חפש ב:

מהם המגרשים החמים בשוק הנדל"ן?

ארצינו הקטנטונת ממשיכה לאבד מדי שנה עוד ועוד קרקעות לפרויקטים חדשים המוסיפים שכונות חדשות. אז מה יהיה האופי הכולל של הבניה החדשה והכי חשוב, כמה זה יעלה?

אורון איצקוביץ'|5.11.2015|17:9|3606 צפיות
כמדי שנה, יזמי הנדל"ן ממשיכים להציע לנו עוד ועוד פרויקטים חדשים לבנייה ונדמה שמשבר הדיור הביא את אזרחי ישראל לנסות ולרכוש קרקעו ואדמות זולות, במקום לחכות לדירה יקרה. המחיר הזול מצריך את האזרחים לשמור על סבלנות שכן רוב המגרשים עדיין נמצאים בהליכי אישור אך בכתבה הבאה ננסה לעזור לכם ולהעריך מהם המגרשים החמים ביותר כרגע והאם אתם עלולים לפספס הזדמנות שלא תחזור על עצמה.

לעמוד מגרשים וקרקעות באתר Banknadlan לחצו כאן


שביל התפוזים, הוד השרון

הוד השרון
בהוד השרון מתקדם לאיטו פרויקט שביל התפוזים כחלק ממגוון מגרשים וקרקעות, העוברות תהליך ייעוד בינוי. לצד דירות המגורים מתוכננים גם לקום אזורי מסחר חדשים ובניה זו. תוכנית שביל התפוזים כוללת כ-600 דונם לפיתוח אשר תצרף את השכונות הקיימות מסביבה ותאחד אותם יחדיו. כיוון שתוכנית ספציפית זו נמצאת בשלבים מתקדמים, הקרקעות נמכרות כבר במחירים של מיליון שקלים, אך שווי הדירות העתידיות מוערכות בכשני מיליון.


הצפון החדש של תל אביב

תל אביב-הרצליה
תל אביב והרצליה מציעות היום את הפוטנציאל הגדול ביותר. פרויקטים כגון הצפון החדש של תל אביב, של חברת טריגו, חוף התכלת בהרצליה, ושכונת שדה דב כוללות בתוכן את הקרקעות היקרות ביותר בישראל היום. אך כאן הנושא הוא מעט מורכב יותר שכן רוב הקרקעות נמצאות בתהליכי אישור מוקדמים, לכן, הדבר אומר שאותן קרקעות יממשו את הפוטנציאל העצום שלהן רק משנת 2020. היתרון של סיטואציה זו היא שברגע זה הקרקעות נמכרות עדיין במחירים זולים העומדים על ממוצע של 700 אלף ש"ח, אבל השווי העתידי שלהם עולה על 2 מיליון. שוב צריך להבין שמכרזים אלה עדיין בתהליכי אישור מוקדמים ולכן תאלצו להיות סבלנים.


גולדן פארק, חדרה

חדרה
אין ספק שמבחינת הטרנד הלוהט של השנה, חדרה היא עיר העתיד. כאן מדובר על עיר שנכון לתאריך זה, מציעה כבר 5 פרויקטים שונים לרכישת קרקעות. העיר הצפונית מציעה את הקרבה לת"א וחיפה יחדיו ומושכת את אנשי הצפון והמרכז. פרויקטים כגון חדרה עיר ימים ו-גולדן פארק מציעים מחירים זולים ומאפשרים לה להציע "קרקע פוריה" לדיור זול ואיכותי. קיום, הקרקעות נמכרות במחיר ממוצע של 250 אלף ש"ח כששווי הדירות מגיע למיליון וחצי בממוצע.

שלושת האזורים הללו מצטרפות כמובן גם לאזור הדרום שכבר מתחיל להראות תוצאות חיוביות של התכנון הקפדני שעבר, לדוגמא, בבאר שבע בשנים האחרונות וכמובן שישנם עוד אזורים שיכולים לספק לכם תשואות מוצלחות אם עניינכם בהשקעות אבל גם למעוניינים בדירה ובמחייה מסוג חדש.
אהבת את הכתבה? קרא גם את:
7 טיפים שצריך לבדוק לפני ששוכרים מנוף
בעידן דינמי ועתיר שינויים, גם פרויקטים נדל"ניים צריכים להיות רווחיים. במקום להשקיע עשרות ואפילו מאות אלפי שקלים ברכישת מנוף שלעתים רבות, משמש אתכם למספר פרויקטים בודדים, שירותי השכרת מנופים חוסכים את הצורך בתחזוקה השוטפת ובעלויות הנלוות. לפניכם 7 טיפים חיוניים לפני שכירת מנוף.
קרא את הכתבה

כל מה שצריך לדעת על חריגות בנייה
אף אחד מאיתנו לא רוצה לעבור על החוק, ולקבל קנס כבד. אז אחת ולתמיד – מה הן חריגות בנייה, איך אפשר להימנע מהן, מה ההשלכות שלהן, ואיך מוציאים היתר בנייה כחוק?
קרא את הכתבה

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן ב-2020?
רוב הישראלים כבר מבינים כיום איך להתנהל בכל הנוגע להשקעות נדלן. בעוד שבמדינתנו הקטנה ישנם לא מעט קשיים לרכוש נכס ולהשקיע בנדל"ן
קרא את הכתבה

זקוקים לעזרה בתחום הנדל"ן?
היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
בחרו תחום
מלאו פרטים
קבלו הצעות
או התקשרו 03-3727764 וקבלו מענה מיידי
הוספת תגובה
תגובות הגולשים
חברות בניה מובילות
צור עימנו קשר           03-3727764
הגדרות נגישות