חפש ב:

כך תזהו את פנינות הנדלן הבאות

אם יש דבר אחד שהרבה ישראלים חולמים עליו, זה אקזיט וכיום גם בשוק הנדל"ן ישנן האופציות לצאת באקזיט מוצלח מנדלן להשקעה. כיצד עושים זאת? בכתבה הבאה:

אורון איצקוביץ'|25.11.2015|17:23|2214 צפיות
שוק הנדל"ן הישראלי ממשיך לשאוב עליו עוד ועוד מתעניינים  שמזהים את הפוטנציאל של השקעות הנדל"ן, הנחשבות בטוחות יותר לעומת השקעות בבורסה או במניות שהן מעין "מוצרים באוויר" שערכם נמדד מחדש כל יום. אך הבעיות מתחילות כאשר אזרחים בעלי הון עצמי מעוניינים להשקיע בנדל"ן, עושים זאת ללא ידע או בדיקה מקיפה ולכן עלולים ליפול על השקעות לא מוצלחות. בכתבה הבאה ננסה להסביר לכם כיצד אפשר לזהות פרויקטים עם עדיפות להשקעה מוצלחת.

לעמוד נדל"ן עסקי באתר Banknadlan לחצו כאן

קלות השכרה
נתחיל עם מדד הביקוש. אין סיבה הכרחית ללכת אחר פרויקטים אשר מבוקשים ע"י משקיעים רבים שכן במקרים כאלה תתמודדו מול מתחרים רבים באזור כאשר תרצו להשכיר או למכור את הנכס ולהוריד מחירים עקב התחרות מולה תעמדו.


כדי שתוכלו לזהות נכסים עם פוטנציאל לעליית ערך עליכם לנסות ולשים לב למספר תהליכים שמרמזים על עתידו של הנכס

לעמוד דירות להשקעה באתר Banknadlan לחצו כאן

תשואה גבוהה
התשואה היא מונח הקסם שעליכם לעקוב אחריו מפני שכאן מדובר על הרווח האמיתי שתזכו בו מהנכס. ישנם פרויקטים במרכז הארץ שהם יקרים וקל למכור אותם, אך התשואה שתרוויחו ממנה תהיה נמוכה מזה של נכס בדרום אשר מחירו זול יותר ועלול להימכר בשלב מאוחר יותר שכן מדובר בפריפריה. אך במקרים כאלה התשואה הסופית יכולה להיות יותר גבוה כך שגם תשלמו את הסכום מהר יותר וגם תשיגו רווחים.

נכס סחיר
חשוב לוודא שאתם עומדים לרכוש נכס שעתידו אינו לוטה בערפל ולעקוב אחרי השינויים בסביבת הנכס. דוגמא מצוינת לכך היא באר שבע שמתחילה לזכות להתעניינות גדולה מאוד בעקבות עיר הבה"דים ומשקיעים שרכשו נכסים לפני 5 שנים יכולים בקרוב למכור את נכסיהם ולצאת ברווחים עצומים. נוסף על כך אתם תמיד עלולים לעמוד מול תקופה שבה תצטרכו מזומנים ובעקבות כך תמכרו את הנכס ברווח נמוך מערכו רק כדי לקבל תזרים מזומנים.

לעמוד קרקעות להשקעה באתר Banknadlan לחצו כאן

פוטנציאל לעליית ערכו של הנכס
כדי שתוכלו לזהות נכסים עם פוטנציאל לעליית ערך עליכם לנסות ולשים לב למספר תהליכים שמרמזים על עתידו של הנכס: נכסים ששטחי הבניה בהם מצומצמים בעיקבות כך היצע הדירות הנמוך יוביל לעליית ערכן, אזורים שעדיין לא מוערכים מספיק לעומת הפוטנציאל לרמת החיים שהםן מסוגלים לספק, תהליכים סביבתיים אשר יכולים להעלות את ערכו של הנכס שלכם כמו מתחמי תעסוקה חדשים, מתחמי בילוי, מוסדות לימוד או טיפולים בשכבות החלשות ולבסוף, אם מדובר באזור חדש, חשוב לבדוק את נושא התשתיות ולוודא שלא תופתעו ע"י בעיות של חיבורי חשמל, מים, מערכות ביוב, כבישים או פיתוח סביבתי.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות