חפש ב:

קניית דירה מקבלן – לפני שחותמים על החוזה

בכל תהליך של קניית דירה מקבלן אתם לוקחים על עצמכם חלק מהסיכון העסקי של הקבלן עצמו, ולכן אתם רוצים לבדוק היטב ממי אתם בעצם לוקחים את אותו סיכון.

|1.3.2015|12:56|2301 צפיות
אתם עומדים לפני אחת מהרכישות הגדולות ביותר בחייו של אדם טיפוסי, ואתם עומדים להשקיע את סכום הכסף הגבוה ביותר שהשקעתם אי פעם בחייכם. מן הסתם, הייתם שמחים אם העסקה תצא לפועל כפי שצריך, בלי בעיות ובלי תקלות, אלא שכדי שזה יקרה, יהיה עליכם לעבור תהליך מסויים לפני שאתם חותמים על החוזה. חשוב להבין ששום דבר לא יכול להבטיח לכם שום דבר, ושום דבר אינו בטוח בעולם העסקים, אבל ישנן בהחלט מספר פעולות שאתם יכולים לעשות לפני החתימה על החוזה כדי להבטיח שסגרתם את כל הפינות, ולמעט מקרים שלא ניתן לצפות אותם, אתם את שלכם עשיתם.

לוקחים חלק מהסיכון של הקבלן עליכם
ובכן, קבלן הוא בסופו של דבר איש עסקים הפועל לפי כלל אחד והוא: לייצר רווח כמה שיותר גבוה. בתהליך העסקי שמיישם אותו קבלן ישנם שורה של סיכונים שהוא לוקח על עצמו לרבות אשראי שהוא לוקח מבנקים ומקורות מימון נוספים. העניין הוא שכאשר אתם מבצעים קניית דירה מקבלן, אתם לוקחים על עצמכם חלק מן הסיכון הזה, מאחר ואותו קבלן יכול בכל רגע נתון להכריז על פשיטת רגל, וכספכם ירד במצב כזה לטמיון. אם אתם עומדים לקחת סיכון ממישהו אחר, אתם רוצים לבדוק מי הוא אותו מישהו, ומה הסיכוי שאותו סיכון אכן יתממש. לשם כך יהיה עליכם לבצע בדיקות רקע על הקבלן, לבחון פרוייקטים קודמים שלו, לבדוק פרסומים עדכניים אודותיו, ויותר מכך, להתחבר לאיש מקצוע המתמחה בתחום.

בדקו היטב עם מי אתם עומדים לחלוק את אותו סיכון

איש מקצוע העומד לצידכם במהלך של קניית דירה מקבלן יכול למצוא עבורכם נתונים יקרים מפז שיכולים להשפיע על ההחלטה שלכם לכאן או לכאן. במידה והקבלן הוא בעצם חברת קבלנות בניין הנסחרת בבורסה, תוכלו לקבל בקלות רבה את כל המידע הפיננסי והעסקי של אותה חברה. במידה ומדובר בקבלן פרטי או בחברה פרטית, יהיה עליכם להשתמש בשירותיו של איש מקצוע שיודע כיצד להגיע לאותם נתונים וגם לנתח אותם. לפני שתחתמו על החוזה, וודאו שאתם שלמים עם האיש שאיתו אתם עומדים לחלוק סיכון כל כך גדול.
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות