חפש ב:

גם בענף הנדל"ן, הישראלים מעדיפים מותגים

מצד אחד בוכים על המחירים ומצד שני בוחרים במותגים היקרים. מותגי העל של שוק הנדל"ן הישראלי, עדיין מושכים את מירב הרוכשים למרות שמחיר הדירות עולה ב-5 עד 15 אחוזים לעומת השוק. הכירו את "חוויית המגורים הכוללת".

צוות בנק נדל"ן|21.7.2016|15:51|4086 צפיות

כששואלים את הצרכן הישראלי מה הוא מחפש מהדירה אותה הוא מעוניין לרכוש, לרוב תשמעו את המשפט "חוויית מגורים כוללת של פנאי ומגורים". חווית המגורים הכוללת היא הסיסמא הבולטת ביותר בפרויקטים המופרסמים היום בישראל, והישראלים הולכים לפי מה שידוע ומוכר. כך גם בכלכלה וכך גם בנדל"ן, הישראלים עדיין בוחרים לרכוש מהמותגים המוכרים אשר מספקים תחושבת ביטחון כללית והמחשבה שהמותג יידאג לרוכש.  כל, בבענף הנדל"ן הישראלי היום, המותגים הבולטים כמו, אפריקה ישראל, שיכון ובינוי, אשדר, אשטרום, תדהר ועוד, עדיין שולטים בשוק המקומי ולא נראה כי כרגע יש להם מתחרים אמיתים. אז מדוע הישראלים ממשיכים לבחור את המותגים הבולטים בעולם הנדל"ן, למרות שרכישת דירה מחברת מותג גדולה, תהיה יקרה ב-5 עד 15 אחוזים לעומת רכישת אותה דירה מחברת קבלן "בינונית"? 

לעמוד דירות מקבלן באתר BankNadlan לחצו כאן



מדוע הישראלים בוחרים את המותגים היקרים?
הסיבה הבולטת ביותר למה שולטים בשוק זה מותגי הנדל"ן, היא העובדה שהחברות בנייה הגדולות בנו עם השנים שכונות מגורים שלמות בישראל ומיתגו אותן תחת הכותרת של שם החברה. ההשקעה במוניטין ובמיתוג, המצטרף לניסיון העשיר שלהן בניית שכונות, הפכו אותם לחברות-על, אשר זוכות לפריסה רחבה וכלל ארצית אשר בולטת לכל מי שמעוניין לרכוש דירה. בנוסף לכך, החוסן הכלכלי שיש לחברות הללו, בתקופת משבר נדל"ני אשר מגביל את ענף ההלוואות, ויכולת ההשקעה הגבוהה בפרויקטים, מייצרים מצג ביטחוני אשר מעניק לרוכש את תחושת הביטחון אות הוא מחפש כשהוא מגיע לרכוש את דירתו הראשונה. 

חווית המגורים הכוללת
אך כיום הטרנד המוביל בישראל בענף הנדל"ן הינו "חווית המגורים הכוללת" שגורם לכך שגם בענף הנדל"ן, הישראלים מעדיפים מותגים. עם השנים, רק החברות הגדולות מצליחות לבנות פרויקטים שמעניקים לרוכשים משהו מעבר מלבד רכישת הדירה. מדובר למעשה בחוויה שהבניין כולו מעניק לדייר ומספק לו מגורים ופנאי כאחד, על ידי שילוב השטחים הציבוריים, עם שירותים לדיירים כגון מועדוני דיירים, ג'ימבורי ועוד, כחלק מהפרויקט כולו. ניתן לומר בהחלט שחלק מהסיבה לעליית המחירים בשוק הנדל"ן היא הדרישה של הציבור הישראלי במשך שנים לרכוש דירות גדולות בפרויקטים מפוארים ודרישה זו הובילה את היזמים והקבלנים לצמצם את הבנייה לדירות קטנות וזולות יותר.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

הרצון לאבטח את הרכישה
ההתרסקות של חברת חפציבה בזמנו, או משבר קריסת המרפסות של גינדי, הזכירו לישראלים ששוב הם מעוניינים לבחור בחברות הגדולות כאשר הם בוחרים להשקיע את מיטב כספם ברכישת דירה. בקבוצת אשטרום לדוגמא, המפרסמת את פרויקט נאות פרס בחיפה זוכים לנהירה רחבה של רוכשים פוטנציאלים משום החשש של ישראלים רבים מאירועים כגון איחור במסירת הדירה או עצירה של הפרויקט בשל סיבות כלכליות. אשטרום לעומת זאת שנהנית מעשרות שנים של ניסיון בבנייה מספקת לדיירה את הביטחון הכלכלי, אך עם זאת, מחירי הדירה שלה יקרים יותר. לטענת נציגי החברה הצלחתם נובעת מהרצון של הרוכשים שבוחרים בהם, לאבטח את הרכישה שלהם וליהנות מראש שקט.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות