חפש ב:

לגור בחדרה

באר שבע אומנם גדולה יותר, תל אביב אומנם מבלה יותר, ובצפון יש את חיפה, אבל עם הזמן ובעלייה מובטחת, מחירי הנדל"ן בחדרה עולים יחד עם הפרויקטים החדשים הקמים בעיר והטיילת שתיכנונה החל.

צוות בנק נדל"ן|20.7.2016|17:12|1887 צפיות

חדרה, העיר הצפונית ביותר בשרון, או שמא העיר הדרומית ביותר של בצפון הארץ, מחזיקה במיקום ייחודי ביותר אשר לא זוכה לה אף עיר בישראל. כעיר מרכזית, חדרה נהינת מדרכי גישה תחבורתיים אשר מספקים לתושביה את האופציה להינות מתנאי מחייה גבוהים ולהקים פרויקטים יוקרתיים במחירים מוזלים ולעבוד בשתי הערים הגדולות של ישראל, חיפה ותל אביב הנמצאות במרחק של חצי שעת נסיעה ברכבת או 50 דקות נסיעה ברכב פרטי בשעות העומס. המיקום הזה מאפשר למי שמעוניין, לבצע את עסקת חייו ולהשקיע בעיר המתפתחת וליהנות מתשואה גבוהה בעתיד הקרוב. אז בואו והכירו את שוק הנדל"ן בחדרה.

לעמוד הפרויקט עין הים החדשה באתר BankNadlan לחצו כאן



מחירים נוחים למעמד הבינוני
על מנת שתכירו מעט את השכונות השונות של חדרה נכיר לכם היום מספר שכונות וותיקות כגון האוצר וניסן הממוקמות במרכז העיר אל מול השכונות החדשות קדמת ים ועין הים, אשר ממוקמות בקרבת החוף. בשכונת ניסן, מחיר דירת 4 חדרים מיד שנייה יגיע כיום ל-1.2 מיליון ש"ח כשמחיר של דירה דומה בשכונת האוצר יהיה בין 850 אלף ש"ח בבניינים הוותיקים ועד ל-1.2 מיליון בבניינים החדשים יותר. לעומת זאת, בשכונות החדשות כבר ניתן לזהות בנייה חדשה של דירות צמודות קרקע ומגדלי יוקרה אשר מתחילים לקום ונמכרים החל מ-1.1 מיליון ש"ח ומסוגלים להגיע אף ל-3.2 מיליון ש"ח. הבנייה המאופיינת בשכונות הוותיקות יותר הינה לרוב בנייה של בניינים נמוכי קומה ואילו בשכונות החדשות קמים היום פרויקטים יוקרתיים כדוגמת "סי אנד סאן" ועוד.

לעמוד הפרויקט עיר ימים - חדרה באתר BankNadlan לחצו כאן

פרויקטים יוקרתיים במחירים שפויים והשקעות נדל"ן ייחודיות
אם אתם חושבים עכשיו על לגור בחדרה, חכו שתשמעו על אחוזי התשואה. חדרה נהנית היום מאחוזי תשואה נוחים למי שמעוניין להשקיע באזור כשתשואה הממוצעת עומדת היום על כ-7 אחוזים. השכונות במרכז העיר מושכות היום מספר רב של משפחות צעירות המחפשות לרכוש דירה במחירים סבירים ולהיעזר בתחבורה הציבורית על מנת להגיע לאזורי העבודה במרכז ובצפון וכאן ייחודה של חדרה מגיע לשיאו כעיר גדולה אשר מסוגלת למשוך אוכלוסייה מכמה מוקדים ברחבי הארץ. משפחות צעירות ואוכלוסייה חזקה יכולות למצוא עצמן מתגוררות בחדרה בתנאי מחייה גבוהים ולחסוך בהוצאות השותפות.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

מתאימה לישראלים שנמאס להם לשלם הון תועפות עבור הדירה הבאה שלהם
השכר הממוצע של תושבי השכונות הוותיקות ניסן והאוצר עומד על כ-8,700 ש"ח ונהנים מדירוג כלכלי טוב הזוכה לדירוג 7 מתוך 10. בשכונות הוותיקות ישנם בית ספר יסודי ושני בתי ספר תיכוניים. לעומתם האוכלוסייה בעין הים, קדמת ים וגבעת אולגה, נהנות מארבעה בתי ספר יסודיים וארבעה בתי ספר תיכוניים, כשהשכר הממוצע של תושבי השכונות עומד על 9,000 ש"ח. לסיכום, בשנים הקרובות מחיר הנדל"ן לא מתכוונים לרדת ובמדינה בה המחירים ימשיכו לעלות כדרך קבע, יש לשים לב להזדמנויות נדל"ניות כגון חדרה שיוכלו להחזיר את ההשקעה מהר יותר ולספק את התשואה בה אתם מעוניינים, והכי חשוב, יעניקו לתושבים טבע ירוק וחוף ים להינות ממנו.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות