חפש ב:

רכשתם נכס בבאר שבע? זכיתם

27 אחוז. זה מספר עליית האחוזים במחירי הדירות בבירת הנגב ונראה שהמגמה לא עוצרת. אז האם נשאר עוד זמן לאחרוני הרוכשים להרוויח? או שעליית מחירי הדירות עומדים לעצור.

אורון איצקוביץ'|18.11.2015|17:44|3087 צפיות
כשמסתכלים על המספרים בבחינה לא ממוקדת, נדמה שעליית מחירי הדירות במרכז נעצרו. אכן, הרכבת הקלה וחוסר ההיצע בעיר הלבנה גורמים לרוכשים לעבור לאזורי הפריפריה ולעצור את שצף עליית המחירים, אך כל זה רודף אותם מבלי שישימו לב כי מחירי הדירות בפריפריה החלו להראות את סימני הצמיחה שלהם. כיום, כל אלו שרכשו בשנים האחרונות דירות בפריפריה יכולים להנות מעליית המחירים במחירי הדירות, אך אלו שהשקיעו בבאר שבע, הם הזוכים האמיתים.

לעמוד פרויקטים באזור הדרום באתר Banknadlan לחצו כאן

באר שבע בשיא
בבאר שבע המשקיעים מחייכים. מחייכים מפני שבירת הנגב נרשמת כשיאנית עליית מחירי הדירות. ליתר דיוק באר שבע רשמה עלייה של 27 אחוזים במחירי הדירות ואלפי הסטודנטים שלומדים באוניברסיטה מבטיחים רווחים תמידיים ומבטלים את תחושת הסיכון של משקיע כאשר הוא מעוניין להשקיע בפריפריה. מעבר לקח, עיר הבה"דים ממשיכה להתקדם בצעדי ענק והיא זו שבאמת שתנה את פני האזור מפני שצבא אנשי הקבע שיעברו לגור בקרבת הבסיס יהפכו את היישובים הסובבים לפורחים במשפחות חדשות ויעלו את רמת החיים שאוכלוסייה זו רגילה לדרוש. נכון שלא כולם יגיעו לבאר שבע אך היא זו שתהנה מהתואר החדש (ישן) של המטרופולין הגדול באזור, בו יוכלו התושבים לבלות ולקבל את כל תנאי המחיה והבילויים שהיו רוצים לראות במרכז.


רק חלק קטן מנופי הדרום שאתם מפספסים

מה זה אומר לגבי המשקיעים החדשים?
אז נכון שהשקעה כיום לא תספק את הרווח שלו יזכו ראשוני המשקיעים, אך גם היום כל משקיע יוכל לקבל תשואה של 5 אחוזים לפחות על השקעה של 500 אלף ש"ח כשדירת 2 חדרים מושכרות היום בסביבות ה-2000 שקל בחודש ודירת 4 חדרים מושכרת בכ-3700 ש"ח בחודש. נוסף על כך, האזור כולו עדיין נמצא בשלבי הגדילה שלו וכל עוד שעיר הבה"דים עדיין אינה מוכנה, יש עוד זמן להנות מרווח אפשרי לפני שהעיר תמשיך לשדרג עצמה על מנת לאפשר לאוכלוסייה החדשה, תנאי מחייה נאותים יותר לכסף שהם מסוגלים לתת.

לפרויקטים בפריפריה ברחבי הארץ באתר Banknadlan לחצו כאן

מתי סוף סוף ירדו המחירים?
צריך להבין שלבעיית הדיור אין פתרון כסף. הפתרון היחידי לבעיה הישראלית הוא ליצור היצע של דירות שיוכל לעמוד בביקוש העצום שקיים בשוק. רק כשממשלת ישראל תוכל לבנות מספיק דירות במרכז, אזי הקבלנים, החברות הבנייה וכל בעלי הממון יאלצו לעמוד מול התחרות ולהוריד מחירים. כשזה יקרה, ערי הפריפריה יאלצו להוריד את מחירי הדירות גם הן כדי למשוך את המשפחות הצעירות ולגרום להם לעבור לפריפריה. כרגע הפתרון למשבר הדיור אינו קרוב ולא נראה שהשוק ישתנה בשנתיים הקרובות.

 
 
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות