חפש ב:

להיטי הנדל"ן של שנת 2015

בשנה האחרונה הרימו את ראשם ארבעה יעדים בולטים המתפתחים ללא הפסקה ואולי כדאי לכם לשמוע על הלהיט הבא בתחום הנדל"ן.

אורון איצקוביץ'|12.11.2015|10:45|3630 צפיות
ראש העין
העיר האחרונה שזכתה להתגלות מחודשת היא ראש העין. מיקומה של העיר הקטנה מאופיינת במיקום מומלץ מאוד, ליד ערי גוש דן ומחברת אותם ליישובי השומרון ומזרח השרון. עם מחיריה הזולים וקיברתה לכביש 6 הצפי העתידי של העיר מונה שמכמות 40 אלף התושבים שגרים בה היום, תגדל העיר עד לכ-100 אלף תושבים(!) לכן צריך להחליט כבר עכשיו אם אתם מעוניינים להיות ממקדימי השוק ולרכוש נכסים לפני שמחיריה של העיר יעלו מעלה מעלה.

לעמוד הפרויקטים באזור השרון באתר Banknadlan לחצו כאן



חריש

מאז סוף שנת 2014 חריש החלה לגדול ולהראות סימנים ראשונים של התפתחות אמיתית. לאחר כל מריבות העבר והחשש שהעיר תיהפך לעיר חרדית, נפתחו מכרזים רבים לציבור החילוני והדתי לאומי. העיר הגדלה, נמצאת בצפון מערב השומרון (בתוך קווי הקו הירוק) ומתפקת כבר מאז שנת 2012. מיקומה האטרקטיבי ליד כביש 6 הופך אותה לקרן שואבת להשקעות נדל"ן ורכישת דירות במחירים הזולים בשוק. כיום מתכננים בעיר כ-5,000 יחידות ובעתיד יצטרפו אליהם עוד 6,000. כל אלה יתאחדו עם 900 התושבים שמתגוררים בה כיום ויהפכו אותה לעיר אמיתית. אז כדאי למהר משום שכרגע מחירי הדירות מגיעים כבר לסכומים של 900 אלף ש"ח.

צפון השומרון
חריש היא רק דוגמא אחת לאזור השלם שמתפתח כולו בשנים האחרונות. כאן אנחנו כבר יוצאים מגבולות הקו הירוק שכן זוגות רבים מגלים שאינם יכולים להתמודד עם מחירי הדירות של היום ובוחרים לעבור את תחומי הקו הירוק כדי שיוכלו להנות מירידת מחירים חסרת תקדים. נכון שהמילה התנחלות אינה נותנת עדיין תחושת ביטחון והמחשבה הראשונה היא של מושבים דתיים, בתחומי צפון השומרון קיימים גם כפרים חילוניים כמו חיננית, שקד וריחן. הנהירה ליישובי השומרון מתבטאת בהורדת המחירים הגבוהה וההזדמנות לחיות בחיי קהילה ולגור ביחידת קרקע של דונם וחצי שרק מגרדת את המיליון.

לעמוד פרויקטים בתל אביב והמרכז באתר Banknadlan לחצו כאן

דרום תל אביב
האזור האחרון שקיבל דחיפה מחודש היא תל אביב בתוך תל אביב. כבר שנים רבות שדרום תל אביב מתנהלת כעיר שנייה בתוך העיר הלבנה עד שלפעמים נדמה שאפילו סוגי התושבים בה מתחלקים בסגנונם זה מול זה. שכונת פלורנטין התהדרה לאחרונה במגדלי רביעיית פלורנטין אשר נותנים הדר שונה לשכונת האוונגרדים הוותיקה. ולידה נמצאות המושבה האמריקאית שלאט לאט מראה שאיכותה יכולה לגבור אפילו על זו של נווה צדק ומתחם נוגה הנראה לקוח מהסרטים הישנים של חבורת לול. ברחוב שלמה הסמוך החלו להיבנות מבנים חדשים ועם מחירים שלא תראו בשום מקום אחר. הדבר האחרון, למי שרוצה להתכונן לעתיד האמיתי היא שכונת שפירא אשר כיום מספקת מבט לתל אביב של בתים עד שתי קומות בלבד ומראה שמזכיר שנים אחרות.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

טיפים אפקטיביים לקנייה של דירה ב-2020
אין ספק, ענף הנדל"ן לא מפסיק לגדול, מה שמוביל לא מעט אנשים לבצע עסקאות רכישת בתים, דירות, קרקעות לבנייה ועוד. בעזרת מספר טיפים מועילים, גם אתם תוכלו לצלוח נכון את התהליך של מכירת דירות ובתים.
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות