חפש ב:

קרקעות להשקעה והקשר החקלאי

אחד מערוצי הנדל"ן האטרקטיביים ביותר, קרקעות להשקעה, וקרקע חקלאית בפרט, ועדיין דורשים התייחסות מקצועית וזהירות ממלכודות.

ענבר|1.3.2015|13:1|2503 צפיות
כאשר מדברים על קרקע חקלאית, האסוציאציה הראשונה שעולה בראשם של מרבית האנשים היא אסוציאציה של שדה ירוק וגדול, וזו היא אכן התמונה במרבית הקרקעות החקלאיות ברחבי הארץ. יחד עם זאת, קרקע חקלאית היא גם אחד מנכסי הנדל"ן המבוקשים ביותר באזורים מסויימים בארץ ובמצבים מאוד ספציפיים בהם יכולה להפוך קרקע חקלאית זולה מאוד לקרקע יקרה ובעלת ערך שיכולה לייצר תשואה אדירה בתוך זמן קצר. יחד עם זאת, אם אתם מחפשים קרקעות להשקעה אתם חייבים לעשות את זה נכון, ואתם חייבים להימנע ממלכודות שרבים ינסו להציב בפניכם.

הזדמנות השקעה שאתם רוצים למצוא בעצמכם
קרקע חקלאית היא אולי הדרך הקלה ביותר לייצר תשואה גבוהה בתוך זמן קצר, ולכן כאשר מישהו מציע לכם את האפשרות הזאת בהתלהבות רבה מדי, ייתכן שמשהו פה לא כשורה, שהרי אותו אדם בדיוק היה יכול לנצל בעצמו את הפוטנציאל של אותה הזדמנות השקעה. במרבית המקרים, אם אתם מחפשים קרקע חקלאית להשקעה, אתם רוצים לעשות את זה בעצמכם, לבחון קרקעות להשקעה באזורים חקלאיים המשיקים לאזורים עירוניים, אזורים שבהם קיים פוטנציאל שקרקעות חקלאיות יידרשו כדי להרחיב את הישוב, או כדי לעשות בהן שימוש לצורך הקמת מבנים ושירותים ציבוריים או פרטיים. אבל כאמור, הדבר החשוב ביותר לזכור בהיבט זה הוא שכאשר אדם מציע לכם קרקע חקלאית, והוא עושה את זה ביתר שאת, ייתכן מאוד שמדובר במלכודת, ואם לא במלכודת, אז בהזדמנות שהיא לא באמת אטרקטיבית ונושאת בתוכה רמת סיכון גבוהה.

קרקעות להשקעה – הקשר לשלטון המקומי
אחרי שמצאתם קרקע חקלאית והשקעתם ברכישתה, עליכם להיות מודעים לכך שהיכולת שלכם לייצר את התשואה מאותה הקרקע עשויה להיות כרוכה בתהליך ארוך של המתנה עד שיבשילו התנאים לכך. תנאים אלה הם בדרך כלל צורך של הרשות המקומית להמיר את אותה קרקע לקרקע לבנייה, ורק אז תוכלו ליהנות מהתשואה הגבוהה של הקרקע. השאלה היא מתי והאם אותה רשות מקומית שבתחומה נמצאת הקרקע, תחליט באמת להסב את הקרקע לקרקע לבנייה, ולאפשר לכם לממש את התשואה על ההשקעה.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
החשיבות של בחירת חברות בנייה עבור יזמי ומשקיעי נדל"ן
סיכון עסקי הוא דבר גמיש ורחב, שאותו עליכם לבחון לעומק, אך כאשר אתם שמשקיעים בוחנים חברות בנייה, אתם רוצים לבחון גם את ביצועי העבר של אותן חברות.
קרא את הכתבה

מונעים מהנבואות השחורות מלהתגשם בישראל באמצעות תמא 38
תכנית תמא 38 נוצרה ומיושמת במטרה לחזק את כלל המבנים במדינת ישראל מפני רעידות אדמה, ולאורך השנים עברה התכנית שינויים כדי להבטיח את השגת המטרה.
קרא את הכתבה

ההבדל בין השקעה פיננסית ובין השקעה בקרקעות
קרקעות להשקעה הוא תחום אטרקטיבי מאוד להשקעה, לבטח ביחס לעולם הפיננסים, פשוט מכיוון שמדובר בתחום שמתגמל על ידע מקצועי, ומציע רמת סיכון נמוכה יחסית.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות