חפש ב:

ברלין ברלין ושוב ברלין

לא נשאר עוד הרבה זמן לפני שברלין תהפוך לניו-יורק האירופאית. אז אם אתם חושבים להשקיע בעיר הקוסמופוליטית, זו הכתבה בשבילכם:

אורון איצקוביץ'|3.12.2015|17:8|2138 צפיות

כשהחברות קוקה קולה, E-bay וגרופון בחרו להקים את המטות האירופיים המרכזיים שלהן בעיר שלך, זה אומר דרשני. חברות רבות הן רק חלק מהמון המשקיעים שבוחר בברלין כיעד המועדף להשקעה. בכתבה הבאה נסביר מדוע לא נשאר לכם עוד הרבה זמן להשקיע בעיר הייחודית הזו כי בעוד כמה שנים,  ניו-יורק האירופאית כבר תהיה נחלה של מעטים בלבד.

לפרויקטים בגרמניה באתר Banknadlan לחצו כאן

נגישות וכוח אדם איכותי
ברלין מבססת את הצלחתה על כמה גורמים, ובראשם עומדת הנגישות. ברלין זכתב לקיומם של 2 שדות תעופה  ומיקומה של העיר, הנושק למזרח אירופה מהווה צומת מרכזית המחברת את המזרח והמערב ומספקת לחברות הגדולות דרכי גישה רבות ונוחות לכל יעד שיחפשו. נוסף על כך, ברלין מהווה מוקד משיכה עצום לצעירים אירופיים רבים בשל תנאי לימודים נוחים לזכאים וקהילה צעירה ותוססת שאין כמוה בכל אירופה ועל כך סומכות החברות. אותם צעירים אקדמאים שמגיעים לברלין כדי להנות מתנאי מחייה נוחים יותר מספקים כוח אדם איכותי וגבוה בהרבה ממה שהיו זוכות לו במקומות אחרים.


ברלין מבססת את הצלחתה על כמה גורמים, ובראשם עומדת הנגישות.

עלויות נמוכות
גורם נוסף הוא העלות הזולה של המחייה בברלין. יחסית לערי אירופה המפורסמות, אשר מתחרות בברלין בזכות מוקדי המשיכה הייחודיים להם, לברלין יש יתרון אחד ומשמעותי. העלות לחבורת להחזיק את המפעלים שלהן בברלין היא זולה בכמעט 40 אחוזים מאשר בערים כמו לונדון או פריז. וההוזלה מגיעה מאחזקת הבניין ועד לעובד הפשוט. ככל שהחברות מוציאות פחות על מיסים, כך הן יכולול להשקיע את הכספים במוצרים שהן מספקות או במשכורות שיגיעון לעובדים. המחירים משפיעים גם עבור המלונות אשר מספקים מחירים נמוכים משאר העריםפ הגדולות של אירופה. החיסכון המשמעותי הזה משנה את כל מאזן המאזניים אצל מקבלי ההחלטות.

לפרויקטים נוספים בחו"ל באתר Banknadlan לחצו כאן

מיתוג
כוח האדם והעלויות שהצגנו עכשיו הן הסיבה למיתוג החדש שעובר על העיר. האווירה הקוסמופוליטית שמאחדת אנשים מכל העולם מתבטאת בפריחה כלכלית ואוגלוסיה ש-40 אחוזים ממנה הם בני 35 ומטה. כוח עובדיפם גדול שכזה ממשיך לספק את צרכי העסקים בעיר ואלו בחזרה מספקים שירותים איכותיים שבמחירים שלא תקבלו בערים אחרות. המיתוג הזה נעשה מתחילת שנות האלפיים כאשר העירייה הבינה שכדי למשוך קהל רב וצעיר צריך להגדיל את מקומות הבילוי ולפתח את התיירות. כמו-כן העיר קלטה מספר מהגרים רב כדי לחזק את האווירה שהיא מתאימה לאזרחי כל העולם, דבר שכנראה ערים רבות צריכות ללמוד.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות