חפש ב:

דופלקס קוטג' או פנטהאוז?

היום לרוכשי הדירות יש מבחר עצום של סוגי דירות למיניהן אשר משרתות את דייריהן לפי הצורך. אז מהם הסוגים השונים ולמי הם מתאימים? בכתבה הבאה:

אורון איצקוביץ'|3.12.2015|16:21|3625 צפיות

למי שמסוגל להרשות לעצמו, יש מגוון אפשרויות של דירות אשר משווקות לפי הצרכים שהן מספקות ועפ"י כך אפשר כבר לזהות למי הם יתאימו. רוב הדירות הללו אינן מתאימות לרוב הציבור שמחפש בתי 3-5 חדרים ומעוניין לחסוך בפרטים אשר לא נחוצים. אבל במידה ואתם כן יכולים להרשות לעצמכם את מבחר הדירות אז הכתבה הבאה נכתבה עבורכם.

דירות גן\קוטג'
קוטג' הוא בית מגורים הצמוד לקרקע, אשר בחלקו יש גינה פרטית. רוב שכונות הקוטג' נמצאות בסביבות פתוחות אשר כל המבנים דומים זה לזה כדי לדמות סביבה כפרית. דירות הקוטג' מנצלות את הקרקע בצורה טובה יותר בכך שברוב הדירות צמודות זו לזו וחולקות קיר משותף, על מנת לפנות יותר מקום בקרקע עצמה ליותר דירות אשר יספקו יותר אנשים שיוכלו לחיות בתנאים אשר מאפשרים להם גם להנות מהגינה הקטנה וגם לחיות בעיר.

לעמוד דירות עם נוף לים באתר Banknadlan לחצו כאן


חלום של ישראלים רבים

וילה
וילה, בדומה לקוטג' היא בית פרטי צמוד קרקע, אך בניגוד אליו מדובר במבנה רחב ידיים, המוקף שטח אדמה פרטי. ערכן של הוילה הוא גדול יותר ולכן גם מחירן עולה שכן מדובר בקרקע רחבה יותר אשר נועדה לספק לדיירים פרטיות בלעדית בשטחם. בישראל נבנות וילות רבות בשיטת "בנה ביתך" כך שלא מדובר בדגמים הדומים זה לזה ובהרחבות של קיבוצים ומושבים. הוילה מתאימה למעמד גבוה יותר שכן היא מספקת גינה רחבה וברוב המקרים מדובר בבית עם 5 חדרים ומעלה.

לעמוד דירות יוקרה באתר Banknadlan לחצו כאן

דופלקס
דירת הדופלקס היא דירה אשר מורכבת משתי קומות ויכולה להיבנות גם כדירת צמודת קרקע וגם כחלק מבניין מגורים יוקרתי. אפשר להבין שדירה אשר מספקת שתי קומות מתאימה לבעלי המעמד האקונומי הגבוה שכן מדובר בדירה שרק בקומה השנייה נבנים חדרי השינה ולמעשה הקומה הראשונה מחולקת לסלון ומטבח גדולים ומהבית הממוצע (אפשר רק לדמייןם את המסביות שניתן לערוך בהן). הדופלקסים נבנים לרוב בבנייני יוקרה כאשר לפעמים זוכים דיירי הדופלקס גם למעלית נפרדת.


לא מכירים ישראלי שלא יהנה מדופלקס חביב

פנטהאוז
פנטהאוז היא דירת גג השוכנת בקומת המגורים העליונה של בניין מגורים וברוב המקרים הדירה זוכה גם למרפסת גג גדולה. דירת הפנטהאוז היא בדרך כלל הדירה היקרה ביותר בבניין ולכן דירות אלה מאופיינות כדירות לאוכלוסייה במעמד חברתי גבוה. נוסף על כך, ככל שהבניין היוקרתי מציע יותר תוספות, כך גם הפנטהואז יזכה ליוקרה וזכויות גדולות יותר.

כדי למצוא את הדירות הללו לא צריך לחפש יותר מדי היום, כשברוב האתרים ישנה הפרדה לדירות יוקרה וכל מה שצריך הוא לחפש בגוגל את הפרויקט שאתם רוצים. בהצלחה

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות