חפש ב:

סיפור השקעת הנדל"ן בישראל

החלטתם להשקיע בשוק הנדל"ן הישראלי? בכתבה הבאה נעזור לכם להכיר את המגמות השונות בשוק ומהם האפשרויות העומדות לפניכם.

אורון איצקוביץ'|7.12.2015|17:49|2537 צפיות

השקעות בנדל"ן בישראל היא בדרך כלל נתפסות כשמורות לעשירים. למרות שישראלים רבים מתעניינים בשוק הנדל"ן צריך לפקוח עין להזדמניות משום שהבתים יקרים והמחירים עולים כמעט מיום ליום. אם לפני כמה שנים אתה יכולת לקנות נכס נחמד להשקעה ברבע מיליון שקל, עכשיו יהיה קשה למצוא אחד בפחות מחצי מיליון.



הפריפרייה כדוגמא לעליית המחירים
דירות ישנות יותר בבאר שבע, בחיפה, לוד או רמלה יצרו תשואות נאות לבעלים, אבל מחירים בערים אלה הרקיעו שחקים בשנים האחרונות. לפני זמן לא רב יכולנו לקנות דירת שלושה חדרים באחת מהערים הללו לבין 250,000 שקלים ו300,000 שקלים, ולהרוויח תשואה שנתית של 8% עד 10%. דירות כאלה היום יכולות לעלות חצי מיליון שקלים ויותר, ותשואה שנתית של 5% נחשבת מכובדת.

להשקעות נדלן מחוץ למרכז באתר Banknadlan לחצו כאן

דרכי השקעה אחרות
דירות שמתאימות להשקעה הן בדרך כלל בשכונות חלשות. לצד משקיעים לטווח ארוך, יש מי שקופץ למים, "להעיף" את הרכוש וללכת. אנשים אלה מחפשים לקנות נכסים, בדרך כלל במצב גרוע, או בניינים שבם זכויות הבנייה שלא נוצלו, למכור את הנכס ברווח ולהמשיך הלאה, אם כי, זה סוג של השקעה שהוא קשה יותר למצוא. זאת משום שגם הפסולת של שוק הנדל"ן יקרים בימים אלה. אם מישהו רוצה הרפתקה מסוג זה, זה טוב ויפה, אבל "להעיף" ייקח זמן רב יותר - אולי שתיים או שלוש שנים.



השקעה בנדלן עסקי
אבל קניית דירה היא לא הדרך היחידה להשקיע בנכס, וגם לא בהכרח הרווחי ביותר. נכסים מניבים כגון משרדים, חנויות או מחסנים יכולים להיות אפשרויות אטרקטיביות. יש גם קרנות השקעה בנדל"ן, חלקם עם חסמי כניסה גבוהים ואחרים עם אלה נמוכים מאוד. מישהו עם 1.5 מיליון שקלים ביד, שרוצה תשואה טובה יותר משוק המגורים עשוי להניב עשויה לשקול מאפיינים כגון חנויות, משרדים ומרכזי קניות. ישנן שתי דרכים עיקריות להגיע להשקעות מסוג זה. הראשון הוא ליצור תאגיד של משקיעים קטנים שמלווה כסף ליזם. זה יכול לפקד ריבית של 12% עד 14 אחוז. השני הוא להיכנס לשותפות עם היזם, שיביא בהכנסות מהשכרה וכן מגידול בכל ערך נכס.

לעמוד נדלן עסקי באתר Banknadlan לחצו כאן

לסיכום, בישראל תוכלו לבדוק כמה אפיקים שונים לנדלן וצריך לזכור שלכל אחד מהם מאפיינים שונים ודרכי בחינה אחרים. כמו-כן אל תחסכו בייעוץ ממומחי נדל"ן, שמאים ועו"ד שיכולים לעזור לכם ולתת לכם מידע מהניסיון שלכם משום שמדובר בעסקה שכזו, עדיף להשקיע עוד כמה שקלים כדי להיות בטוחים בפעולה שתעשו.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות