חפש ב:

מהי דירת יוקרה?

עם התקדמות רמת החיים בעולם, גם בישראל מרגישים את השינוי העובר על אנשי המעמד העליון ופרויקטים המתאימים לצרכיהם המפנקים צצים בעוד ועוד מקומות.

אורון איצקוביץ'|25.11.2015|15:28|2121 צפיות

תחילה, כדי להבין מהי דירת יוקרה וכיצד תדעו לזהות אחת שכזו (או פרויקט שכזה) עליכם לבדוק מספר פרטים שלפיהם ניתן לשים את החותמת שמאשרת את רמת האוכלוסייה שאליה מכוונים. בבנייני יוקרה רבים ישנם כמה מאפיינים ברורים המעידים על רמת חיים גבוה. לובי הבניין והאם נמצא בו קונסולייר, איזה אבזור ישנו בבניין הנועד לשרת את דייריו, קומות שירותים כגון קומת כביסה, חדר כושר, קומת נוף, מחסן לכל דייר וכמה חניות ישנם בבניין. לבסוף, ברוב דירות היוקרה ישנן חברות ניהול אשר נציגיהן (הקונסוליירים) נמצאים שם לשרת את דייריו בין אם מדובר בשמירה על חפצים למשלוח, אישורי כניסה של אורחים וכו'. 

לעמוד דירות יוקרה באתר Banknadlan לחצו כאן


מודעת הפרסום של פרויקט עדן המושבה הקטנה בעפולה

דירות יוקרה למעמד הבינוני?
בעקבות רמת החיים הגבוה שאזרחים רבים שואפים אליה, החלו להיבנות פרויקטים יוקרתיים אשר יכולים להתאים גם למעמד הביניים. מדובר בפרויקטים שנעשים בפריפריה וכך יכולים אזרחים רבים להצטרף לפרויקט יוקרה עם תנאי מחיה שלא יזכו לה בערי השרון והמרכז. פרויקטים כמו עדן המושבה הקטנה בעפולה המציע שכונת יוקרה שדייריה יזכו לבריכה פרטית, דירות מרווחות, פנטהאוזים ועוד בעלות ראשונית של 1.2 מיליון ש"ח אל מחירים שלא ניתן לקבל במרכז. 

השקעה בדירות יוקרה
לבסוף, ישנם משקיעים המחפשים אחר השקעה משתלמת שתניב רווח ניכר ומיידי פונים לרכישה של דירות יוקרה שכן דירות אלה נושאות תשואה ממשית בתווך הקצר וזאת בעיקר עקב הביקוש הרב לנכסים מסוג זה בעולם הנדל"ן. הרעיון של רוכשי הדירות הללו הן להשכיר אותן וכך לשלם את המשכנתא היקרה, או להמתין תקופה קצרה ולמכור אותה ברווח גדול יותר.

לעמוד דירות יוקרה באזורי הפריפריה באתר Banknadlan לחצו כאן

לסיכום, כדי לאתר דירות יוקרה תוכלו להשתמש במגוון דרכים, החל משיחות עם מתווכים אשר יבררו לכם דירות ופרויקטים שיכולים להתאים אותם אליכם עפ"י השכר שאתם מבקשים להשקיע. חברות בנייה ונדל"ן אשר מפרסמות עצמן ברחבי הרשת, ולבסוף קיים החיפוש ברשת בדיקה וחיפוש ספציפי של דירות יוקרה. 

אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות