חפש ב:

ההזדמנות שנקראת חוף התכלת

פרויקט חוף התכלת בהרצליה ממשיך לעורר גלים עם מה שנראה כאחת משלושת ההזדמנויות הגדולות האחרונות להשקעה בתל אביב והרצליה.

אורון איצקוביץ'|24.11.2015|17:38|2400 צפיות
חוף התכלת בהרצליה ממשיך לקרום עור וגידים במה שנראה כאחד משלושת הפרויקטים האחרונים שאפשר להרוויח מהם לעתיד הרחוק. יחד עם פרויקט "הצפון החדש של תל אביב" ו"שכונת שדה דב", שלושת הפרויקטים הללו מציעים את הקרקעות האחרונות שעוד אפשר להרוויח בהם סכומי עתק באזור המרכז. אך לשם כך חשוב להבין מספר נקודות חשובות כדי לדעת מהם הסיכונים ומדוע השטחים יזכו לראות מגדלים רק אחרי שנת 2022.

עמוד פרויקט חוף התכלת מטעם חברת מלכה השקעות


תוכנית חוף התכלת

מהי תוכנית חוף התכלת?
תוכנית חוף התכלת, שנקראת גם הר 2200 א', היא אחת מאותן התוכניות הגדולות אשר יוצאת לדרך והיא מבטיחה לספק פיתרונות דיור חדשים ובלעדיים בעיר הרצליה. מיקומה המרכזי והיוקרתי של תוכנית חוף התכלת הרצליה מאפשר הצעות אטרקטיביות לציבור הקונים: אוכלוסיה האורבנית של משפחות, זוגות צעירים ובני הגיל השלישי, כמו גם לבעלי העסקים אשר ימצאו השקעה מסיבית של קרקעות במסחר ותעסוקה, כחלק מצביונה של השכונה החדשה.

עמוד פרויקט חוף התכלת מטעם חברת אדמה

ערך הקרקע הנמוך והסיבה לכך
כיום הקרקעות בפרויקט חוף התכלת, נמכרות בסביבות ה-700 אלף ש"ח. מדובר שפרויקט שעדיין לא קיבל את כל האישור מהוועדה המחוזית. לאחר דיונים רבים וערערים שונים שהוגשו, אושרה ב-2013 תוכנית חוף התכלת לבניה אך עדיין אין תחזיות לתחילת הבנייה. מה שכן, הערכות המומחים מדברים על קרקעות שערכן יהיה שווה מעל ל-2 מיליון ש"ח רק כדאי לרכוש את הזכות לבנות במקום(!) ואפשר לדמיין את מחיר הדירות כאשר יהיו מוכנות. אך חשוב להבין שכל זה הוא עדיין עתיד רחוק וכרגע מדובר בהשקעה בלבד, לאלה שיש להם הסבלנות להמתין כמה שנים והיכולת לשלם את הסכום הנדרש.


אחת משלושת אחוזות הקרקע האחרונות בין תל אביב להרצליה

מה צופה העתיד?
שלושת הפרויקטים הללו הם בעצם שלושת אחוזות הקרקע האחרונות בין תל אביב להרצליה אשר ביכולתן לשנות את צורת החיים בערים ולפצח את משבר הדיור שכולנו סובלים ממנו כיום. רק ע"י בנייה באזורים הללו, משבר הדיור יוכל להראות סימני התאוששות שכן אז, רמת ההיצע בערי המרכז יגיע למימדי הביקוש ומשם לכל הארץ שכן כאשר מחירי הדירות יתאזנו במרכז, כך גם יתאזנו בפריפריה. 

עמוד פרויקט חוף התכלת מטעם חברת אופק יזום נדלן

לסיכום, צריך לדעת שהשקעה בקרקעות היא עדיין עסק למשקיעים שחייבים להבין בכל האספקטים הביורוקרטים ולא לחתום על חוזה ללא בחינה של עו"ד וביקור ביחידת הקרקע עצמה שכן תמיד ישנן אפשרויות שיכולות לשנות את אופי הקרקע כמו זכויות של הערים לצרכי ניקוז, פעילות עסקית ודרכי הגעה שעלולים לחלק את היחידות שיהיו בבעלותכם.

בהצלחה
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

קניה ומכירה של נכס במבנה שהוגדר כמסוכן
קרא את הכתבה

4 פרויקטים לתחילת השנה
2017 הגיעה אלינו ועם כל שנה חדשה, ישנם פרויקטים נדל"ניים שהשנה החדשה עתידה להיות שנת המפנה שלהם. כאלה הם ארבעת הפרויקטים שנדון עליהם בכתבה הבאה:
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות