חפש ב:

מהם המיסים המוטלים על עסקאות הנדל"ן בארה"ב

רכישת נכסים בחו"ל הוא עסק מורכב גם ללא עניין המיסוי, אך בכתבה זו נעסוק את מורכבות המיסוי בעסקאות נדל"ן שכאלה וספציפית בארה"ב.

אורון איצקוביץ'|9.11.2015|16:4|3357 צפיות
בשנת 2008 חוותה ארה"ב משבר כלכלי עמוק אפשר נוצר כשאזרחים רבים איבדו את בתיהם לבנקים לאחר שלא יכלו לעמוד בתשלומי המשכנתא שקיבלו הדבר גרם לקשיים גם אצל הבנקים שהיו זקוקים למזומן במקום לנכסים. כדי לפתור את המשבר החלו הבנקים למכור את הנכסים שבידיהם וקיום, כשהמשבר הכלכלי הסתיים והמחירים עדיין זולים, נוהרים אזרחים רבים בעולם לרכוש דירות בארץ ההזדמנויות. בכתבה הזו נעזור לכם להתמודד מול תשלומי המס כאשר רוכשים נכס בארה"ב.

לעמוד נדל"ן בחו"ל באתר Banknadlan לחצו כאן

החוק האמריקאי
במידה ואתם מעוניינים לרכוש נכס אמריקאי עליכם להתכונן ולהכין את עצמכם כראוי ולהכיר את גם את מערכת החוק הישראלית, גם את מערכת החוק האמריקאית ולבסוף כיצד אפשר לנתב את שתי המערכות לטובתכם. חשוב לדעת שהמיסוי על השקעתכם משתנה בין יחידים לחברות ושבכל צעד בעסקה עליכם לדווח על ניכוי מס במקור משום שרשויות המס הגבירו את האכיפה עקב הביקוש הרב לרכישת נכסים של משקיעים זרים העלולים לפגוע באזרחי ארה"ב.


ניו-יורק והחלום האמריקאי

מיקוד
לכן, כשאתם יושבים מול המחשב או אנשי החברה המייצגת אתכם עליכם לדעת לענות על כמה דברים. הראשון, מהי מטרת העסקה - האם אתם מעוניינים לרכוש נדל"ן לפיתוח או רכישה של נכס רק לצורך עליית מחירים ורווחים מכך. השאלה השנייה, רכישה או פיזור השקעות ולבסוף מיהו מנהל העסקה - כאן מדובר בנציגי העסקה המתבצעת, מה הניסיון שלהם והאם הם רשומים אצל הרשויות האמריקאיות.

חברות תיווך
היום תוכלו לקבל את רוב המידע הנחות לכם דרך אתרי האינטרנט, אך כדי להקל עליכם את עסקת הרכישה, השתמשו בחברות אמריקאיות שיוכלו לקשר אתכם לרשויות המקומיות ולהכיר לכם את את כל ההיסטוריה של הנכס והשכונה מבסביבתו. כמו-כן ייצוג של עו"ד מומחה הוא חשוב ביותר שיוכל להיות הנציג שלכם מול החברה המקומית. נכון שיהיה עליכם לשלם לעו"ד, אך תשלום זה יכול למנוע מכם להיות קורבנות של חברות קש מזויפות שמוכרות לאזרחים רבים בכל העולם ניירות ריקים מתוכן.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
השקעות נדל״ן בבריטניה – למה זה כדאי?
קרא את הכתבה

האם אנחנו קרבים לבועת נדל"ן בערים ברחבי העולם? סקר השקעות נדל"ן בחו"ל
ריביות הבנקים נמוכות, המשקיעים הזרים מתנפלים על כל נכס ומחירי הבתים עולים. מקנדה ועד סין, שישה ערים נמצאות בתהליך המקרב אותן לבועת נדל"ן שעלולה להתפוצץ בכל רגע.
קרא את הכתבה

סימני אזהרה שחייבים להכיר בהשקעות נדל"ן
שוק הנדל"ן נראה כשוק המרוויח ביותר בישראל היום. אך היכן שישנה הצלחה, ישנם גם הרבה גורמים שליליים המנסים לנצל את הפרסום לרווח על חשבון אחרים. לשם כך על כל משקיע להכיר את סימני האזהרה של השוק
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות