חפש ב:

קבוצת משקיעים בנדל"ן בחו"ל

בשנים האחרונות ישנם מספר רב של ישראלים הבוחרים להשקיע את ממונם בחו"ל. להשקעה מסוג זה יש מספר כללים שיש לדעת ולהכיר, לפני שמשקיעים את מיטב הכסף בפרויקטים מסוג זה.

צוות בנק נדל"ן|19.7.2016|18:15|2523 צפיות

בתקופה האחרונה, פועלת מדינת ישראל לצמצם את פעילות משקיעי הנדל"ן על מנת לשחרר דירות תפוסות ולהגדיל את היצע הדירות לטובת רוכשי דירות כחלק מן הפתרונות השונים למשבר הנדל"ן בישראל. הפעולות שנעשו לשם כך הן שינויים בחוק המכר על מנת להגדיל את הוצאות המס על בעלי נכסים רבים וכך ישנם משקיעי נדל"ן שבוחרים לעזוב את שוק הדיור במרכז הארץ ולבדוק אופציות אחרות בערי הפריפריה. לעומתם, ישנם משקיעים אשר בחרו לעוזב את שוק הנדל"ן הישראלי מחשש שהוא מתקרב לנקודת השיא שלו והאופציות לתשואות גבוהות כבר אינו קיים בארץ אלא בחו"ל. במקרים כאלה ואחרים ישנן עסקאות של רכישת קרקעות או דירות אך גם כאן ישנו חשש מצד המשקיע שאינו זוכה לראות בשטח את הנכס אותו הוא קונה ולכן, ישנם משקיעים הבוחרים להשתמש באלטרנטיבה, שהחלה לצבור תאוצה בישראל, הנקראית כלכלה שיתופית.

לעמוד השקעות נדל"ן בחו"ל באתר BankNadlan לחצו כאן



השקעה שיתופית - crowdfunding
השקעה שיתופית מסוג זה הינה קבוצת משקיעים בנדל"ן בחו"ל, הנקראית crowdfunding באנגלית, הנה השקעה דרך חברות ישראליות, אשר מתמתחות בהשקעות נדל"ן בחו"ל, ומאגדות קבוצות של משקיעים יחדיו, כך שכל אחד מהם משקיע סכום קטן יחסית , אך יחדיו הם יכולים לאגד סכומי השקעה גדולים המצטברים למיליוני שקלים אותם משקיעות החברות ברכישת קרקעות או במגוון פרויקטים באזורים הבולטים אשר זוכים למגמות עלייה, ויחדיו, המשקיעים יכולים להשלים את ההוצאה שלהם במהירות גבוהה יותר (משום שההשקעה הייתה נמוכה) ולהינות מהרווחים והתשואות האפשריות. אך כיצד אפשר לדעת שהמשקיע בוחר את חברת הנדל"ן הנכונה? או מצטרף לקבוצת המשקיעים בעלי אותו אינטרס שלו? 

לעמוד השקעות נדל"ן בארה"ב באתר BankNadlan לחצו כאן

ווידוא האינטרסים של כל חברי הקבוצה כולל המשווק והיזם
תחילת הדרך של המשקיע הפוטנציאלי לרוב מתחילה ברשת, ע"י בדיקת מודעות פרסום לגבי פרויקטים שונים להשקעה בחו"ל ושיחה ראשונית עם נציגי החברות. בשלב ראשוני זה, כאשר מבצעים את השיחה הראשונה עם נציגי החברה חשוב להבין מהם האינטרסים של כל הגורמים המעורבים בחברה, מיהם המשקיעים והיזם ולוודא האם המטרה של כל חלקי החברה דומים לזה של המשקיע. לאחר מכן חשוב לגבש תמונת מצב שלמה של הפרויקט לפי נתונים כגון תפקידו של המשווק הפרויקט - בדיקה האם הוא היזם או שמא הרווח שלו מגיע מפרסום בלבד, מודל הרווח - משווק שיפסיד מעסקה כושלת יוודא לדאוג לאינטרסים של המשקיע כדי להבטיח שהעסקה תצא לפועל, תשתית משפטית - לאן מגיעים כספי ההשקעה ומי יהיה רשום על שמו של הנכס, ועוד.

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי

פרויקטים שלהשקעה שיתופית
דוגמא לפרויקט מסוג זה ניתן למצוא בניו-יורק וחברת HAP INVESTMENTS, אשר פועלת במנהטן כחברת השקעות נדל"ן ותחת ניהולה קיימים היום כ-12 פרויקטים במרכז העיר אשר משווקים 1,500 יחידות דיור חדשו כדוגמת פרויקט HAP TOWER. על מנת להצטרף לקבוצות משקיעים של HAP INVESTMENTS בארה"ב, אין צורך בסכומי כסף, אלא הון עצמי התחלתי של 100,000$. ניתן לקבל מידע אודות מודל ההשקעה והעסקאות הרלוונטיות, והצטרפות לרשימת המשקיעים שלנו חושפים את המשקיעים לעסקאות שלהם במנהטן.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות