי בן 12 אלף דירות מקבלן במגדלי מגורים בבנייה רוויה, שטחי מסחר, טיילת ושטח ירוק לפארק. היום הקרקעות באזור עולות ליחידה בבניה רוויה החל מ-970,000 אלף שח בלבד והשווי העתידי ליחידה בקרקע הוא כ-2.5 מיליון ש"ח, כשדירה במתחם תעלה מעל ל-4.5 מיליון ש"ח. מדובר בשטחים בעלי פוטנציאל רווח אדיר, השוכנים בצפון הכי יוקרתי של ת”א. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות