חפש ב:

קוסטה ריקה, להשקיע בחלום

בעולם השקעות הנדלן העולמי ישנו מקום אחד שאולי לא חשבתם עליו, אבל ברגע שתגלו אותו, יכול להיות שלא תרצו לעזוב

אורון איצקוביץ'|7.12.2015|16:57|2645 צפיות

אתה לא צריך להיות מליונר כדי לחיות כמו אחד בקוסטה ריקה. מרבית מטבעות החוץ ללכת רחוק כאן ואת החשבונות שלך, פרט לחשמל בחלקים מסוימים של המדינה, הם הרבה יותר נמוכים, ולכן קוסטה ריקה הפכה פרישה חדשה והשקעת נקודה חמה. תארו לעצמכם כי השכר הממוצע בקוסטה ריקה הוא סביב 500 $ לחודש. לכמה אלף דולרים בכל חודש אחד יכול ליהנות ממקום נחמד לחיות, לצאת לבילוי בתדירות גבוהה, ויש טיפול רפואי איכותי בכל חלק של המחיר. מומחים צופים כי בתוך השנים הקרובות, כפי שהדור הבייבי בום מגיע במספרים גדולים יותר, זרים מצפון אמריקה רק מרכיבים כרבע מכלל האוכלוסייה של קוסטה ריקה.

לפרויקט רכישת דירות בקוסטה ריקה באתר Banknadlan לחצו כאן


השקעות קרקע בקוסטה ריקה חוו עליות של 30% בשנה במשך 10 שנים.

קוסטה ריקה היא מדינה דמוקרטית, ללא כוח צבאי
קוסטה ריקה הייתה דמוקרטיה מאז 1869. למעשה, של כל המרכז ודרום אמריקה יש לו את הממשלה היציבה ביותר של כל מדינה. קוסטה ריקה היא גם אחת ממעט מאוד מדינות בעולם שאין לה כוח צבאי. זוהי סיבה מרכזית נוספת שהכלכלה של קוסטה ריקה נשארה כל כך חזקה ויציבה, שכן הם לא השקיעו שלא לצורך ביצירת ושמירה על צבא שהוא מאוד יקר. בסך הכל, קוסטה ריקה הוא מקום מאוד שקט, רגוע ושליו. למעשה, הנשיא האחרון של קוסטה ריקה היה אוסקר אריאס הוא זוכה פרס נובל לשלום.

תשואות גבוהות על ההשקעה שלך
השקעות קרקע בקוסטה ריקה חוו עליות של 30% בשנה במשך 10 שנים. מי שהשקיעו במקום הנכון הכפילו ואף שילשו את הרווחים שלהם במהירות. מגמה זו נראית כאילו היא תמשיך שכן קוסטה ריקה נהנה פשע נמוך יחסית. כל האנשים וחברות פרטיות, מקומיים או זרים, יכולים להיות בעלים של קרקע בקוסטה ריקה. 

לעמוד נדל"ן בחו"ל באתר Banknadlan לחצו כאן

תהליך הרכישה הוא קל ופשוט
זה קל מאוד להפוך לבעלים כאן בקוסטה ריקה שכן ממשלת קוסטה ריקה יישמה שורה של הטבות מס ותמריצים למשקיעי נדל"ן מחו"ל. הממשלה רוצה לפתח במיוחד עבור שוק התיירות ומודעת היטב לפופולריות שלו והוא להוט על שמירתו. תחילה חייבים המשקיעים הפוטנציאליים ועורכי הדין שלהם, ללכת לרישום הלאומי. באתר הרישום נמצא כל נכס בארץ עם המצב הנוכחי שלה שכל אחד יכול לבקש בכל עת. אם משקיע רציני עושה את שיעורי הבית שלו, ומשתמש בעורך דין מוסמך, הוא יוכל ללכת לעירייה המקומית לחוקי תכנון ובנייה והיתרי בנייה, ואז אולי למשרדים אחרים ומוסדות למידע רלוונטי.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות