חפש ב:

השקעות נדלן בניו יורק

העיר ניו-יורק, התפוח הגדול, הינה עיר שמושכת אליה אנשים מכל הסוגים. בין אם אתה תייר או אזרח אמריקאי, זוהי עיר שאסור לפספס. וכיום, גם בנושא הנדל"ן ניו-יורק הפכה למכווינת אופנה.

אורון איצקוביץ'|2.12.2015|12:11|2352 צפיות

השקעות נדלן הופכות, עם השנים, לשם דבר בישראל. בין אם אתם מעוניינים לעסוק בתחום כהשקעות עסקיות לכל דבר או אם אתם מבקשים לייצר לעצמכם תוכנית פנסייה שנייה, השקעות נדלן הן קרקע פורה ויציבה לייתר רווחים מספקים ביותר. אחד המקומות הבולטים בעולם בכל הנוגע להשקעות נדלן היא העיר ניו-יורק אשר הופכת לשם דבר ומכתיבה תוכניות להשקעה.

לעמוד נדל"ן בחו"ל באתר Banknadlan לחצו כאן

ניו-יורק כפנינת נדל"ן
השקעות הנדלן בניו יורק כבר הפכו לגולת הכותרת בתחום הנדלן העולמי וכיום העיר מושכת אליה משקיעים מכל העולם אשר משקיעים בשכונות שונות במרכז העיר, מנהטן, ברוקלין וגם הארלם. אך למרות שקל לחשוב שהעיר יכולה להציע רק השקעות יקרות, ניו-יורק מציע גם פרויקטים זולים יותר והכי חשוב, ביקוש תמידי (גם בתקופות כלכליות קשות יותר). כיום אין אזור בעיר שלא מסוגל לייצר ביקוש ולכן השקעה בעיר, כמה שהיא עולה, עדיין יכולה לייצר רווחים.


קו חוף שאין לאף עיר אחרת

ניו-יורק מול ישראל
ישראל עדיין מהווה מוקד משיכה מבחינת שוק הנדל"ן שכן הביקוש הרב מבטיח עליית מחירים מתמדת ונוסף לכך תחושת הביטחון בכך שאתה יכול לגעת ולהרגיש את הנכס היא תמיד מושכת. אך חשוב לזכור שכשעליית המחירים ממשיכה, הדבר גם משפיע על הרווחיות העתידית מהנכס. דוגמא אחת לכך היא המשכנתא. בישראל כדי לרכוש דירה, עליך להיות בעל הון עצמי מאוד גבוהה וגודל המשכנתא יחד עם מחיר הנכס שתרכשו, משפיע על הרווח שלכם ועל החזר ההשקעה. לעומת זאת בניו-יורק, מחירי הדירות יציבים יותר ותנאי המשכנתא נוחים יותר כך שאת ההשקעה אפשר להחזיר בקצב מהיר יותר.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר Banknadlan לחצו כאן

גורמים לא צפויים המשפיעים על שוק הנדל"ן
שוק הנדל"ן הישראלי, כמו כולנו, מושפע מהנושא הביטחוני. לכן, בתקופות של מבצעים קשים וטילים על ת"א, השוק מגיב לכך ואלה מצבים שלא ניתן להעריך את התרחישים שעלולים להיווצר כמו גם מתי האירוע הבא יקרה. הדוגמא הבולטת ביותר לכך הן בעלי העסקים בירושלים שמאבדים היום את פרנסתם ואינם יכולים להחזיק או לשלם על הנכס. גם העיר ניו-יורק חוותה משברים של טרור וכולנו נזכור את התרסקות התאומים, אך למרות כל זאת, שוק הנדל"ן לא נפגע שכן אנשים לא עזבו את העיר ולא התרחקו ממנה. נוסף על כך ארה"ב כולה אינה סובלת מערים הקרובות לגבולות מסוכנים שפוגעים ברווחיות הפוטנציאלית שלהן (שדרות וקריית שמונה לעומת אל-פאסו וסיאטל).
לסיכום, נכון ששוק הנדל"ן הישראלי אכן נראה מבטיח למשקיעים, אך הצלחה אמיתית בשוק הדיור מגיעה לאלה שמשקיעים בשווקים בטוחים ויציבים יותר.

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות